Здравейте!
Закъсах с двигател 1200 / 34 КС от 63-та. След прилично преседяване ( 10 години ) на двигателя му беше свален (откраднат) колектора със карбуратора, и се оказа, че от лявата страна цилиндрите са се напълнили с вода...
Гледката е страшна, но според мен е поправима.
Питането ми е следното: - Има ли ремонтни размери бутала за такъв мотор, и откъде? Хонинговат ли се цилиндрите на този мотор, и някой може ли да каже размери, таблици и т.н...
Може ли да се намерят на вехто два здрави ползвани цилиндъра, по възможност комплект с бутала или пък цял комплект? Някой има ли за продажба? Ами... за сега - това е проблемът. Ще бъда искрено признателен на отзовалите се! Телефонът ми за връзка е : 0 осем, осем, 9, две, пет, пет,140 - Цветослав. Благодаря предварително!
Моля за малко техническа помощ!
- stingray
- Мнения: 582
- Регистриран на: Пет 25 авг 2006 20:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Моля за малко техническа помощ!
По вещите да кажат, ама ако не се лъжа може да смениш само цилиндри с бутала и така хем ще си направиш тунинг, хем ще си с поправен мотор.
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: Пон 04 фев 2013 15:25
- Автомобил: FORD GALAXY
- Двигател: Y5B 1999г 147kc
- Местоположение: Враца
- Контакти:
Re: Моля за малко техническа помощ!
Този двигател е с ризи . Ето номерата на частите: Бутало MAHLE-029 51 00 , VW -042 107 113, риза MAHLE-029 WR 05, VW -111 101 311A.В нета има всичко,но и цените са добри.Успех!
Re: Моля за малко техническа помощ!
regreed написа:Здравейте!
Закъсах с двигател 1200 / 34 КС от 63-та.
Дай снимка двигателя или поне номера на двигателя.
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: Съб 03 мар 2007 18:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Моля за малко техническа помощ!
Привет,
В Bazar.bg и/или OLX bg при търсене на части с " VW 1200" има две обяви с продажба на части за двигател 1200 и цели двигатели - едната е от Бургас, другата от Варна.
Иначе, ако имаш възможност да заделиш средства във VW heritage.com и други английски и немски сайтове за VW предлагат ризи и бутала за 1200 с размер 83мм, между 240 - 320 евро комплекта, които ще ти увеличат кубатурата малко под 1400 см3( без видими външни промени).
С малко повече компресия, подобрена изпускателна система и пипнат карбуратор ще имаш над 45 + кончета (със сигурност)= пъргав и по-икономичен двигател.
В Bazar.bg и/или OLX bg при търсене на части с " VW 1200" има две обяви с продажба на части за двигател 1200 и цели двигатели - едната е от Бургас, другата от Варна.
Иначе, ако имаш възможност да заделиш средства във VW heritage.com и други английски и немски сайтове за VW предлагат ризи и бутала за 1200 с размер 83мм, между 240 - 320 евро комплекта, които ще ти увеличат кубатурата малко под 1400 см3( без видими външни промени).
С малко повече компресия, подобрена изпускателна система и пипнат карбуратор ще имаш над 45 + кончета (със сигурност)= пъргав и по-икономичен двигател.
- regreed
- Мнения: 10
- Регистриран на: Пет 14 окт 2016 22:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: ankh-morepork
- Контакти:
Re: Моля за малко техническа помощ!
Кеф! Буболечката се сдоби с чисто нова моторетка 1500 ccm !!!
Хем ще се вдигне мощността, хем няма да се мърлям до ушите със стария трошляк! На лято ще си я карам за атракция!
Хем ще се вдигне мощността, хем няма да се мърлям до ушите със стария трошляк! На лято ще си я карам за атракция!
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 27 окт 2021 9:05
- Автомобил: VW Beetle Type1
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: Варна
Re: Термостат
Здравейте колеги!
VW Beetle 1300 с 1600сс мотор , спукан най-горния силфон на термостата( 15 линзи, 65-70 C), код 111 119 159А.
Опитвам се да ремонтирам - почистване, промиване вътрешно с Етанол 95% със спринцовка през пукнатината, изсушаване, стягане до максимално свиване - ок.32mm, подгряване, вкарване ок.2,5ml от същия спирт, запояване(в момента на запояването се чувства изход на пари предполагам и въздух). След изстиването - не се получи желания резултат/вакуум и съответно размера бе 37.5mm - недостатъчно за ползване пълния работен ход предоставян от "прозореца" на конзолата(ок. 13mm).Правих и следващи опити с повече спирт -3, 4 ml, но резултатът бе подобен.
Молбата ми към извършили подобна процедура е:
-Какъв спирт ползвате - описания по-горе денатуриран спирт, или за > температурен режим , Метанол...? Kоличество?
Ще съм благодарен и за други съвети.
Преди
https://i.imgur.com/3bE4cCp.jpg
Сега
https://i.imgur.com/M9lWDwM.jpg
https://i.imgur.com/KxJNPhP.jpg
VW Beetle 1300 с 1600сс мотор , спукан най-горния силфон на термостата( 15 линзи, 65-70 C), код 111 119 159А.
Опитвам се да ремонтирам - почистване, промиване вътрешно с Етанол 95% със спринцовка през пукнатината, изсушаване, стягане до максимално свиване - ок.32mm, подгряване, вкарване ок.2,5ml от същия спирт, запояване(в момента на запояването се чувства изход на пари предполагам и въздух). След изстиването - не се получи желания резултат/вакуум и съответно размера бе 37.5mm - недостатъчно за ползване пълния работен ход предоставян от "прозореца" на конзолата(ок. 13mm).Правих и следващи опити с повече спирт -3, 4 ml, но резултатът бе подобен.
Молбата ми към извършили подобна процедура е:
-Какъв спирт ползвате - описания по-горе денатуриран спирт, или за > температурен режим , Метанол...? Kоличество?
Ще съм благодарен и за други съвети.
Преди
https://i.imgur.com/3bE4cCp.jpg
Сега
https://i.imgur.com/M9lWDwM.jpg
https://i.imgur.com/KxJNPhP.jpg
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Моля за малко техническа помощ!
Нямам никакъв личен опит, но съм доволен от новият тип термостати, които се предлагат по магазините.
Представиха се успешно и на Тип1 и на Тип4 двигатели. Доста по-мощни са, като са и достатъчно груби
за да не се влияят лесно от прахоляци. Минус е, че се налага известна доработка на корпуса или изработване на нов.
На линка има информация за реставрацията и тестове на термостатите:
https://ratwell.com/technical/Thermostats.html#how
Представиха се успешно и на Тип1 и на Тип4 двигатели. Доста по-мощни са, като са и достатъчно груби
за да не се влияят лесно от прахоляци. Минус е, че се налага известна доработка на корпуса или изработване на нов.
На линка има информация за реставрацията и тестове на термостатите:
https://ratwell.com/technical/Thermostats.html#how
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 27 окт 2021 9:05
- Автомобил: VW Beetle Type1
- Двигател: 1600 cc
- Местоположение: Варна
Re: Моля за малко техническа помощ!
Благодаря! Ремонта правих основно на база същата информация прочетено в thesamba форума. С последния ми опит постигнах подобрение с ок.1.5мм(ок.36мм начална дължина), функционира доволно и нямам намерение да усложнявам системата по подобие показаното за Type4/Bus.
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта