Извращения.. или кой к'вот имал такова слагал!
- sastezatelya
- Мнения: 1334
- Регистриран на: Сря 08 авг 2007 12:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Да ъпна малко темата
Ето инфо за тази "кола"
ето и снимките
А ето и какво причини тази кола на дино стенда
http://www.msplinks.com/MDFodHRwOi8vdHV ... AxLndtdg==
Ето инфо за тази "кола"
basic vehicle: VW Polo MkI
engine: VW 1.8l 16V (Turbo by AME)
power: 1047PS/770kW 950Nm at 7734rpm with 2.75bar boost
820PS at 2.1bar boost
1/4mile test so far driven with 2.1bar boost and 820hp 9.42s/245km/h
acceleration perfromance with 2.1bar boost
0-100km/h (62mph) 2.7s
0-200km/h (125mph) 7.0s
0-245km/h (153mph) 9.42s
shift rpm 9400rpm
topspeed 6.gear at 9000rpm over 300km/h
6speed tranny from Audi TT with quattro AWD and AWD lock
8 fuel injectors 650ccm at 3bar
adjustable fuel pressure up to 4.2bar
Garret GT 40 RS Turbo
exhust mainfold with push charge (dont know the correct word for Stoßaufladung)
AME High performance piston roads with improved connections 160mm
AME forged pistons 82.5mm
crankshaft 86.4mm lift
alu oil sump
improved cyl head with stronger valve springs and fixed overhead bucket tappet
different camshafts for intake and exhust valves
special build intake mainfold
alu 4 stage air intake system simmilar to Rally sport used or the one that Audi used in the US IMSA race series
free programmable CPU with AME Motronik 2.65
exhust system handbuild 76mm
intercooler water air
water methanol injection
clutch Sachs RS2 Sinta flywheel from VW G60
coiloverkit suspension
street tires 16" with 205/55 tires
race tires 15" rims with AVON slicks
etc.
weight including driver under 900kg(1980lbs)
ето и снимките
А ето и какво причини тази кола на дино стенда
http://www.msplinks.com/MDFodHRwOi8vdHV ... AxLndtdg==
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
stanilcho написа:линка нещо не работи или само при мен е така
http://www.port.bg/mds/vwclub/Kraftprobe01.wmv
качих го при мен
аз съм потресен
- martineli
- Мнения: 1469
- Регистриран на: Пет 23 ное 2007 11:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Eдин от най-престижните автосалони в света се провежда в Женева. Всяка година на този форум се изявява и натурализираният швейцарец Франко Сбаро, за чийто разработки обикновено се говори месеци наред. В богатата му творческа биография, която при други обстоятелства вероятно би предизвикала интереса на служителите на всеки психодиспансер, фигурират ключови моменти като изобретяване на нов тип колело, граничещи с невъзможното проекти за най-невероятни возила, както и по-прозаични занимания от сорта на изработка на реплики и тунинг.
Кариерата на родения като Франческо Дзеферино Збаро дизайнер започва още в края на 50-те, когато се изявява като конструктор в няколко състезателни отбора. Занимава се с реставрация и доработване на суперавтомобили, а когато събира достатъчно пари, създава първата си собствена кола - купе на базата на VW Karmann Ghia. През 1968 г. основава АСА (Atelier de Construction Automobile) в една изоставена цигарена фабрика. Предприятието му изработва реплики на прочути модели в единични бройки за богати клиенти, но успоредно с това не изоставя собствените си проекти. Всяка година представя пред публика поне един от шантавите си проекти, които му носят огромна слава. През 1992 г. основава дизайнерско училище, Espace Sbarro, в което студентите изучават тънкостите на конструкторския занаят.
Макар да хвърлят във възторг публиката по автосалоните, разработките на Сбаро рядко са изработвани в повече от един екземпляр (за радост на властите). Швейцарецът е прочут с незаинтересоваността си към парите и не приема предложения от крупни производители, което свежда шанса да се види негов автомобил по улуците до нула. В ателието му обаче са се пръкнали не една и две фантастични разработки, поръчни по правило от приятели или чешити от неговата кръвна група. Все още се разказва историята за дружката му Ролан Афолте, който днес се занимава с тунинг на Lamborghini. През 80-те катастрофирал тежко и от Porsche-то останали само куп тенекии. Тогава помолил Сбаро да измисли какво може да се направи с останките и не след дълго швейцарецът му представил Golf 300S, събран от стара "Единичка" и силовата част на разбития шосеен болид.
Тази торпила обаче съвсем не е първият "Народен автомобил" с марката Sbarro. Още през 1982 г. Франко се заема с поредната си щура идея да префасонира сериен модел. За обект избира Volkswagen Golf, чиято механика подменя изцяло по поръчка на някакъв швейцарски клиент. Това обаче изобщо не изчерпва трансформациите. За да се осигури достъп до двигателя, монтиран на мястото на задната седалка, Сбаро изработва хидравличен механизъм, който повдига цялото купе на автомобила напред по подобие на кабината на камион. Странично погледнато, странното возило напомня някак на отворено швейцарско ножче. Тогава конструкторът споделил, че така се работело много по-лесно по мотора, а и не било зле на светофар околните водачи да имат представа с какво се захващат, форсирайки нервно до иначе скромния Golf. При желание, разбира се, хидравликата "затваря" купето и само широките гуми подсказват за вълка, който се крие под овчата кожа.
Боксерът от Porsche 911 Turbo, който редуцира броя на пътниците до двама, развива 330 коня и катапултира Volkswagen-а до над 260 км/ч. Резевоарът за горивото се намира под предния капак. Сбаро избира обема му (100 л.) не само заради нарасналия апетит на колата, а и за да постигне оптимално разпределение на масата между предния и задния мост.<br>
Дирите на Sbarro Golf Turbo изчезват в края на 80-те години. Швейцарецът обаче не се отказва от този модел. Освен споменатия вече Golf 300S с V-образен 8-цилиндров двигател, през 1983 г. Сбаро конструира Golf 928 с механика на Porsche 928, а идеята за повдигаща се каросерия е приложена в прототипа Chrono 3.5 от 1990 г.
Кариерата на родения като Франческо Дзеферино Збаро дизайнер започва още в края на 50-те, когато се изявява като конструктор в няколко състезателни отбора. Занимава се с реставрация и доработване на суперавтомобили, а когато събира достатъчно пари, създава първата си собствена кола - купе на базата на VW Karmann Ghia. През 1968 г. основава АСА (Atelier de Construction Automobile) в една изоставена цигарена фабрика. Предприятието му изработва реплики на прочути модели в единични бройки за богати клиенти, но успоредно с това не изоставя собствените си проекти. Всяка година представя пред публика поне един от шантавите си проекти, които му носят огромна слава. През 1992 г. основава дизайнерско училище, Espace Sbarro, в което студентите изучават тънкостите на конструкторския занаят.
Макар да хвърлят във възторг публиката по автосалоните, разработките на Сбаро рядко са изработвани в повече от един екземпляр (за радост на властите). Швейцарецът е прочут с незаинтересоваността си към парите и не приема предложения от крупни производители, което свежда шанса да се види негов автомобил по улуците до нула. В ателието му обаче са се пръкнали не една и две фантастични разработки, поръчни по правило от приятели или чешити от неговата кръвна група. Все още се разказва историята за дружката му Ролан Афолте, който днес се занимава с тунинг на Lamborghini. През 80-те катастрофирал тежко и от Porsche-то останали само куп тенекии. Тогава помолил Сбаро да измисли какво може да се направи с останките и не след дълго швейцарецът му представил Golf 300S, събран от стара "Единичка" и силовата част на разбития шосеен болид.
Тази торпила обаче съвсем не е първият "Народен автомобил" с марката Sbarro. Още през 1982 г. Франко се заема с поредната си щура идея да префасонира сериен модел. За обект избира Volkswagen Golf, чиято механика подменя изцяло по поръчка на някакъв швейцарски клиент. Това обаче изобщо не изчерпва трансформациите. За да се осигури достъп до двигателя, монтиран на мястото на задната седалка, Сбаро изработва хидравличен механизъм, който повдига цялото купе на автомобила напред по подобие на кабината на камион. Странично погледнато, странното возило напомня някак на отворено швейцарско ножче. Тогава конструкторът споделил, че така се работело много по-лесно по мотора, а и не било зле на светофар околните водачи да имат представа с какво се захващат, форсирайки нервно до иначе скромния Golf. При желание, разбира се, хидравликата "затваря" купето и само широките гуми подсказват за вълка, който се крие под овчата кожа.
Боксерът от Porsche 911 Turbo, който редуцира броя на пътниците до двама, развива 330 коня и катапултира Volkswagen-а до над 260 км/ч. Резевоарът за горивото се намира под предния капак. Сбаро избира обема му (100 л.) не само заради нарасналия апетит на колата, а и за да постигне оптимално разпределение на масата между предния и задния мост.<br>
Дирите на Sbarro Golf Turbo изчезват в края на 80-те години. Швейцарецът обаче не се отказва от този модел. Освен споменатия вече Golf 300S с V-образен 8-цилиндров двигател, през 1983 г. Сбаро конструира Golf 928 с механика на Porsche 928, а идеята за повдигаща се каросерия е приложена в прототипа Chrono 3.5 от 1990 г.
- Tibi.b
- Мнения: 217
- Регистриран на: Вто 26 сеп 2006 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Аде че има много манияци на 1-чките !!!
VW GOLF MK1 CABRIO
350HP by C.C.Racing dynojet
engine:1.8 8v g60 with turbo turbonetics super60, turbonetics external wastegate with turbonetics maniford, custom 3" stainless downpipe and exhaust system, Haltec engine management system,4 throttle body custom made 52mm with custom aluminium air box, evo6 550cc injectors, sachs sporting clutch with lightened flywheel, custom polished crankshaft and crank, custom pored and polished head, magnegor spark plug wires, external oil cooler,motorsport 6 speed gearbox with drug shift,evo3 intercooler with custom made stainless steel piping and HKS blowoff, BugPuck frond engine mount and custom rear mount, Samco blue sillicon hoses with stainless custom piping, TurboSmart two stage boost controller, Greddy turbo timer,
custom stainless water , breather, p/s tunks with Earls connectors and aeroquip hoses.
Chassis: 7.5x17inch rims with 215/40 Avon ZZR tyres,
Patec F1 adjustable coil over suspension kit, TAS adjustable top mounts,
imbreza carbon fibre strut brace upper and custom lower, Goodridge brake lines, Zimmermann cross drilled discs 280mm G60 front and 16v rear, Pagid-fast road pads, Powerflex suspension and anti-roll bushes and fited power steering.
http://www.aeu86.org/download/ae86/id/6215
http://www.aeu86.org/download/ae86/id/6214
http://www.aeu86.org/download/ae86/id/6213
VW GOLF MK1 CABRIO
350HP by C.C.Racing dynojet
engine:1.8 8v g60 with turbo turbonetics super60, turbonetics external wastegate with turbonetics maniford, custom 3" stainless downpipe and exhaust system, Haltec engine management system,4 throttle body custom made 52mm with custom aluminium air box, evo6 550cc injectors, sachs sporting clutch with lightened flywheel, custom polished crankshaft and crank, custom pored and polished head, magnegor spark plug wires, external oil cooler,motorsport 6 speed gearbox with drug shift,evo3 intercooler with custom made stainless steel piping and HKS blowoff, BugPuck frond engine mount and custom rear mount, Samco blue sillicon hoses with stainless custom piping, TurboSmart two stage boost controller, Greddy turbo timer,
custom stainless water , breather, p/s tunks with Earls connectors and aeroquip hoses.
Chassis: 7.5x17inch rims with 215/40 Avon ZZR tyres,
Patec F1 adjustable coil over suspension kit, TAS adjustable top mounts,
imbreza carbon fibre strut brace upper and custom lower, Goodridge brake lines, Zimmermann cross drilled discs 280mm G60 front and 16v rear, Pagid-fast road pads, Powerflex suspension and anti-roll bushes and fited power steering.
http://www.aeu86.org/download/ae86/id/6215
http://www.aeu86.org/download/ae86/id/6214
http://www.aeu86.org/download/ae86/id/6213
Върни се в “Madcap photography - снимки и фотография”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта