1303...2...1...GO!

Форум за всички "въздушни" Volkswagen-и
Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Вто 24 юли 2012 23:08


batbobo написа:С тези носачи задницата ще се разшири с по 4 см от страна. Моите калници са разширени с по 4 см и мога да предоставя за проба в последствие калник и джанта 10J 17"
Не случайно попитах за дължината на полуоската и аз съм събрал такива носачи но нямам полуоски все още


полуоските от 944 и Т3 са напълно еднакви като дебелина и дължина :да:
ако искаш да туриш кутия от бус и носачи порш това са полуоските...никаква разлика и пасват точно
(имам едни излишни 50лева)


промоцията не включва болтовете :mrgreen:
16.JPG
17.JPG
18.JPG
020.JPG

Последна промяна от rough на Чет 12 дек 2013 8:25, променено общо 2 пъти.




Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Вто 24 юли 2012 23:27


оп...още малко прогрес :banana
0.JPG
нови семеринги и малко настройка и кутията е чисто нова
1.JPG
нови тампони за носачите
2.JPG
3.JPG
4.JPG
шлиците на торсиона съвпадат...направо неповярвах като влезе

Последна промяна от rough на Вто 05 мар 2013 16:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Вто 24 юли 2012 23:33


и задницата почти готова...
1.JPG
леко припилваме планката иначе опира и не влиза
2.JPG
3.JPG

Последна промяна от rough на Вто 05 мар 2013 16:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот batbobo » Сря 25 юли 2012 7:52


Т3 с 5 степенна кутия ли са?
Относно това с фланците - според мен колега след като си направил такава инвестиция в спирачки по-добре купи джанти от Порше. На тези носачи перфектно пасват и големите брембо апарати. При положение че носачите са от 944С ми е странно как си с тези апарати. Също така ми е странно как още никой не ти се е скарал как така си започнал от спирачките (така не се прави в България.)
Джанти от Порше Бокстер можеш да намериш на прилични цени и хубавото, е че джантите са различни (предни 17"7J ET 48 мисля задните са 10J ЕТ 50 или 55 трябва да погледна)Ако сложиш голям апарат брембо джанта под 16" не можеш да сложиш. С тези апарати също е възможно да е така.


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Сря 25 юли 2012 10:12


Т3 е "Транспортер 3" не Type3... :)
Добре е, че в България не се преправят много спирачки, щото ми се струва, че спирачното съотношение предни/задни ще е трудно да се докара правилно, което се сещаме до, какво би довело... Наскоро, обаче, чух, че се подготвя дино стенд за 4х4, та на него, има шанс да се получат нещата. :)
Ама какво им е на колите с кофти съотношение или без спирачки - та те са по-забавни за каране, моят Трабант от 62 хич нямаше да го предпочитам понякога за фън пред костенурка, ако имаше някакви спирачки... :lol:


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Сря 25 юли 2012 23:35


batbobo написа:като си направил такава инвестиция в спирачки по-добре купи джанти от Порше. На тези носачи перфектно пасват и големите брембо апарати.


джанти имаше евтини вариянти но на 5х100 има хиляди варянти каквито си помислиш и за без пари
5х130 имаше 15" от 944 за 250лв в карлово ако някой иска ше му дам телефона...читави са и са с гуми който за временно стават
вярно че за фланци дадох повече ама... :Mr Green Fun

а за брембо ако намери някой 4бутални оригинални(щото другите не пасват без преправяне) ше му донеса на крак каса бира само да си каже каде са
доста търсих но последните който видях бяха само предни и преди 3-4 месеца обява и вече ги няма ...закъснял съм :beat_butt2


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Сря 25 юли 2012 23:38


BuGmaN написа:Добре е, че в България не се преправят много спирачки, щото ми се струва, че спирачното съотношение предни/задни ще е трудно да се докара правилно, което се сещаме до, какво би довело... Наскоро, обаче, чух, че се подготвя дино стенд за 4х4, та на него, има шанс да се получат нещата. :)
:lol:


Ъ?
как на дино ше настройме спирачки ???
дино 4х4 има на доста места из родината...да не говориш за някаква друга машина


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Чет 26 юли 2012 9:35


Доколкото знам има само един дино стенд за 4х4, този в Русе, а дали ще става за настройка на спирачки - незная, просто идейка... :)


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Чет 26 юли 2012 21:09


Само за София се сещам за три които могат да мерят 4х4...хеед,проспид,овърдрайв...може и да изпускам някой ???

Не се ъпдеитваш редовно ми се струва :012:

А за настройка на спирачки си е някаква сложна формула от тежести,големина на дискове,големина на спирачни цилиндри и още куп дреболий...
на мен ако не ми харесват спирачките на по късен етап мога да инвестирам в педалбокс с баланс бар със 2 спирачни помпи и регулираш както си искаш
вярно че цената е солена но си заслужава и ще спира!


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Чет 26 юли 2012 23:41


Това да регулираш спирачки на дино стенд, беше голяма-глупост, щото, там няма кой да върти барабаните... :lol: Ама явно много ми се иска, а и умората си е казала думата... :Mr Green Fun

Идеята с двете помпи е интересна, да си го направиш сам, пак има варианти, но пак опираме до настройки...
Бях тръгнал да слагам ABS, по-сигурно и евтино решение, ако имаш подходящ донор, аз на моят му смалих дисковете и апаратите, но когато направих списъкът, кокво да свалям за ABS, донорът беше нарязан за скрап... :screwy
Шибана работа са спирачките, не бива шега с тях, на Голфа на бащата, само му "прескочих" кантарчето за задните, че течеше, нещо и 2 пъти се въртях, особенно на влажен асфалт, няма рязко спиране без неоправдан, риск. facepalm


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Пет 27 юли 2012 0:16


ABS не е по сигурно но определено е по евтино...
докато се науча че това е една от големите глупости в автомобилостроенето ми трябваше много време и 1 удар заради това творение на някой който е решил да направи спирачната система по сложна и несигурна но пък ще се продават части за нея си е казал човека :screwy

аз такова на моя кола не бих го оставил да работи камо ли пък зорлем да го слагам !?

по добре че не си направил тая грешка :да:


Потребителски аватар
asentm
airman
Мнения: 3081
Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот asentm » Съб 28 юли 2012 22:23


Личи си, че сте пропуснали заниманията с картинг :D
Това с двете помпи си го има от край време в картинга.
Като си ги сложите ще ви давам уроци /скъпи/ кога и за какво и как е усилието scare :lol:


Потребителски аватар
BuGmaN
Мнения: 3037
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот BuGmaN » Съб 28 юли 2012 23:34


Не, че съм ги пропуснал буквачно, ами просто се качих прекалено-рано, толкова, че си е = на пропускане... :lol: После разбрах, че при моторите с 2 гуми е истината... :bowdown Ама и картингите, намаха много-общо с тия, за които говориш... :banghead:


Потребителски аватар
batbobo
Мнения: 193
Регистриран на: Чет 01 юни 2006 11:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот batbobo » Вто 31 юли 2012 7:45


Т3 с 5 степенна кутия ли са?
И моля не ме хранете колко съм тъп, знам какво питам


Потребителски аватар
rough
Мнения: 430
Регистриран на: Сря 09 апр 2008 15:26
Автомобил: New Beetle + VW1300+VW1303
Двигател:
Местоположение: София

Re: 1303...2...1...GO!

Мнениеот rough » Вто 31 юли 2012 9:25


масово са 4 скорости
5 степенните са много редки!
AAP мисла че бяха и са от воден боксер но доколкото знам НЕможе да се преправи превключването да е със опашката отзад



Върни се в “Air Cooled & Boxer”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта