Какво бихте ми препоръчали за 5000 лв...
- realityman
- Мнения: 206
- Регистриран на: Вто 03 апр 2007 14:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: Вто 01 май 2007 21:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
robertov написа:robertov написа:Tatrata написа:sUkI написа:а каква е разликата м/у стария и новия?Ако може снимчици
също да попитам какви двигатели вървят на тези полота като конски сили
Снимки има в гаража, а разликата е, че по-новите (мойто) е като на Голф 4 а старите са като на 3-ките
На тези по-новите от коя година им започва производството?
от края на 97г.-след октомври 97г.
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ибизата отпред е с окачване на голф3, а отзад на поло, полото си е с негово, по-слабо окачване, с малките пружини. Освен това, ибизата има по-дълга колесна база. -ите са, че са и доста меки ламарините, засметка на това перфектно подцинковани и не гният...като цяло е здрава, интериора е малко по-недъгав
- Lizard
- Мнения: 940
- Регистриран на: Чет 27 юли 2006 8:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Варна
- Контакти:
nasodotcom написа:ибизата отпред е с окачване на голф3, а отзад на поло, полото си е с негово, по-слабо окачване, с малките пружини. Освен това, ибизата има по-дълга колесна база. -ите са, че са и доста меки ламарините, засметка на това перфектно подцинковани и не гният...като цяло е здрава, интериора е малко по-недъгав
ех всяка ибиза иска да стане голф . Ма нямааааа
Ко не ви харесва на полото ве. Поне 2 пъти е по-здраво от Г3-то
Незнам къде ги мерите тез колесни бази, как ги смятате тез прожини и прочие. Аз като видя ибиза 95-96 разлика с мойто поло е само емблемата и стоповете.
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ми бате, коша е по-къс, няма мотори 1.8 и 2.0 изобщо на поло.
Ето за поло 6Н 1.4 16в
Колесная база 2400 мм
Колея передняя 1351 мм
Колея задняя 1384 мм
Снаряженная масса автомобиля 1025 кг
Ето за ибиза 1.4 16в
Колесная база 2443 мм
Колея передняя 1430 мм
Колея задняя 1394 мм
Снаряженная масса автомобиля 1005 кг
Малко по-голяма, по-широка и по-лека...верно 4см, ама 4 са си 4...а за окачването е ясно на всеки, отпред е на голф3, по-широки са пружините...ааа да и връи повече от голфа, та затва не иска да става голф, така си и е добре
Ето за поло 6Н 1.4 16в
Колесная база 2400 мм
Колея передняя 1351 мм
Колея задняя 1384 мм
Снаряженная масса автомобиля 1025 кг
Ето за ибиза 1.4 16в
Колесная база 2443 мм
Колея передняя 1430 мм
Колея задняя 1394 мм
Снаряженная масса автомобиля 1005 кг
Малко по-голяма, по-широка и по-лека...верно 4см, ама 4 са си 4...а за окачването е ясно на всеки, отпред е на голф3, по-широки са пружините...ааа да и връи повече от голфа, та затва не иска да става голф, така си и е добре
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
И полото и ибизата са VAG испански творения ама ....
Надежность автомобилей по данным TUV-2004
http://avtoweb.com/index.php3?sl=cstatu ... =&Nmodel5=
Надежность автомобилей по данным TUV-2004
http://avtoweb.com/index.php3?sl=cstatu ... =&Nmodel5=
- maks
- Мнения: 2228
- Регистриран на: Чет 03 фев 2005 17:18
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аха,значи ако бяха пуснали поло с мотор 2.0 или повече щеше да връща бензин и щяха да фалират бензиностанциите.nasodotcom написа:по-принцип, най-големия е най-икономичния, стига да не караш с 30 и да е същия брой цилиндри общо взето, в смисъл дали ще вземеш 1.05 или 1.4 или 1.6 101 коня, харчи еднакво.
- nasodotcom
- Мнения: 400
- Регистриран на: Пон 13 мар 2006 0:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vasko_bulgaria и 19 госта