подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Ауууу колега много съм зле с компютрите и незнам как да кача снимките досега опитвах нещо но все ми казва че са ми големи снимките но ще се опитам да дам един адрес: http://forum.moto-zone.bg/index.php/top ... #msg403819 дано е правилно всичко, на този адрес мой приятел ми е качил снимки на трайка и можеш да я видиш ( синята ), но да се върна на темата. Аз неискам много силен мотор, нещо от рода на 1776сс /90,5мм бут./ или максимум 1834сс /92мм бут./, с вал от сорта на 276 /282/, главите да са със клапани 37/35,5 и с два добри карбуратора мисля че ще постигна това което ми е нужно, не съм напред с материала но мисля че ще стане доста добре , тя и сега върви с 150-155 км. така че каквото дойде отгоре все е добре, но ми гори 10л/100км и тук ако ми падне на 8л поне ще е постижение, но се надявам най вече на по-добра динамика да изпреварвам поне по спокойно че.......докато изпреваря и....хората пият втора бира , мисля че комбинацията от тези части е добра нали. Ако това със снимките не е станало кажи и ще викна човек да ми каже как да ги кача
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Колега направо си сложи един двигател Тип4 (мощността е 68 -70 коня с един карбуратор със сериозен въртящ момент, с два е + хх коня в зависимост от карбураторите) , а охлаждането е това, което търсиш. Трябва ти малко по-дълго място откъм ауспуха и доработка или нов маховик.
Материали за това в интернет много.
Вальо от Варна също може да те посъветва. Ако се разровиш във форума, ще видиш един прекрасен трайк правен от него с тунингован двигател СТ от бус с охлаждане отзад, бърз вал 110, 90.5 бутала, коляноя вал 69мм и два Вебера, около 110 - 120 коня.
Браво за трайка, чудесен дизайн!
Поздрави!
Материали за това в интернет много.
Вальо от Варна също може да те посъветва. Ако се разровиш във форума, ще видиш един прекрасен трайк правен от него с тунингован двигател СТ от бус с охлаждане отзад, бърз вал 110, 90.5 бутала, коляноя вал 69мм и два Вебера, около 110 - 120 коня.
Браво за трайка, чудесен дизайн!
Поздрави!
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Пропуснах да уточня, че ства въпрос за тип 4 от бус - 2000 куб.см защото те се срещат най-масово.
Колегите могат да знаят за някои 1700 или 1800 кубика тип 4 от 411/412, които според специалистите са за предпочитане, защото не са били подложени на сериозните натоварвания при значително по-тежките бусове.
Колегите могат да знаят за някои 1700 или 1800 кубика тип 4 от 411/412, които според специалистите са за предпочитане, защото не са били подложени на сериозните натоварвания при значително по-тежките бусове.
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Благодаря колега oryxster, да и това е добър вариант но незнам за какви пари мога да намера такъв дв. аз затова събирам мнения защото всичко е пари а те са много, много малко. Благодаря
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Колеги "става въпрос за тези които са на ТИ с двигателите", никой не каза ще стане ли нещо от това което бях написал по горе а именно: нещо от рода на 1776сс /90,5мм бут./ или максимум 1834сс /92мм бут./, с вал от сорта на 276 /282/, главите да са със клапани 37/35,5 и с два добри карбуратора мисля че ще постигна това което ми е нужно, надявам се че съм в правилната посока но не съм сигурен и затова искам мненията ви, хайде помагайте че да знам към какво да се насоча
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Ми принципно правилно си се насочил, не бих слизал обаче под 280 вал и под 40/35.5 клапани, но това е по-скъпият път и в предвид, че искаш и можеш да си с легнало охлаждане, може-би е и вариант да започнеш от тип4 мотор, там можеш да не сменяш или основно преправяш глави, което би спестило даста средства... Абе всичко е въпрос на бюджет, при тип4 въртиш даста излишни килограми и въртящ момент, в тип1 има много "хляб" и голям избор на части, но струва скъпо за да го "ядеш"...
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Колега, наясно ли си изобщо за какви пари става въпрос за да изкараш читав мотор от рода на 1776cc/1835cc и 100+ кончета. Имам предвид само частите, тези които ги няма в магазина "Направи си сам". Ако мислиш, че с един 1800cc комплект ризи и бутала + малко по-големи клапани имаш нов мотор 100+ кончета си се заблудил. И че ти трябва перфектна предница с дискови спирачки + "развързана" скоростна кутия. Иначе просто не правиш нищо.
PS. Това с двата карбуратора е голям гъдел, но разбъзика ли се нещо с тези карбуратори от моргите не 8 на 100, а 28 на 100 разход може да ти даде (ако въобще успееш да ги настроиш ))) ). А не вярвам да купиш нов двукарбураторен кит, че цените тръгват от 850-900 лв нагоре.
PS. Това с двата карбуратора е голям гъдел, но разбъзика ли се нещо с тези карбуратори от моргите не 8 на 100, а 28 на 100 разход може да ти даде (ако въобще успееш да ги настроиш ))) ). А не вярвам да купиш нов двукарбураторен кит, че цените тръгват от 850-900 лв нагоре.
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Браво момчета че се отзовахте на въпросите ми и съм ви благодарен за това. Разбрах нещо което е полезно, например за вала и главите но тук идват новите въпроси: дали ще станат глави от тип 4 на тип 1 съответно като сложа по голями цилиндри и какво означава термина "развързана" скоростна кутия. Благодаря предварително за отговори.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Няма да станат главите от тип4 на тип1 - поне не без голям бой , за тип 1 си има готови глави, барабар с неръждаеми клапани, спортни водачи, двойни пружини и т.н., най ниският клас са с 50% по здрави от оригиналните, лошото им е цената: от 500-600лв/бр нагоре. Спортен боксер по-малко едва ли ще ти харчи щото постояно ще те кара да го ръчкаш и 4-те "тръбички", вярвай ми, много гориво могат да налеят...
- bonko
- Мнения: 75
- Регистриран на: Пет 21 яну 2011 20:39
- Автомобил: Trike
- Двигател: CU 2000
- Местоположение: Враца
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Това за главите е ясно, ще трябват париииии, но неразбрах какво значи термина "развързана" скоростна кутия? Докато влезна в час явно ще ми трябва доста време, и сигурно ще задам много тъпи въпроси но се моля да ме изтърпите
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
И да зарадвам почитателите на наща "краста" с нещо екстравагантно. На скоро много се писа за карбораторите но никой нищо не показа,е аз смятам да покажа а пък вие завиждайте http://plamisp.snimka.bg/automobiles/vw ... 1.22390670 карборатора си намери и тромпетки с дължина 80мм с които ще подобрим драстично пълненето във високите обороти това ще се монтира централно на един стадартен AS мотор на бус т2.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Браво Дака!
Можете да вземеш ремонтен комплект оттук!
Ако му пишиш за какво става въпрос, Габриел (това му е името), може да ти предложи и най-подходящите жигльори.
Ползвал съм комплекти за Вебер и Делорто и съм много доволен.
http://stores.ebay.co.uk/ALFA1750S-CARB ... 34.c0.m322
Поздрави!
Можете да вземеш ремонтен комплект оттук!
Ако му пишиш за какво става въпрос, Габриел (това му е името), може да ти предложи и най-подходящите жигльори.
Ползвал съм комплекти за Вебер и Делорто и съм много доволен.
http://stores.ebay.co.uk/ALFA1750S-CARB ... 34.c0.m322
Поздрави!
- aylin78
- Мнения: 403
- Регистриран на: Сря 13 яну 2010 16:04
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Про4етох цялата тема,и от ден на ден все по-ве4е се зарибявам с тези бръмбари.
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
Мога да съдействам /без комерсиялна цел/за изработката на фланци и тромпети ако някой има нужда.
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: подобрения и тунинг на въздушните двигатели и трансмисии
daka написа:И да зарадвам почитателите на наща "краста" с нещо екстравагантно. На скоро много се писа за карбораторите но никой нищо не показа,е аз смятам да покажа а пък вие завиждайте http://plamisp.snimka.bg/automobiles/vw ... 1.22390670 карборатора си намери и тромпетки с дължина 80мм с които ще подобрим драстично пълненето във високите обороти това ще се монтира централно на един стадартен AS мотор на бус т2.
Дака, не вярвам на всичко което чета в нета, но като изключим главоболията с настройките и синхронизацията монтирането на двойка карбуратори винаги е за предпочитене пред какъвто и да е единничен (когато става въпрос за тунинг). Всичко с изключение на пробелемите с настройката им е в полза на двойката карбуратори. Всъщност и с единичен централен карбуратор може да има доста преблеми - отново настройки, смукател, отопление на смукателя ...
Аз дори и със стоков мотор (всичко,различно от 1.2) вече не бих стоял с единичин централен солекс. Няма и да взема първия кърбуратор от моргата и да го монтирам на мястото на солекса разбира се.. Двойка карбуратори ще се изплати точно за година-две..., а вървенето ще е съвсем друго...
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта