Делкото от DG е по-стегнато, тоест дава предварение на по-високи обороти, но тип4 има по-голям въртящ момент, който и е по-рано, ако е сгъстен и с някакви екстри като "Груув-канали" (препоръчвам на всеки) - още повече, та си мисля, че оптимизирането на тип4 делкото си е по-добрият вариант. Вакумите, особенно двойните, каквито са на DG и CU имат екстрата да връщат предварението в доста ниски-граници и улесняват паленето, щото като сгъстиш на 10-12 и тия 94мм бутала налягането на стартер става към 14-16 бара и за стандартният стартер си е проблем...
Може-би най удачният вариант е да си подготвиш двете делка, като едното оставиш на по-малко предварение и с по-малък наклон на кривата, другото обратно, като поразработиш и усетиш къде и колко предварение иска моторът с центровка на двете делка отиваш на диното и тестваш, което даде по-добра графика остава...
За база може да ползваш някакви графики от дино на подобни мотори, където има и предварение (може да постнеш и тук, че и мен ме интересуват)...
Всъщност, ако моторът ти е достатъчно-добър, няма да го бъркат, толкова предваренията, затова заложи на другото и последното нещо остави на делкото...