Polo 1.4 MPI двигател, 6N2, AKP двигател, 2000 год.: затворих веригата на минуса на акумулатора през амперметър. След 15 мин. някъде влезе в режим на покой ( затворени врати !!! иначе няма да стане).
Уреда + кабелите >> си го взех при мен вътре да гледам показания.
Ток на покой 50 мА, което е над нормата за моята кола. А не я карам често и затова акумилатора заминава.
Махайки предпазителя (15А) на централното заключване (нямам имобилайзер), тока падна на 10 мА - което мисля е супер!
Старото Поло 2 нямаше централно заключване и не съм се разправял с такива джаджи.
Има ли някой идея на къде да се насоча, да я търся тая утечка? Двигатели по ключалките, кабели, друго?
Благодаря предварително
Polo 6N2, APK, 2000 г. - вакуумна помпа центр. заключване
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 19 авг 2015 17:36
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKP - 2000
Polo 6N2, APK, 2000 г. - вакуумна помпа центр. заключване
Последна промяна от engineer на Вто 14 юни 2016 15:17, променено общо 2 пъти.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 19 авг 2015 17:36
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKP - 2000
Re: Утечка ток = централно заключване Polo 2000 г.
Купих от Англия книга за сервизен ремонт на Поло-то.
Но те са с друга посока на волана. Не че нещо особено, но преди да разкапачвам, да си попитам:
къде точно отзад е двупосочната помпа за налягането: за автоматичното заключване? Друго, кое да харчи ток (освен проблемни кабели) мяй няма.
Но те са с друга посока на волана. Не че нещо особено, но преди да разкапачвам, да си попитам:
къде точно отзад е двупосочната помпа за налягането: за автоматичното заключване? Друго, кое да харчи ток (освен проблемни кабели) мяй няма.
Re: Утечка ток = централно заключване Polo 2000 г.
На поло с ляв волан е зад десния стоп, при десен може да е зад левия стоп. Не се занимавай с глупости 50 мА е прилична консумация.Карай си по често колата или я припалвай на 5 дена за 15 мин така ще изгубиш по малко време от търсене на проблема.
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 19 авг 2015 17:36
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKP - 2000
Re: Утечка ток = централно заключване Polo 2000 г.
Мразя градско, а и няма къде тук да я карам. Ако запаля, колко километра трябва да мина да наваксам? 7?
Намерих къде е. Утре мисля да го извадя. Чудя се само да не прецакам маркуча с дърпане. Има ли някакъв чалъм, ако някой знае. Или просто дърпаш?
Често припалване - само кинти бадева и заминал стартер.
Намерих къде е. Утре мисля да го извадя. Чудя се само да не прецакам маркуча с дърпане. Има ли някакъв чалъм, ако някой знае. Или просто дърпаш?
Често припалване - само кинти бадева и заминал стартер.
Re: Утечка ток = централно заключване Polo 6N2, APK, 2000 г.
Кои казва да караш, запали на място послушай радио за 15мин.Смяташ че като свалиш утечката на 40мА след месец няма пак да е същото ли?
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Сря 19 авг 2015 17:36
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKP - 2000
Re: Polo 6N2, APK, 2000 г. - вакуумна помпа центр. заключване
6NO 962 257 A - това е вакуумната помпа за централното заключване. По моргите са към 30 лв., но нямаше моя модел.
Ако някой има такава на 100% изправна, купувам...!
Ако някой има такава на 100% изправна, купувам...!
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dimitar.zhiliev, Google [Bot] и 27 госта