1303...2...1...GO!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Чет 21 яну 2016 20:57


Maховия момент и на двигателя с вътрешно горене , и на всеки електродвигател първоначално съвпада с посоката на въртене. По гадна е обратната
му съставна( връщането на работния механизъм - в случая кутията в обратна посока до затихване на трептенията , ако има такива в последствие)

При шкодовата скоростна кутия това е слабо място и при рязко подаване на въртящ момент повече от 130 N.m го отнася пиньона на дифа.Фолцовите и
Порше кутиите носят значително повечe.
Но 2 е повече от 1 и при мен иновацията си каза думата.Успех и на тебе , приятно би било да се видим и запознаем на Класиккардей да речем , виждал
съм ти дзвера именно там. :smile

Ето ти едно клипче за надъхване от Шкода събора , тук в двубой с Митко Ников( 130 коня) аз съм само със 100 , не трепнах на старта и дори
го ,,дръпнах '' на първите 50 метра .

https://www.youtube.com/watch?v=GoqUkEV7f98




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Чет 21 яну 2016 23:51


Страхотна машинка си зглобил !
на класик дей-а надявам се да се видим :th_up


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Пет 22 яну 2016 8:03


rough написа:Страхотна машинка си зглобил !
на класик дей-а надявам се да се видим :th_up


Благодаря , аз почти стегнах и друга задномоторна шкодова реплика , живот и здраве ще се видим. Не видях на първо четене иновации
по запалитената система за по мощна искра , да не си поставил евентуално делко със сензор на Хол и VW/Audi комутатора за него.То си
има и spark ignition китове , най често поръчват от британски сайтове , но това едно на ръка.
Също така , наложи ли се промяна на свещите ?

Поздрави! :th_up :smile


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пет 22 яну 2016 18:51


Делкото е с електронно запалване като съм го взел от воден боксер.
Тия тунинг изгъзици дето ги продават със шарените капачки само ти гълтат паричките а файда дали има :rolleyes
Настройваш искрата както искаш в обороти където е максималната мощност и останалото да се оправя.
И аз си мислех че е нещо кой знае какво но като му отделих няколко дни игра с различни предварения на различни обороти и стигнах до извода че оригинално си е най добрия варянт ако е настроено според работата на двигателя.
Даже и прехваленото делко бош 009 което го дават за един от най-добрите варянти за наще двигатели мисла че няма да ни даде нищо повече от оригиналното ако е настроено .
Бубината ми е по мощна от оригиналната...някакъв бош от ситроен хм v6 !?
Свещите съм ги сменил със такива за воден боксер.

Тая комбинация според мен единствено може да се надгради с електроника която може да се настройва колко и при какви обороти и при колко отворен дросел което вече си е по-добре да се мине направо на инжекцион като ше се влиза в такъв филм...което обмислям но се замислям.
Модерните делка мисла че няма да ни дадат нищо което си струва парите :gruebel


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Пет 22 яну 2016 19:15


Абсолютно , класиката TZ1 със сензор на Хол е доказала себе си във времето . Няма смисъл от инвестиции в шукарийики на тема запалване , в
процеса на работа изгоряха поръчани две . Едното на костенурка 1300.
Аз адаптирах делко+бобина +комутатор от VW/Audi на рейс шкодите си , още двама шкода рейсъри ме последваха и резултатите са фантастични.Темите са
в двата шкода бг и Класиккар форума .


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пет 22 яну 2016 20:42


Разгледах ги но да питам каква е целта на спойлера на задното стъкло ?
Не съм експерт за да се изказвам ама си мисла че така само прави задницата по-нестабилна при висока скорост :gruebel
Ако целта и е да насочва въздуха към крилото на багажника мисла че пак няма да е ефективно защото веднъж повдигаш колата с единя спойлер а после я смъкваш с другия където въздушния поток е по-слаб ???
Само си расъждавам на глас...не съм на 100% сигурен дали е така но аз бих го махнал или преработил.
Иначе като цяло е станала наистина добре и е хвърлено доста труд
харесва ми :th_up


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Пет 22 яну 2016 21:40


Бодикита е наследство от момчето , от когото я купих , беше поставен целия .Няма как да го махна , та това е реплика на пистовата версия LR/h.
На другия ми проект бодикит няма да има , най много ако изкопая ,, патешкия '' капак на мотора и тогава ще заамяза на ралиджийката LR/B.

Общо взето спойлера на задния джам не върши никаква работа , ,,патешкия '' капак осигурява основната част от обдухването на мотора и масления
радиатор.Не съм фен на бодикита общо взето , но той е разработка на MTX за тази модификация. :smile

А да те питам в реда на нещата масления радиатор при твоя мотор серийно ли си е , или си доработвал помпата да осигури още дебит напор за
втория кръг на маслото или пък си слагал друга от друг мотор?


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Съб 23 яну 2016 0:19


Масления радиатор си го има оригинално при всички боксери със въздушно охлаждане.
Обдухването на главите и цилиндрите не стига и трябва да се охлади и маслото...не е достатъчно ефективно като при водното охлаждане.


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Съб 23 яну 2016 8:21


rough написа:Масления радиатор си го има оригинално при всички боксери със въздушно охлаждане.
Обдухването на главите и цилиндрите не стига и трябва да се охлади и маслото...не е достатъчно ефективно като при водното охлаждане.

Мислех че е само за големите кубици ..... спомних си за ЗАЗ - ките.


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Нед 24 яну 2016 11:58


А обмислял ли си варианта за 2.1 воден боксер като цялостна трансплантация, не е ли най-евтиния и с най високо КПД вариант?


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Нед 24 яну 2016 14:43


Митко , той човека е минал по тоз път , виж на 14 страница в темата ....4-5 пловдивски боксерджи дружки казват по сталински - има вода , има проблем :scare3

Ама евала ти , че си напраил твоя фолц като Шкода 105 /120/130 и с това си уникален , явно трябва основна ревизия от до на матора , преди
да се намуши , аз проблем не виждам. Само все си мисля подсъзнателно едно - дали обема на двигателния отсек е достатъчен за хубав топлообмен
без допълнителни мерки като частично отворен със специални панти капак. :smile На колега воден боксер скрои същия гаден номер, но на напълно
стоков Т3- гарнитурааа и проядени шпилки -оказа се , че не е помирисвал антифриз.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Нед 24 яну 2016 18:18


Имах проблем с водния боксер но вината си е моя...сигурно съм пропуснал нещо а може и гарнитурите да са били калпави(оправдавам се само :icon_lol ).
Трябва да се знае че това е един страхотен двигател със много потенцял...според мен най-сполучливия от боксерите на фолксваген :th_up


Потребителски аватар
stingray
Мнения: 582
Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот stingray » Пон 25 яну 2016 8:48


Аз в момента събирам моя воден боксер след смяна на сегменти и лагери, обслужване на глави, нови гарнитури навсякъде...Да видим какво ще се получи като я запалим. Ако не мога да се оправя с инжекциона мога ли да търся помощ от вас, щом те имали вземане даване с 2.1 ?


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пон 25 яну 2016 15:36


Аз съм си имал работа с 1.9 воден боксер , само главите бях сменил от 2.1 защото са с по-големи клапани но пак с карбуратори го бях подкарал.
Електрониката не вярвам да е извънземна такаче ако срещнеш трудности питай...стандартен инжекцион си е :th_up


Потребителски аватар
fulcrum
Мнения: 43
Регистриран на: Сря 20 яну 2016 19:12
Автомобил: VW Golf 2 GT Skoda 130 LA
Двигател:
Местоположение: Родопа планина , Смолян

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот fulcrum » Пон 25 яну 2016 18:18


Нищо сложно , Bosch Digijet , 25 pin - ов комп , в автодатата има всичко . Главно реле , реле на бензиновата помпа , всичко се събира зад задната седалка.
Ламбда сонда няма , системата не позволява регулирането на аванса от делкото , само от компа/горивните карти , тоест запалването и впръскването на
гориво са синхронизирани. :smile



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта