Здравейте и честита Коледа.
Колата е 6n1, AEX
Та проблема е следния - колата върти, но не ще да запали (с нов акумулатор е, тъй че това отпада като вариант). Върти около 20-30 секунди и ако не задържа газта угасва.
Засега съмненията са за делко или прескочил зъб.
Свещи също не са сменени скоро, което също не го изключвам като вариант.
Някакви идеи, насоки?
Поло 6n1 - трудно палене
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Поло 6n1 - трудно палене
Последна промяна от Shanovec на Съб 26 дек 2020 20:32, променено общо 1 път.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 6n1 - трудно палене
Газ има ли? Температурен датчик мерил ли си? Като загрее как е?
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Поло 6n1 - трудно палене
Газ няма. Като загрее е една идея по-добре.
Темп. датчик не е мерен, колата не е при мен в момента
Темп. датчик не е мерен, колата не е при мен в момента
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Поло 6n1 - трудно палене
По това описание, трудна работа. Предисторията, каква е? Кой, какво е творил по нея?
- stardreamer
- Мнения: 291
- Регистриран на: Пет 23 авг 2013 11:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dreams
Re: Поло 6n1 - трудно палене
Тоест освен трудно палене, после на студено работи не много добре ли? Или по-лесно пали след това?
Опиши по-подробно ситуацията, ако можеш.
На влажно повече ли го прави? Прегледал ли си за искри по кабели/делко на тъмно и влажно?
Прегледай искрите по 4-те цилиндъра (докато вътре има свещ), а също и откачи маркуча за гориво и МНОГО ВНИМАТЕЛНО виж какъв дебит дава, например в шише и добре обезопасено да не се разлее.
Shanovec написа:...Като загрее е една идея по-добре....
Опиши по-подробно ситуацията, ако можеш.
На влажно повече ли го прави? Прегледал ли си за искри по кабели/делко на тъмно и влажно?
Прегледай искрите по 4-те цилиндъра (докато вътре има свещ), а също и откачи маркуча за гориво и МНОГО ВНИМАТЕЛНО виж какъв дебит дава, например в шише и добре обезопасено да не се разлее.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Поло 6n1 - трудно палене
Според баща ми колата е в това положение от около 1-2 седмици. Принципно имаше един период от около месец в който не беше карана. Никой нищо не е правил по нея. Миналата година имах единичен случай подобен на този, свалих дистрибутора, имаше влага отвътре. Утре първо него ще погледна.
По думи на баща ми, след като е загряла, пак върти доста, но пали малко по бързо.
Евентуално може да я закачим на vag-com, да видим дали ще излезе нещо.
По думи на баща ми, след като е загряла, пак върти доста, но пали малко по бързо.
Евентуално може да я закачим на vag-com, да видим дали ще излезе нещо.
- 4i4o-dido
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
- Автомобил: POLO 1.6 6N
- Двигател: AEA 1995
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
Re: Поло 6n1 - трудно палене
Кофти бензин или слабо налягане от помпата?
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Поло 6n1 - трудно палене
Благодаря на всички за предположенията, за момента поради метеорологичните условия (и не само, захванал съм и един ремонт вкъщи) ще чакам времето малко да се пооправи и ще погледна колата
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта