Да, имам и Т2ка. Тооо, мислеше стария собственик че е с 1300 мотор. По документи я водят 1500.. Ама мотора си е оригиналния, поставен в Германия.
Определено сега тези ламарини ще се запазят дълго време.
VW Beetle 1300 '71
- Toni_Kazi4ane
- Мнения: 243
- Регистриран на: Сря 14 окт 2009 12:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София, Казичане
Re: VW Beetle 1300 '71
Здравей.
Много добро начинание - няма да съжаляваш, особенно ако му направиш добър ремонт. Собственик съм на същия такъв модел. Първи собственик съм му от Август 1971 г. и го карам. Купих го тогава от небезизвестния Кореком и чаках ред около 6 месеца - толкова много се търсеха тогава. Може би не знаеш но в края на 1971 г производствената линия беше прехвърлена от Германия в Мексико и ако твоя автомобил е произведен в Германия той има особенна стойност. Разбира се като стара къща мога да помогна с части, които ми се дублират и съвети.
Кольо
Към края на производството на този модел в Германия през 1971 г. монтираха и скоростни кутии със сухи полуоски с диференциал 4,125:1 /средна/ с максимална скорост да 160 км/ч, също монтираха алтернатор вместо динамо. Тези модели са с двигател AB /44 к.с./какъвто вероятно е и твоя както го гледам. Трябва да имам снимка от задното окачване /без гумата/ за да кажа дали е за сухи полуоски или Пендел. На моделите с динамо се монтираха скоростни кутии с диференциал 4,375:1 /къса/, която е много добра за градско кормуване но за магистрала максималната им скорост е 125 км/ч. Скоростта елечемтарно разбира се може да се вдигне с 15 км. с малко по висока гума
Много добро начинание - няма да съжаляваш, особенно ако му направиш добър ремонт. Собственик съм на същия такъв модел. Първи собственик съм му от Август 1971 г. и го карам. Купих го тогава от небезизвестния Кореком и чаках ред около 6 месеца - толкова много се търсеха тогава. Може би не знаеш но в края на 1971 г производствената линия беше прехвърлена от Германия в Мексико и ако твоя автомобил е произведен в Германия той има особенна стойност. Разбира се като стара къща мога да помогна с части, които ми се дублират и съвети.
Кольо
Към края на производството на този модел в Германия през 1971 г. монтираха и скоростни кутии със сухи полуоски с диференциал 4,125:1 /средна/ с максимална скорост да 160 км/ч, също монтираха алтернатор вместо динамо. Тези модели са с двигател AB /44 к.с./какъвто вероятно е и твоя както го гледам. Трябва да имам снимка от задното окачване /без гумата/ за да кажа дали е за сухи полуоски или Пендел. На моделите с динамо се монтираха скоростни кутии с диференциал 4,375:1 /къса/, която е много добра за градско кормуване но за магистрала максималната им скорост е 125 км/ч. Скоростта елечемтарно разбира се може да се вдигне с 15 км. с малко по висока гума
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта