Да не цапаме на колегата темата, да не става спам, но само да спомена. Гумите са ми предни 185/65/14 задни 195/65/14 и както казва колегата Cozmo оборотите са ми точно такива при скоростите каквито е изредил. Значи не ми лъже километража. И пасата ускорява без газ до ламарината, с натиснат педал до средата на газта. Максимума дето съм правил е 185 км в час, можеше и още но един голф 2-ка изскочи от една отбивка и щях да се засиля отгоре му. при 185 км в час доколкото си спомням бях ги стигнал 5000 об/минута.
Забележка пасата ми работи само на газ, без бензинова помпа като на Асен пасата.
Занималня с Passat B3 1990, GT Look, Hella Lippstadt, Borbet
- Боян.07
- Мнения: 0
- Регистриран на: Пон 01 юни 2015 0:35
- Автомобил: Volkswagen Polo
- Двигател: 1.4 i [1997]
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
Страхотен е Passat-а, поздравления! Продължавай да се грижиш винаги така за него!
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
Jijooshu написа:Асене, твоята да не би да е с ограничител на 3000 оборота?
Жижо, колата няма ограничител , но по принцип не я натискам над 3000 оборота, градско сменям на около 2500 предваките, а извън града 2500 оборота на 5-та са ми 100 км/ч, което е съвсем малко над обичайната скорост с която карам.
Днес докато съм бил на работа са ми обърсали ръба и странично задната броня при явно някакви неразбираеми маневри около моята кола, която е паркирана правилно . Чуло се е и съседи са видяли тъмно зелена кола и имам регистрационния й номер, която е маневрирала и е напуснала без да спре да огледа резултата. Видях, че въпросната има валидна гражданска направена преди 10 дена в Олимпик, но денонощния им телефон не е много денонощен, поне през последните няколко часа . Щетите не са големи, само кофти ожулвания и не ми се иска да намесвам полиция на този етап, но най-много ме е яд, че при създадената ситуация не са се обадили, при положение, че номера ми е постоянно на таблото...
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
Нямам думи.. що за олигофренска история.. Много ли са щетите ?
- Jijooshu
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 07 дек 2014 18:03
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1989
- Местоположение: Варна
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
nokiangage написа:Jijooshu написа:Асене, твоята да не би да е с ограничител на 3000 оборота?
Жижо, колата няма ограничител , но по принцип не я натискам над 3000 оборота, градско сменям на около 2500 предваките, а извън града 2500 оборота на 5-та са ми 100 км/ч, което е съвсем малко над обичайната скорост с която карам.
Днес докато съм бил на работа са ми обърсали ръба и странично задната броня при явно някакви неразбираеми маневри около моята кола, която е паркирана правилно . Чуло се е и съседи са видяли тъмно зелена кола и имам регистрационния й номер, която е маневрирала и е напуснала без да спре да огледа резултата. Видях, че въпросната има валидна гражданска направена преди 10 дена в Олимпик, но денонощния им телефон не е много денонощен, поне през последните няколко часа . Щетите не са големи, само кофти ожулвания и не ми се иска да намесвам полиция на този етап, но най-много ме е яд, че при създадената ситуация не са се обадили, при положение, че номера ми е постоянно на таблото...
И после пасатаджиите сме били пенсионери... Разваляш ни доброто име
Сега сериозно - понеже снощи забравих да ти кажа, ако няма вдлъбнатини, пробвай да изтъркаш следите много внимателно с коресилин или с лек натиск с бензин. Обикновено номерът минава, просто с коресилина трябва внимателно, защото събаря боята.
- beuchat
- Мнения: 1934
- Регистриран на: Вто 20 май 2008 21:01
- Автомобил: 1990 Golf 2
- Двигател: 1.6 EZ
- Местоположение: Ямбол
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
nokiangage написа:Jijooshu написа:Асене, твоята да не би да е с ограничител на 3000 оборота?
...
Колега колкото и да не ти се искаш,бих те посъветвал да се обадиш в полицията,за да го глобят този неправоспособния и другия път като закачи някой да си помисли дали ще си ходи пак.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
Привет колеги, да са живи и здрави тея дето ме обърсаха, аз едно време забърсах съвсем леко бронята на една Вектра и два дена не можах да спя докато не го намерих да си му призная на човека за стореното и той ми благодари за жеста и каза, че ще я пребоядисва и грам не го бъркало...
Та миналия месец успях да взема отпуск за първи път тази година и имах възможността извънградско да навъртим над 1200 километра и ето една две снимки по пътя:
И кучето ни Хела си харесва колата
Офтопик е, ама и е много удобно на задната седалка на душата, климатик липсва но съм намерил:
Понеже благодарение на форума имах възможността да се запозная с много готини колеги, нямаше как да пропусна да се видя с двама колеги, за което им благодаря :
Навършихме 200,000 километра:
Та след бая километри извънградско почнах да долавям нянкакъв странен звук от задницата, но приятелката ме убеждаваше, че си внушавам пак и излязох прав за съжаление - на Бяла почна брутален звук да се чува от задно дясно и след като спрях, заден десен барабан беше от червен вече черен по края, изпечен от карането на ръчна...
Другата страна за сравнение:
А това е породено от смяната на предните дискове, накладки и задните накладки и ми бяха натегнали пооовечко задна дясна, явно пренатегнали... Както и да е, с 2 ключета 10-ка я отпуснах, охлади се барабана и се прибрахме във Варна без проблеми. Та вместо да сменям барабан, накладки и боядисване реших, че сега е времето да направя ъпгрейд и да мина на дискове. Та намерих цял мост от 2Е и сега ще се занимавам с него - дисковете са без ръб, предпазните ламарини ще се изчистят и ще се боядисат в сиво, задните спирачни апарати ще се ревизират и ще се боядисат като предните в червено, нови накладки и ще видя каква ще е разликата:
И една снимка на двете семейни машини, кофти е жената да е с по-големи джанти...ама ще го коригирам това :
Та днес след седмичната среща на клуба, вече мога да се похваля с 4 работещи дръжки благодарение на двама колеги, понеже досега предна дясна и задна лява на кръст не работеха, та вече се отварят като на Е-Класа , благодаря Ви много колеги
Та миналия месец успях да взема отпуск за първи път тази година и имах възможността извънградско да навъртим над 1200 километра и ето една две снимки по пътя:
И кучето ни Хела си харесва колата
Офтопик е, ама и е много удобно на задната седалка на душата, климатик липсва но съм намерил:
Понеже благодарение на форума имах възможността да се запозная с много готини колеги, нямаше как да пропусна да се видя с двама колеги, за което им благодаря :
Навършихме 200,000 километра:
Та след бая километри извънградско почнах да долавям нянкакъв странен звук от задницата, но приятелката ме убеждаваше, че си внушавам пак и излязох прав за съжаление - на Бяла почна брутален звук да се чува от задно дясно и след като спрях, заден десен барабан беше от червен вече черен по края, изпечен от карането на ръчна...
Другата страна за сравнение:
А това е породено от смяната на предните дискове, накладки и задните накладки и ми бяха натегнали пооовечко задна дясна, явно пренатегнали... Както и да е, с 2 ключета 10-ка я отпуснах, охлади се барабана и се прибрахме във Варна без проблеми. Та вместо да сменям барабан, накладки и боядисване реших, че сега е времето да направя ъпгрейд и да мина на дискове. Та намерих цял мост от 2Е и сега ще се занимавам с него - дисковете са без ръб, предпазните ламарини ще се изчистят и ще се боядисат в сиво, задните спирачни апарати ще се ревизират и ще се боядисат като предните в червено, нови накладки и ще видя каква ще е разликата:
И една снимка на двете семейни машини, кофти е жената да е с по-големи джанти...ама ще го коригирам това :
Та днес след седмичната среща на клуба, вече мога да се похваля с 4 работещи дръжки благодарение на двама колеги, понеже досега предна дясна и задна лява на кръст не работеха, та вече се отварят като на Е-Класа , благодаря Ви много колеги
Последна промяна от nokiangage на Сря 09 дек 2015 23:27, променено общо 6 пъти.
- iliankocov
- Мнения: 1363
- Регистриран на: Пон 14 май 2007 17:10
- Автомобил: Golf 2 Edition One
- Двигател: PF 1990 NZ 1991 KR 1991 BMP 2007
- Местоположение: Враца
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
Ако имаш питанки относно ревизията на спирачните апарати съм насреща. Даже ако искаш може да ги разглобим и направим жълтички, както са си излезли от магазина. Съветвам те да си вземеш нов кантар, защото аз имам проблеми с моя и спирачното усилие в момента е по - голямо към задния мост. Там, във Варна, съм чул, че има доста цехове за пясъкоструене и прахово, тъй че ти си! Успех и се обаждай, като минаваш насам.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
Ако имаш затруднения пиши, звънкай. Ще ти помогна винаги с каквото мога, по междудругото намерил ли си жила за ръчната ? If you know what i mean
- Jijooshu
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 07 дек 2014 18:03
- Автомобил: VW Passat B3
- Двигател: RP 1989
- Местоположение: Варна
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
nokiangage написа:Та днес след седмичната среща на клуба, вече мога да се похваля с 4 работещи дръжки благодарение на двама колеги, понеже досега предна дясна и задна лява на кръст не работеха, та вече се отварят като на Е-Класа , благодаря Ви много колеги
Нали бяха като на S600 бре
И така и така съм те захапал - като сложиш моста, вземи сложи и прословутото АВТ, че ще ме принудиш да и играя 2 камъка на сегашната ти маска, белким ти дойде акъла
- vucata
- Мнения: 3610
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 8:38
- Автомобил: Ford Mondeo MK2
- Двигател: 1.8TD 2000
- Местоположение: Bulgaria- Sofia
- Контакти:
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
Играй играй Даже ше почерпиме
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
Привет колеги, за маската има време , заиграх се със задните спирачки, та вчера с един познат свършихме част от работата. Ето снимка на опечената боя на десния барабан, поради жилото на ръчната:
Вътре нещата не изглеждаха по-добре:
За съжаление от една страна накладките от лявата страна са почти нови и здрави:
Почнахме с разглобяването на частите от моста, който купих и предпазните ламарини бяха доста зле - нагънати, омачкани и с бая външна ръжда, но поне цели:
След малко телена четка, почистване, измиване и изправяне:
Супортите и спирачните апарати и те си имаха повърхносттна ръжда, но се изчистиха. Взех от практикер един спрей за 11 лева но не стигна за всичко, иначе хубав цвят извади:
После трябваше да взема друг спрей и продължихме:
Едно ново маркуче:
Сивото за планките ми свърши, тамън бях почнал едната и ги минах и тях червени
По обратния ред:
Сложих старите накладки, за да мога да направя няколко спирания да се поизчисти диска от месеците неползване и ще сложим естествено нови:
Та остана ми да сменя задните спирачни тръби, понеже едната от новия мост е срязана, а пък другата е много ръждясала в единия край и утре ще взема или нови оригинални или ще направят нови медни. Жилата също ще ги сложа днес, та при сваляне на моите за барабаните си разбрах, че си е било време - единия беше толкова остърган и омачкан, че се чудя как съм имал ръчна.
Вътре нещата не изглеждаха по-добре:
За съжаление от една страна накладките от лявата страна са почти нови и здрави:
Почнахме с разглобяването на частите от моста, който купих и предпазните ламарини бяха доста зле - нагънати, омачкани и с бая външна ръжда, но поне цели:
След малко телена четка, почистване, измиване и изправяне:
Супортите и спирачните апарати и те си имаха повърхносттна ръжда, но се изчистиха. Взех от практикер един спрей за 11 лева но не стигна за всичко, иначе хубав цвят извади:
После трябваше да взема друг спрей и продължихме:
Едно ново маркуче:
Сивото за планките ми свърши, тамън бях почнал едната и ги минах и тях червени
По обратния ред:
Сложих старите накладки, за да мога да направя няколко спирания да се поизчисти диска от месеците неползване и ще сложим естествено нови:
Та остана ми да сменя задните спирачни тръби, понеже едната от новия мост е срязана, а пък другата е много ръждясала в единия край и утре ще взема или нови оригинални или ще направят нови медни. Жилата също ще ги сложа днес, та при сваляне на моите за барабаните си разбрах, че си е било време - единия беше толкова остърган и омачкан, че се чудя как съм имал ръчна.
- Marto_cafeto
- Мнения: 439
- Регистриран на: Нед 06 ное 2011 21:14
- Автомобил: Peugeot 307
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
Добра работа ! Браво. Имаше едни джанти не им знам модела. Мисля,че за зимни ги ползваше. С тях колата имаше уникален вид ! Пробвай с тях и ще стане кукла !
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11923
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
Да не те отчайвам, но този 1см в края на контактната повърхност на диска нямаш шанс да го обереш със старите и дори с новите накладки. При мен се е получил същия от стоенето на дисковете в мазето и вече втори комплект накладки слагам, но тоя сантиметър си стои. Регулирах кантара на задния мост, като го леко натегнах един вид да спират задните по малко дори когато съм сам и резултата е същия. Накладките си търкат на тези 4-5см които са по близо до центъра на диска, в края му не искат.
Решението може би е някакви десети при стругар да се отнемат, колкото да го заглади, нови накладки и сериозно почистване от натрупана ръжда и боята която си сложил на супорта точно там където се движат накладките.
Аз бих сменил дисковете с нови, обаче ме спира това, че лагерите са оригиналните и са на над 250 хил.км при мен. Сега едва ли ще намеря такива хубави лагери
Решението може би е някакви десети при стругар да се отнемат, колкото да го заглади, нови накладки и сериозно почистване от натрупана ръжда и боята която си сложил на супорта точно там където се движат накладките.
Аз бих сменил дисковете с нови, обаче ме спира това, че лагерите са оригиналните и са на над 250 хил.км при мен. Сега едва ли ще намеря такива хубави лагери
- klimatronik
- Мнения: 198
- Регистриран на: Съб 24 ное 2007 16:31
- Автомобил: Golf TDI PD+PASSAT B8 CR TDI 190
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Занималня с Passat B3 1990 черния, GT Look и Hella Lipps
На супортите трябва да има едни тънки и много твърди ламаринки върху които лягат накладките. Обикновено ги няма (както ми се вижда и тук на снимката) и лежат директно върху супорта който се вкопава, става дори ръб понякога и накладката спира да се движи в горния си край.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: borislav_mladenov и 15 госта