Това е моето разбиране за прилична лята джанта за въздухар. А цените са повече от добри - от 50 до 80+ лири на джанта (в зависимост от производителя и изпълнението) за моделите по-долу.
Хромът е хубаво нещо, но най-много ме изкушава ето този модел (ще подхожда на червен въздухар от който се чува .... Тъндърстрак на DC )
(81 лири за джанта, 4х130 PCD/ 5.5 инча широка (т.е. за гуми от порядъка на 185-195/15) с изместване ЕТ 35)
... в комбинация с ето тази тапицерия ( + 180 лири за целия комплект)
Лети джанти
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Лети джанти
А това са немски джанти 5х112/15 цола 7J за Т2/Т25, които магат да се купят в следващите два дни за около 500 лв комплекта.
http://cgi.ebay.co.uk/VW-T2-T25-ALLOY-W ... 35b03db82c
http://cgi.ebay.co.uk/VW-T2-T25-ALLOY-W ... 35b03db82c
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Лети джанти
Колега с гуми се боря от доста години и имам наблюдения за тях.За джантите според моя опит зная че от заводските по добри са само поръчковите.Те са придрожени от сертификат за грамаж,баланс\без винтил\степен на еластичност и сплав за тяхното производство.Всичко друго е риск придрожен с хубава боя и никел.Най лесния начин да познеш джантата е като я чукнеш с метален предмет тя трябва да звани като камбана ако е глух звука тя е мека като дъвка.Успех при избора.
- BukTop
- Мнения: 503
- Регистриран на: Чет 18 мар 2010 21:37
- Автомобил: Impreza WRX + Polo 2F GT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Лети джанти
Редовно засичам Малкия звяр в Техническия, страхотен звук има
Според мен тези ще стоят най-добре:
Според мен тези ще стоят най-добре:
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Лети джанти
bai vicho написа:Колега с гуми се боря от доста години и имам наблюдения за тях.За джантите според моя опит зная че от заводските по добри са само поръчковите.Те са придрожени от сертификат за грамаж,баланс\без винтил\степен на еластичност и сплав за тяхното производство.Всичко друго е риск придрожен с хубава боя и никел.Най лесния начин да познеш джантата е като я чукнеш с метален предмет тя трябва да звани като камбана ако е глух звука тя е мека като дъвка.Успех при избора.
Летите джанти са ми последна грижа в момента. Първо трябва да имаш приличен мотор, купе, предница и т.н. и чак тогава може да се мисли за джанти. Между другото една класическа минусова джанта ме впечетлява много повече от 80-90% от съвременнтите (кичозни) модели на лети джанти. А тези трите по-горе са едни от малкото, които (по мое мнение) доста добре се вързват с дизайна на въздухара.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Лети джанти
брат, каквато и джанта да сложиш, не докараш ли колата на окачване и височина ще прилича на кутия за моливи
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Лети джанти
То като я докарам на височина , дори нейните си и ходят... и като стана въпрос, много е свежо - вечер с висока скорост, като ти упира гърнето по асвалта - бая искри вади ...
Хубаво ги гледате тия 15ки, но са супер-малки за стандартна кутия, при 120 ще си на вече 3500-4000об. Като си тръгнал натам, мисли и за кит 5-та, диф или друга кутия. Колкото до джантите, костенура е лек отпред и не криви, дори със супер-твърдо окачване заводски джанти, може и да изкара и с такива евтини, но друго си е да си сложиш нещо по-марково EMPI, BRM, Flat4 и т.н. ...
Хубаво ги гледате тия 15ки, но са супер-малки за стандартна кутия, при 120 ще си на вече 3500-4000об. Като си тръгнал натам, мисли и за кит 5-та, диф или друга кутия. Колкото до джантите, костенура е лек отпред и не криви, дори със супер-твърдо окачване заводски джанти, може и да изкара и с такива евтини, но друго си е да си сложиш нещо по-марково EMPI, BRM, Flat4 и т.н. ...
- nik1302
- Мнения: 230
- Регистриран на: Нед 01 мар 2009 11:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Varna
Re: Лети джанти
BuGmaN написа:То като я докарам на височина , дори нейните си и ходят... и като стана въпрос, много е свежо - вечер с висока скорост, като ти упира гърнето по асвалта - бая искри вади ...
Хубаво ги гледате тия 15ки, но са супер-малки за стандартна кутия, при 120 ще си на вече 3500-4000об. Като си тръгнал натам, мисли и за кит 5-та, диф или друга кутия. Колкото до джантите, костенура е лек отпред и не криви, дори със супер-твърдо окачване заводски джанти, може и да изкара и с такива евтини, но друго си е да си сложиш нещо по-марково EMPI, BRM, Flat4 и т.н. ...
Мите, това което съм показал е достатъчно "марково" и вероятно по-непознато в БГ. По горните джанти са на JBW = John Brown Wheels – доста прилична фирма от Саутхямптън, Англия (ако не се лъжа или поне там има представителство). Между другото понятието "марково" вече започва да си губи смисъла и точно същия модел "маркови" джанти на EMPI падат на 45-50 лири и са откровени китайски ментета, докато тези на JBW тръгват от 80-100 лири нагоре.
Освен това тук се смесват понятията модел джанта (BRM) с производител (EMPI, Flat4). Джанти модел BRM се произвеждат от един куп производители (80% жълти), както и от JBW. Ето как изглежда 5x112 BRM джанта на JBW.
Вече веднъж споменах, че 80-90% (да не кажа 100%) от стоката на EMPI е жълта. Аз лично го изпитах преди 7-8 месеца, когато си купих "маркови" шарнирни болтове на EMPI. От три модела шарнири купих най-скъпите (long travell/superior quality с идеята да не ги сменям всяка година) и познай какво дойде – опаковка на EMPI и ... made in China Не знам дали да съжалявам, че не си взех от най-евтините – те пък може да са правени от ... талибаните в Афганистан
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Лети джанти
Знаем, че днес пращаш снимка на детайла на китаеца и утре имаш копието, както и, че повечето големи производители вече произвеждат в Китай или подобна държава, китайците дори предлагат и оригинална стока на по-ниски цени, те могат да изработят и качествена стока, и некачествена - каквато е поръчал клиентът, затова е много важно от къде пазариш и естествено доставчикът ти да е коректен. Така, че нищо им няма на китайските стоки, ако ги закупуваш от правилното място. Конкретно за стоките за въздухари, от хора поръчващи си части от непроверени източници или просто заради ниската им цена, засега съм забелязал ментета на брони (икономик) с много слабо хромово покритие, въздушни филтри, гърнета, бутала, гемени уплътнения, лайсни, прагове, огледала - абе май всичко, дори евтините репродукций си имат ментета, да и голяма част от тях идват при нас от английският Ибей. На всички ни е ясно, че качеството струва пари и когато не можем да си го позволим, правим компромиси за които после съжаляваме...
- bai vicho
- Мнения: 223
- Регистриран на: Вто 12 окт 2010 18:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: dobrich
Re: Лети джанти
Не подценяваите и гумите.В хубавата гума се крие доброто сцепление с пътната настилка и добрата возия.А с комбинация от хубави гуми и великолепни джанти се постига съвършенство.
Re: Лети джанти
като казахте джанти, това е единственото що годе читаво нещо което успях да направя по моя бръмбар, и се убедих колко много променят визията на колата едни джанти и височина на окачването
(за височината помогна тротоарът )
(за височината помогна тротоарът )
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта