Защо не я закараш при някой майстор/специалист да я настрои през компютър? Тя сама няма да се оправи.
1000км ако чакаш да минат.... това е много бензин и както ти гори много....
Тъпа работа...
За това НЕ барайте дросела!!!! Ремонт по четене на форуми не се прави. Аз като имам проблем ходя при Тодор гр. Карнобат(той ми каза да не барам дросела). Спец е просто.
Почистване на дроселна клапа !
- vrangel
- Мнения: 82
- Регистриран на: Съб 18 ное 2006 12:45
- Автомобил: vw golf3
- Двигател: ABU
- Местоположение: Чирпан
Re: Почистване на дроселна клапа !
Ама колко сте найвни всички, когато през дроселовата клапа минава бензин той почиства.Същия ефект ще постигнеш и като откачиш плюсовата клема за 30 минути. Ако ти е наред колата с електрониката НЯМА НУЖДА ОТ ПОЧИСТВАНЕ НА ДРОСЕЛОВА КЛАПА.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Почистване на дроселна клапа !
vrangel написа:Ама колко сте найвни всички, когато през дроселовата клапа минава бензин той почиства.Същия ефект ще постигнеш и като откачиш плюсовата клема за 30 минути. Ако ти е наред колата с електрониката НЯМА НУЖДА ОТ ПОЧИСТВАНЕ НА ДРОСЕЛОВА КЛАПА.
А ти каква глупост написа само....Къв бензин какво почистване?Това да не ти е моноинжекция
Айде прочети малко за тези двигатели малко и ще разбереш защо искат чистене тия дросели
- Каспър
- Мнения: 2214
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
vrangel написа:Ама колко сте найвни всички, когато през дроселовата клапа минава бензин той почиства.Същия ефект ще постигнеш и като откачиш плюсовата клема за 30 минути. Ако ти е наред колата с електрониката НЯМА НУЖДА ОТ ПОЧИСТВАНЕ НА ДРОСЕЛОВА КЛАПА.
Това изказване много сериозно успя да ме развесели Направо си е за бисерите Къде бил ключа от бараката а ние тук се балтавим толкова страници и само си спрягаме лафчета
- ostavime
- Мнения: 555
- Регистриран на: Пет 27 апр 2007 19:40
- Автомобил: Мазда
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
Каспър написа:vrangel написа:Ама колко сте найвни всички, когато през дроселовата клапа минава бензин той почиства.Същия ефект ще постигнеш и като откачиш плюсовата клема за 30 минути. Ако ти е наред колата с електрониката НЯМА НУЖДА ОТ ПОЧИСТВАНЕ НА ДРОСЕЛОВА КЛАПА.
Това изказване много сериозно успя да ме развесели Направо си е за бисерите Къде бил ключа от бараката а ние тук се балтавим толкова страници и само си спрягаме лафчета
До някъде е прав. Няма нужда да се хилиш така.
Ако колата ти е наред, наистина не би оказало тоооолкова голямо значение почистването на клапата. Факт е обаче, че когато хората имат някакъв проблем, малко са случаите, в които само почистването на клапата го решава. Заблуждават се, че това ще реши проблемите им, но уви...
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Почистване на дроселна клапа !
Колко глупости за 1/3страница, малеее!
- Каспър
- Мнения: 2214
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
ostavime написа:Каспър написа:vrangel написа:Ама колко сте найвни всички, когато през дроселовата клапа минава бензин той почиства.Същия ефект ще постигнеш и като откачиш плюсовата клема за 30 минути. Ако ти е наред колата с електрониката НЯМА НУЖДА ОТ ПОЧИСТВАНЕ НА ДРОСЕЛОВА КЛАПА.
Това изказване много сериозно успя да ме развесели Направо си е за бисерите Къде бил ключа от бараката а ние тук се балтавим толкова страници и само си спрягаме лафчета
До някъде е прав. Няма нужда да се хилиш така.
Ако колата ти е наред, наистина не би оказало тоооолкова голямо значение почистването на клапата. Факт е обаче, че когато хората имат някакъв проблем, малко са случаите, в които само почистването на клапата го решава. Заблуждават се, че това ще реши проблемите им, но уви...
В кое от тези три изречения пълни с глупости е прав точно, би ли обяснил?
Може би в първото - че минава бензин през дросела при MPI? Бензин през дросела не минава нито пък почиства.
Или във второто - че ще постигнеш ефекта от чистенето с откачането на аку-то?
С откачането на аку-то освен да изчистиш адаптационни стойности и евентуално да изтриеш натрупани грешки друго не правиш.
Или може би в третото - че при редовна електроника няма нужда да чистиш дросела?
Дросела са замърсява от маслени изпарения. Колкото повече остарява мотора, толкова повече се увеличават тези изпарения с износването на мотора. Дори електрониката да е наред в нейните коректурни стойности са заложени някакви граници които са съобразени с живота на автомобила. В този ред на мисли имаш стара кола-износен мотор-сериозни маслени изпарения-невъзможност на електрониката да корегира оборотите на ПХ поради намаления поток въздух заради сериозните замърсявания по гърловината на дросела. Затова се чисти дросела, а не защото електрониката не е наред.
Хайде помислете малко преди да пълните иначе полезната тема с неправилни твърдения.
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: Почистване на дроселна клапа !
Темата може да е полезна, но няма никакъв смисъл да сваляш дросела "само" за чистене, защото си нямаш друга работа! Поне не съветвайте незнаещите колеги да го правят!
- hitman0013
- Мнения: 1865
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 11:22
- Автомобил: GOLF 4
- Двигател:
Re: Почистване на дроселна клапа !
Дросела на празен ход е почти затворен.Когато има наслоено масло като грес, а то там най полепва(става въпрос за тясното отворче което остава за да осигури въздух за двигателя на празен ход), колата гасне. Гасне като я пуснеш по инерция, гасне и на място. Гасне на топъл двигател, защото на студен е малко по-отворена клапата, съответно и оборотите на празен ход са по-високи, докато не достигне работна температура.
За пълнен инжекцион става въпрос.
За пълнен инжекцион става въпрос.
- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: Почистване на дроселна клапа !
Искат си чистене.Не е само при VW тоя проблем и на някои опели екотек съм виждал подобен проблем.
Обаче изтъркани ли са пистите вътре нищо не може да помогне освен нов дросел,ама цена от около 400 лв на никой не се харесва
Обаче изтъркани ли са пистите вътре нищо не може да помогне освен нов дросел,ама цена от около 400 лв на никой не се харесва
- miitaka
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
- Автомобил: POLO 1.0 i
- Двигател: AER 1998
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
Каспър написа:ostavime написа:Каспър написа:vrangel написа:Ама колко сте найвни всички, когато през дроселовата клапа минава бензин той почиства.Същия ефект ще постигнеш и като откачиш плюсовата клема за 30 минути. Ако ти е наред колата с електрониката НЯМА НУЖДА ОТ ПОЧИСТВАНЕ НА ДРОСЕЛОВА КЛАПА.
Това изказване много сериозно успя да ме развесели Направо си е за бисерите Къде бил ключа от бараката а ние тук се балтавим толкова страници и само си спрягаме лафчета
До някъде е прав. Няма нужда да се хилиш така.
Ако колата ти е наред, наистина не би оказало тоооолкова голямо значение почистването на клапата. Факт е обаче, че когато хората имат някакъв проблем, малко са случаите, в които само почистването на клапата го решава. Заблуждават се, че това ще реши проблемите им, но уви...
В кое от тези три изречения пълни с глупости е прав точно, би ли обяснил?
Може би в първото - че минава бензин през дросела при MPI? Бензин през дросела не минава нито пък почиства.
Или във второто - че ще постигнеш ефекта от чистенето с откачането на аку-то?
С откачането на аку-то освен да изчистиш адаптационни стойности и евентуално да изтриеш натрупани грешки друго не правиш.
Или може би в третото - че при редовна електроника няма нужда да чистиш дросела?
Дросела са замърсява от маслени изпарения. Колкото повече остарява мотора, толкова повече се увеличават тези изпарения с износването на мотора. Дори електрониката да е наред в нейните коректурни стойности са заложени някакви граници които са съобразени с живота на автомобила. В този ред на мисли имаш стара кола-износен мотор-сериозни маслени изпарения-невъзможност на електрониката да корегира оборотите на ПХ поради намаления поток въздух заради сериозните замърсявания по гърловината на дросела. Затова се чисти дросела, а не защото електрониката не е наред.
Хайде помислете малко преди да пълните иначе полезната тема с неправилни твърдения.
- miitaka
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
- Автомобил: POLO 1.0 i
- Двигател: AER 1998
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
Дросела не може да се самопочиства! А се замърсява от маслените пари,както писа колегата в по-горния пост и дори изчистена, след 10-15 х.км.пак е ьа миене !
- doje
- Мнения: 126
- Регистриран на: Съб 25 фев 2012 9:40
- Автомобил: Vw polo 6N 1996
- Двигател: AEX 1.4i
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
Аз рискувах и си изчистих моя , преди колата на празен ход : Polo 96 1.4i aex 60k , 1000 оборота , след чистенето пак 1000 оборота,а изчистих доста мръсотия . Не че имаше нужда,но просто така профилактично.
Може би ми се струва,но като чели колата поема по добре когато подавам газ.
Може и да се заблуждавам.
Може би ми се струва,но като чели колата поема по добре когато подавам газ.
Може и да се заблуждавам.
- miitaka
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
- Автомобил: POLO 1.0 i
- Двигател: AER 1998
- Местоположение: София
Re: Почистване на дроселна клапа !
Не се заблуждаваш,точно така е и при мене !
-
- Мнения: 280
- Регистриран на: Чет 17 юли 2008 11:51
- Автомобил: MK4 PD
- Двигател: 1.9 TDI 131
- Местоположение: Кеймбридж
Re: Почистване на дроселна клапа !
Как от маслените пари ще се замърсява. За какъв чеп е сложен маркуча: да чисти или мърси?
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта