Проблем с температурата, май не заграва [РЕШЕНО]
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
...Оправих всичко ....
Проблема се оказа в прекалено дългата игла на термостата (Вернет) , извадих го , свалих фланеца , там има легло за иглата и видях че има луфт , потърсих друг термостат по магазините и намерих БЕР , моят оригинално си беше БЕР , купих го , залепна идеално , сглобих системата налях антифризчето , и стана супер отваря точно когато трябва и всичко е 6 за сега ....
Вернет термостата дори се разпадна на части докато го свалях
голям боклук , утре ще ида да го върна в магазина дето продавача ми го достави чак от Бургас "оригиналния " термостат ....
Бер = 35,70лв
Вернет = 20 лв.
Труд - 1 бира и 1 дюнер , плащам сам на себе си ....
Проблема се оказа в прекалено дългата игла на термостата (Вернет) , извадих го , свалих фланеца , там има легло за иглата и видях че има луфт , потърсих друг термостат по магазините и намерих БЕР , моят оригинално си беше БЕР , купих го , залепна идеално , сглобих системата налях антифризчето , и стана супер отваря точно когато трябва и всичко е 6 за сега ....
Вернет термостата дори се разпадна на части докато го свалях
голям боклук , утре ще ида да го върна в магазина дето продавача ми го достави чак от Бургас "оригиналния " термостат ....
Бер = 35,70лв
Вернет = 20 лв.
Труд - 1 бира и 1 дюнер , плащам сам на себе си ....
freestyler911 написа:...Оправих всичко ....
Проблема се оказа в прекалено дългата игла на термостата (Вернет) , извадих го , свалих фланеца , там има легло за иглата и видях че има луфт , потърсих друг термостат по магазините и намерих БЕР , моят оригинално си беше БЕР , купих го , залепна идеално , сглобих системата налях антифризчето , и стана супер отваря точно когато трябва и всичко е 6 за сега ....
Вернет термостата дори се разпадна на части докато го свалях
голям боклук , утре ще ида да го върна в магазина дето продавача ми го достави чак от Бургас "оригиналния " термостат ....
Бер = 35,70лв
Вернет = 20 лв.
Труд - 1 бира и 1 дюнер , плащам сам на себе си ....
и аз кат сменях преди няколко седмици старият термостат се разпадна също,но заложих на валер,за сега заграва бързо и извънграда си поддържа работна температура с включено парно!
- Anbuch
- Полохолик
- Мнения: 3278
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 23:53
- Автомобил: VW POLO 6R
- Двигател: CGGB 2010г
- Местоположение: Хасково
- Контакти:
Разпада се защото , четирите пластмасови крачета дето не позволяват пружината да се разпъне и термостата да стане на парчета са били фабрично разкрачени. Колкото и да е невероятно ,ако сравните няколко чисто нови термостата ,ще видите ,че на всичките тези крачета са различно разкрачени. Аз така направих като си купувах термостата:
- Термостат за поло 96 АЕХ имате ли ,марка БЕР?
- Да , 22 лв
- Колко имате ?
- (недуумение ) 5 броя.
-Проблем ли е да ги отворя и си избера един?
- Не , заповядай.
-Ще взема този - мерси
5 термостата една и съща марка ,от едно и също място ,а толкова различни....единият ме хвана страх ,че ще се разпъне в ръцете ми докато се опитвах да го прибера в кутийката му. Избрах този който беше с най прибрани крачета и вече почти 2 години никакви проблеми (има хора които са вдигнали ръце от тия тъпи пластмасови термостати и преправят системата за да ползват метален- имаше тема на колегата saa)
- Термостат за поло 96 АЕХ имате ли ,марка БЕР?
- Да , 22 лв
- Колко имате ?
- (недуумение ) 5 броя.
-Проблем ли е да ги отворя и си избера един?
- Не , заповядай.
-Ще взема този - мерси
5 термостата една и съща марка ,от едно и също място ,а толкова различни....единият ме хвана страх ,че ще се разпъне в ръцете ми докато се опитвах да го прибера в кутийката му. Избрах този който беше с най прибрани крачета и вече почти 2 години никакви проблеми (има хора които са вдигнали ръце от тия тъпи пластмасови термостати и преправят системата за да ползват метален- имаше тема на колегата saa)
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
прав си колега , крачетата са отворени , затова е така , и ги стегнах със свинска опашка, да го транспортирам до НагЪзина ... (не бих рискувал да го монтирам така ама е идейка ... ) , новия изглежда доста прибраничък ... дано изкара ...
Имам идея да си го поръкам метален (ше ми го изчегъртат от някаф алунинй или нещо такова ..... ) и да сменям само ампулката с иглата (както е на бер .... се вади лесно ...) ама ще видим ....
Имам идея да си го поръкам метален (ше ми го изчегъртат от някаф алунинй или нещо такова ..... ) и да сменям само ампулката с иглата (както е на бер .... се вади лесно ...) ама ще видим ....
Anbuch написа:Разпада се защото , четирите пластмасови крачета дето не позволяват пружината да се разпъне и термостата да стане на парчета са били фабрично разкрачени. Колкото и да е невероятно ,ако сравните няколко чисто нови термостата ,ще видите ,че на всичките тези крачета са различно разкрачени. Аз така направих като си купувах термостата:
- Термостат за поло 96 АЕХ имате ли ,марка БЕР?
- Да , 22 лв
- Колко имате ?
- (недуумение ) 5 броя.
-Проблем ли е да ги отворя и си избера един?
- Не , заповядай.
-Ще взема този - мерси
5 термостата една и съща марка ,от едно и също място ,а толкова различни....единият ме хвана страх ,че ще се разпъне в ръцете ми докато се опитвах да го прибера в кутийката му. Избрах този който беше с най прибрани крачета и вече почти 2 години никакви проблеми (има хора които са вдигнали ръце от тия тъпи пластмасови термостати и преправят системата за да ползват метален- имаше тема на колегата saa)
съгласен колега,доста е полезно!,но определено като питах за термостат валер дори и 1 нямаха в магазина,доставиха го за няколко часа 1 брой,зех го естествено,от другите марки май имаше в наличност,става въпрос обаче старият се разпадна не от разкркрачените крачета ами цялата медна част барабар с игличката се отдели напред от пластмасовата част на целия термостат!,мисля не трябва да е така,но и не видях дори и на новия нещо да запъва тази част да не се размества ,
иначе смяната мина гладко за около 1 час с най-клекавите ключета и клещи с малък разкрач,точно според съветите!
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
-
- Мнения: 1606
- Регистриран на: Пон 15 май 2006 16:14
- Автомобил: 1998 VW Polo Variant
- Двигател: APQ
- Местоположение: Благоевград
pe_aps написа:freestyler911 написа:не не , нормално е да се отделя предната част , тоя Бер и той е така .... нищо му няма бачка си , като се скапе , купвам от юнитрейд и толкова ....
е как цялата вътрешност която е медна се отделя от пластмасовата,нали само иглата излиза напред,другото си стои както си е..
Медната част (иглата и основата и) е нормално да се отделя без проблем от пластмасата
И на оригиналния Юнитрейдски термостат се отделя
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта