С риск да не се понравя на доста от хората от форума искам да запитам нещо за двигателите:
Четох във форума,че може да се сложи двигател от Алфа Ромео 33 на WV костенурка, но понеже не съм много запознат питам - може ли?
Също така какъв двигател 1.3 или 1.7 дали са инжекциони и ще трябва ли да се прави фланец или преходник(мисля,че така се казваше но се извинявам ако пиша глупости) за напасване на двигатела към скоростите.
Някой беше казал,че се продава такъв двигател но за какви пари става въпрос и дали е актуална офертата!
Моля ви, дайте някакви идей ще съм благодарен на всички ви!
Кой двигател става и удачно ли е това.....?
- airMcooled
- Мнения: 53
- Регистриран на: Нед 31 окт 2004 18:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
мммда
някой от форума дори май има такъв монтиран в костенурката си, но дали ще си признае... кога..... просто седиш, проверяваш и чакаш за отговор
Здравейте!
Значи интересува ме някой който е правил разни модификации по автомобил, може ли да ми каже къде да отида да се поинтересувам за това как да си регистрирам двигател от Алфа на купе от костенурка?
Ако някой знае, нека ми каже къде се извършват тези комисии и някаква друга информация!
Моля Ви - помагайте!
Значи интересува ме някой който е правил разни модификации по автомобил, може ли да ми каже къде да отида да се поинтересувам за това как да си регистрирам двигател от Алфа на купе от костенурка?
Ако някой знае, нека ми каже къде се извършват тези комисии и някаква друга информация!
Моля Ви - помагайте!
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
CrazyTop написа:Здравейте!
Значи интересува ме някой който е правил разни модификации по автомобил, може ли да ми каже къде да отида да се поинтересувам за това как да си регистрирам двигател от Алфа на купе от костенурка?
Ако някой знае, нека ми каже къде се извършват тези комисии и някаква друга информация!
Моля Ви - помагайте!
Отиди до КАТ, там става работата, преди имаше разни дати - сега май постоянно става, но трябва и двигателя да е с документи.
абе да ти кажа чесно, не мисля че проблема 6те ти е да напаснеш скоростите към мотора, по-скоро да нагласиш съединител, както и да осигуриш достатачно място за цялата така да се каже "периферия".
със сигурност ще падне голямо рязане на ламарина. трябва ти място за радиатор с перка да има поток на въздух както и да е лесна за обезвъздушаване.
аз бях сложил ладов мотор, но по моему не е по-добре от оригиналното и пак го смених.
съветвам те да си потърсиш по-мощен въздухар просто
със сигурност ще падне голямо рязане на ламарина. трябва ти място за радиатор с перка да има поток на въздух както и да е лесна за обезвъздушаване.
аз бях сложил ладов мотор, но по моему не е по-добре от оригиналното и пак го смених.
съветвам те да си потърсиш по-мощен въздухар просто
Идеята е следната:
Двигател от Алфа, после се реже задницата колата и се разширява доста повече от оригиналния обем за въздухарски двигател, защото все пак това ще бъде с водно охлаждане, слагат се едни въздухоборници или нещо такова беше (като при ЗАЗ и през тях може да се осъществява охлаждането с два радиятора-малки) също се слагат и оригинални перки за охлаждане от Алфа, но всичко това отваря колата доста! Абе доста си е играчка та поради тази причина ще търся и asentm за помощи иинфо пък после ще се дават отчети! За сега имам доста работа по жилището и всичко друго е на заден план!
А като казваш по-мощен въздухар имаш ли нещо в предвид или просто от БУС?
Двигател от Алфа, после се реже задницата колата и се разширява доста повече от оригиналния обем за въздухарски двигател, защото все пак това ще бъде с водно охлаждане, слагат се едни въздухоборници или нещо такова беше (като при ЗАЗ и през тях може да се осъществява охлаждането с два радиятора-малки) също се слагат и оригинални перки за охлаждане от Алфа, но всичко това отваря колата доста! Абе доста си е играчка та поради тази причина ще търся и asentm за помощи иинфо пък после ще се дават отчети! За сега имам доста работа по жилището и всичко друго е на заден план!
А като казваш по-мощен въздухар имаш ли нещо в предвид или просто от БУС?
знам че вариянт има да се монтира, нали ти казах че сам слагал ладов, но винаги ще има нещто което куца,повярваи ми..
най-проблемно е охлаждането, не си ли виждал бусове с радиатори на покрива :
престави си такъв костенур : : :
ами чесно казано мисля си просто мотор от бус но може да се пипне малко тук-там.
най-проблемно е охлаждането, не си ли виждал бусове с радиатори на покрива :
престави си такъв костенур : : :
ами чесно казано мисля си просто мотор от бус но може да се пипне малко тук-там.
- BuGmaN
- Мнения: 3037
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
buggy написа:...не си ли виждал бусове с радиатори на покрива :
престави си такъв костенур : : :
Само се опитвам да си го представя...
Тея с бусовете постоянно се нашиват с разни водни и я изкарат няколко месеца, я не , и в 95% слагат мотори, които по нищо не конкурират оригиналния, проблема им е, че просто не могат да си стегнат (или майсторите им) моторите и ги имат за капризни и чупливи.
От буса му е майката моторче, то купето е толкова леко, че с бусовия мотор става самолет чак плаче за още скорости горкото.
- asentm
- airman
- Мнения: 3081
- Регистриран на: Вто 16 ное 2004 17:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
момчета спрете !
понеже пътя съм го минал та да обясня каква е простотията!
мотор алфа боксер / алфа 33, алфасуд,първите 146/
фланец съм скоростите, удължаване на опашсата да първичния вал на скоростите на костенура и малки други детски болести ......... място за охлаждането /отпред на мястото на резервната гума или зад задната седалка/
не се ходи в никъкъв КАТ и Технотест, освен ако там шеф не е баща Ви ...... според новото изменение на наредбата всякакъв подобен род изгъзици са забранени.
Та ..... карате с два талона ......1 на колата и при нужда показвате този на мотора или ........ № на алфата е на такова място, че е много трудно да се намери .......... вие имате № в талона на костенура ......и ......нещо ми се скапа компютара и немога да ви го напиша ,но се сетете сами
елате и вижте как става няма проблем .......
понеже пътя съм го минал та да обясня каква е простотията!
мотор алфа боксер / алфа 33, алфасуд,първите 146/
фланец съм скоростите, удължаване на опашсата да първичния вал на скоростите на костенура и малки други детски болести ......... място за охлаждането /отпред на мястото на резервната гума или зад задната седалка/
не се ходи в никъкъв КАТ и Технотест, освен ако там шеф не е баща Ви ...... според новото изменение на наредбата всякакъв подобен род изгъзици са забранени.
Та ..... карате с два талона ......1 на колата и при нужда показвате този на мотора или ........ № на алфата е на такова място, че е много трудно да се намери .......... вие имате № в талона на костенура ......и ......нещо ми се скапа компютара и немога да ви го напиша ,но се сетете сами
елате и вижте как става няма проблем .......
Върни се в “Air Cooled & Boxer”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта