Maховия момент и на двигателя с вътрешно горене , и на всеки електродвигател първоначално съвпада с посоката на въртене. По гадна е обратната
му съставна( връщането на работния механизъм - в случая кутията в обратна посока до затихване на трептенията , ако има такива в последствие)
При шкодовата скоростна кутия това е слабо място и при рязко подаване на въртящ момент повече от 130 N.m го отнася пиньона на дифа.Фолцовите и
Порше кутиите носят значително повечe.
Но 2 е повече от 1 и при мен иновацията си каза думата.Успех и на тебе , приятно би било да се видим и запознаем на Класиккардей да речем , виждал
съм ти дзвера именно там.
Ето ти едно клипче за надъхване от Шкода събора , тук в двубой с Митко Ников( 130 коня) аз съм само със 100 , не трепнах на старта и дори
го ,,дръпнах '' на първите 50 метра .
https://www.youtube.com/watch?v=GoqUkEV7f98
1303...2...1...GO!
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Страхотна машинка си зглобил !
на класик дей-а надявам се да се видим
на класик дей-а надявам се да се видим
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
rough написа:Страхотна машинка си зглобил !
на класик дей-а надявам се да се видим
Благодаря , аз почти стегнах и друга задномоторна шкодова реплика , живот и здраве ще се видим. Не видях на първо четене иновации
по запалитената система за по мощна искра , да не си поставил евентуално делко със сензор на Хол и VW/Audi комутатора за него.То си
има и spark ignition китове , най често поръчват от британски сайтове , но това едно на ръка.
Също така , наложи ли се промяна на свещите ?
Поздрави!
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Делкото е с електронно запалване като съм го взел от воден боксер.
Тия тунинг изгъзици дето ги продават със шарените капачки само ти гълтат паричките а файда дали има
Настройваш искрата както искаш в обороти където е максималната мощност и останалото да се оправя.
И аз си мислех че е нещо кой знае какво но като му отделих няколко дни игра с различни предварения на различни обороти и стигнах до извода че оригинално си е най добрия варянт ако е настроено според работата на двигателя.
Даже и прехваленото делко бош 009 което го дават за един от най-добрите варянти за наще двигатели мисла че няма да ни даде нищо повече от оригиналното ако е настроено .
Бубината ми е по мощна от оригиналната...някакъв бош от ситроен хм v6 !?
Свещите съм ги сменил със такива за воден боксер.
Тая комбинация според мен единствено може да се надгради с електроника която може да се настройва колко и при какви обороти и при колко отворен дросел което вече си е по-добре да се мине направо на инжекцион като ше се влиза в такъв филм...което обмислям но се замислям.
Модерните делка мисла че няма да ни дадат нищо което си струва парите
Тия тунинг изгъзици дето ги продават със шарените капачки само ти гълтат паричките а файда дали има
Настройваш искрата както искаш в обороти където е максималната мощност и останалото да се оправя.
И аз си мислех че е нещо кой знае какво но като му отделих няколко дни игра с различни предварения на различни обороти и стигнах до извода че оригинално си е най добрия варянт ако е настроено според работата на двигателя.
Даже и прехваленото делко бош 009 което го дават за един от най-добрите варянти за наще двигатели мисла че няма да ни даде нищо повече от оригиналното ако е настроено .
Бубината ми е по мощна от оригиналната...някакъв бош от ситроен хм v6 !?
Свещите съм ги сменил със такива за воден боксер.
Тая комбинация според мен единствено може да се надгради с електроника която може да се настройва колко и при какви обороти и при колко отворен дросел което вече си е по-добре да се мине направо на инжекцион като ше се влиза в такъв филм...което обмислям но се замислям.
Модерните делка мисла че няма да ни дадат нищо което си струва парите
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Абсолютно , класиката TZ1 със сензор на Хол е доказала себе си във времето . Няма смисъл от инвестиции в шукарийики на тема запалване , в
процеса на работа изгоряха поръчани две . Едното на костенурка 1300.
Аз адаптирах делко+бобина +комутатор от VW/Audi на рейс шкодите си , още двама шкода рейсъри ме последваха и резултатите са фантастични.Темите са
в двата шкода бг и Класиккар форума .
процеса на работа изгоряха поръчани две . Едното на костенурка 1300.
Аз адаптирах делко+бобина +комутатор от VW/Audi на рейс шкодите си , още двама шкода рейсъри ме последваха и резултатите са фантастични.Темите са
в двата шкода бг и Класиккар форума .
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Разгледах ги но да питам каква е целта на спойлера на задното стъкло ?
Не съм експерт за да се изказвам ама си мисла че така само прави задницата по-нестабилна при висока скорост
Ако целта и е да насочва въздуха към крилото на багажника мисла че пак няма да е ефективно защото веднъж повдигаш колата с единя спойлер а после я смъкваш с другия където въздушния поток е по-слаб ???
Само си расъждавам на глас...не съм на 100% сигурен дали е така но аз бих го махнал или преработил.
Иначе като цяло е станала наистина добре и е хвърлено доста труд
харесва ми
Не съм експерт за да се изказвам ама си мисла че така само прави задницата по-нестабилна при висока скорост
Ако целта и е да насочва въздуха към крилото на багажника мисла че пак няма да е ефективно защото веднъж повдигаш колата с единя спойлер а после я смъкваш с другия където въздушния поток е по-слаб ???
Само си расъждавам на глас...не съм на 100% сигурен дали е така но аз бих го махнал или преработил.
Иначе като цяло е станала наистина добре и е хвърлено доста труд
харесва ми
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Бодикита е наследство от момчето , от когото я купих , беше поставен целия .Няма как да го махна , та това е реплика на пистовата версия LR/h.
На другия ми проект бодикит няма да има , най много ако изкопая ,, патешкия '' капак на мотора и тогава ще заамяза на ралиджийката LR/B.
Общо взето спойлера на задния джам не върши никаква работа , ,,патешкия '' капак осигурява основната част от обдухването на мотора и масления
радиатор.Не съм фен на бодикита общо взето , но той е разработка на MTX за тази модификация.
А да те питам в реда на нещата масления радиатор при твоя мотор серийно ли си е , или си доработвал помпата да осигури още дебит напор за
втория кръг на маслото или пък си слагал друга от друг мотор?
На другия ми проект бодикит няма да има , най много ако изкопая ,, патешкия '' капак на мотора и тогава ще заамяза на ралиджийката LR/B.
Общо взето спойлера на задния джам не върши никаква работа , ,,патешкия '' капак осигурява основната част от обдухването на мотора и масления
радиатор.Не съм фен на бодикита общо взето , но той е разработка на MTX за тази модификация.
А да те питам в реда на нещата масления радиатор при твоя мотор серийно ли си е , или си доработвал помпата да осигури още дебит напор за
втория кръг на маслото или пък си слагал друга от друг мотор?
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Масления радиатор си го има оригинално при всички боксери със въздушно охлаждане.
Обдухването на главите и цилиндрите не стига и трябва да се охлади и маслото...не е достатъчно ефективно като при водното охлаждане.
Обдухването на главите и цилиндрите не стига и трябва да се охлади и маслото...не е достатъчно ефективно като при водното охлаждане.
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
rough написа:Масления радиатор си го има оригинално при всички боксери със въздушно охлаждане.
Обдухването на главите и цилиндрите не стига и трябва да се охлади и маслото...не е достатъчно ефективно като при водното охлаждане.
Мислех че е само за големите кубици ..... спомних си за ЗАЗ - ките.
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
А обмислял ли си варианта за 2.1 воден боксер като цялостна трансплантация, не е ли най-евтиния и с най високо КПД вариант?
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Митко , той човека е минал по тоз път , виж на 14 страница в темата ....4-5 пловдивски боксерджи дружки казват по сталински - има вода , има проблем
Ама евала ти , че си напраил твоя фолц като Шкода 105 /120/130 и с това си уникален , явно трябва основна ревизия от до на матора , преди
да се намуши , аз проблем не виждам. Само все си мисля подсъзнателно едно - дали обема на двигателния отсек е достатъчен за хубав топлообмен
без допълнителни мерки като частично отворен със специални панти капак. На колега воден боксер скрои същия гаден номер, но на напълно
стоков Т3- гарнитурааа и проядени шпилки -оказа се , че не е помирисвал антифриз.
Ама евала ти , че си напраил твоя фолц като Шкода 105 /120/130 и с това си уникален , явно трябва основна ревизия от до на матора , преди
да се намуши , аз проблем не виждам. Само все си мисля подсъзнателно едно - дали обема на двигателния отсек е достатъчен за хубав топлообмен
без допълнителни мерки като частично отворен със специални панти капак. На колега воден боксер скрои същия гаден номер, но на напълно
стоков Т3- гарнитурааа и проядени шпилки -оказа се , че не е помирисвал антифриз.
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Имах проблем с водния боксер но вината си е моя...сигурно съм пропуснал нещо а може и гарнитурите да са били калпави(оправдавам се само ).
Трябва да се знае че това е един страхотен двигател със много потенцял...според мен най-сполучливия от боксерите на фолксваген
Трябва да се знае че това е един страхотен двигател със много потенцял...според мен най-сполучливия от боксерите на фолксваген
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: 1303...2...1...GO!
Аз в момента събирам моя воден боксер след смяна на сегменти и лагери, обслужване на глави, нови гарнитури навсякъде...Да видим какво ще се получи като я запалим. Ако не мога да се оправя с инжекциона мога ли да търся помощ от вас, щом те имали вземане даване с 2.1 ?
- rough
- Мнения: 430
- Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
- Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1303...2...1...GO!
Аз съм си имал работа с 1.9 воден боксер , само главите бях сменил от 2.1 защото са с по-големи клапани но пак с карбуратори го бях подкарал.
Електрониката не вярвам да е извънземна такаче ако срещнеш трудности питай...стандартен инжекцион си е
Електрониката не вярвам да е извънземна такаче ако срещнеш трудности питай...стандартен инжекцион си е
- fulcrum
- Мнения: 43
- Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
- Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
- Двигател:
- Местоположение: Родопа планина , Смолян
Re: 1303...2...1...GO!
Нищо сложно , Bosch Digijet , 25 pin - ов комп , в автодатата има всичко . Главно реле , реле на бензиновата помпа , всичко се събира зад задната седалка.
Ламбда сонда няма , системата не позволява регулирането на аванса от делкото , само от компа/горивните карти , тоест запалването и впръскването на
гориво са синхронизирани.
Ламбда сонда няма , системата не позволява регулирането на аванса от делкото , само от компа/горивните карти , тоест запалването и впръскването на
гориво са синхронизирани.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта