Реже се задната броня за да не се взима от височината на автомобила отзад и накрайниците да седят визуално добре:
Личният ми проект - Таурег Т-рекс
Re: Личният ми проект - Таурег Т-рекс
Тази тръба е на мястото на DPF-a. Ако той е премахнат софтуерно няма нужда от тръбичките по нея. Ако не е премахнат, отвътре трябва да има стеснение на отвора. Има ли такова?
- Sk1walker
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 10 апр 2016 11:57
- Автомобил: VW Touareg T-rex Tuning
- Двигател: 3 V6
Re: Личният ми проект - Таурег Т-рекс
Kiofre написа:Тази тръба е на мястото на DPF-a. Ако той е премахнат софтуерно няма нужда от тръбичките по нея. Ако не е премахнат, отвътре трябва да има стеснение на отвора. Има ли такова?
Премахнат е софтуерно както и ЕГР / вихрови клапи НО човека каза че си прави нещата по стандарт ако някога реша да го пускам или колата дава грешки...
Ето и резултата от генерацията. Много доволен от изпълнение, звук и мощност:
Re: Личният ми проект - Таурег Т-рекс
Клипът не се отваря, поне при мен. А катализаторът преди DPF-a премахнат ли е и той?
- Sk1walker
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 10 апр 2016 11:57
- Автомобил: VW Touareg T-rex Tuning
- Двигател: 3 V6
Re: Личният ми проект - Таурег Т-рекс
Kiofre написа:Клипът не се отваря, поне при мен. А катализаторът преди DPF-a премахнат ли е и той?
Да и там има custom тръба.
Ето линк: https://www.youtube.com/watch?v=uVNfmBdHOUU
https://www.youtube.com/watch?v=uVNfmBdHOUU
Re: Личният ми проект - Таурег Т-рекс
Сори, ти си написал в началото, но кой да чете. Новата турбина стокова ли е или тунинг вариант? Сток ме съмнява да издържи.
Поне на клипа не се вижда грам пушек при старта, респект за което на софтмастера.
Поне на клипа не се вижда грам пушек при старта, респект за което на софтмастера.
- Sk1walker
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 10 апр 2016 11:57
- Автомобил: VW Touareg T-rex Tuning
- Двигател: 3 V6
Re: Личният ми проект - Таурег Т-рекс
Kiofre написа:Сори, ти си написал в началото, но кой да чете. Новата турбина стокова ли е или тунинг вариант? Сток ме съмнява да издържи.
Поне на клипа не се вижда грам пушек при старта, респект за което на софтмастера.
Стоковата турбина е Garret с титаниеви перки и ball-bearings. Навремето я карах година и половина хвърляща масло и перката издържа и не се счупи. За сравнение на един приятел ситроена 2016та започна да му мята масло турбината и за една седмица му се разхвърчаха перките.
Та на въпроса ти - рециклирана е НО от хора които много си разбират от работата. Контролния модул на турбината е нов. А човека със писането на софтуера е наистина много добър. Отне му половин ден но нагласи всичко да работи както трябва... пушек си има но е прозрачно-бял. Забелязва се повече ако колата работи на място. Накрайниците за 3 дни станаха черни отвътре
Турбината е настроена на нисък бууст за да не тормози двигателя че все пак си е дизеляк на 17 години. Въпреки че съм го разглабял за реновация си е стар агрегат.
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Личният ми проект - Таурег Т-рекс
с тая права тръба, как мислиш да минаваш технически прегледи?
или имаш твой човек?
или имаш твой човек?
- Stivi
- Мнения: 8308
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Личният ми проект - Таурег Т-рекс
Ти сериозно ли задаваш този въпрос, като гледаш какви гробници са на пътя и всички са с валиден ГТП !?
- Sk1walker
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 10 апр 2016 11:57
- Автомобил: VW Touareg T-rex Tuning
- Двигател: 3 V6
Re: Личният ми проект - Таурег Т-рекс
Petrolhead написа:с тая права тръба, как мислиш да минаваш технически прегледи?
или имаш твой човек?
Преди спортната генерация пак бях без катализатор, ДПФ и ЕГР и ми дадоха 4та категория БЕЗ връзки, мой човек или подкупи. При Моториста в младост 3 правят чудеса ;) Сега освен вървежа и звука нищо друго не се е променило.
Както колегата каза - има къде къде по-зле екземпляри (кокошкарници) които минават.
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Личният ми проект - Таурег Т-рекс
Sk1walker написа:Petrolhead написа:с тая права тръба, как мислиш да минаваш технически прегледи?
или имаш твой човек?
Преди спортната генерация пак бях без катализатор, ДПФ и ЕГР и ми дадоха 4та категория БЕЗ връзки, мой човек или подкупи. При Моториста в младост 3 правят чудеса ;) Сега освен вървежа и звука нищо друго не се е променило.
Както колегата каза - има къде къде по-зле екземпляри (кокошкарници) които минават.
единственото по-зле от нафта с права тръба е счупена нафта с права тръба.
Re: Личният ми проект - Таурег Т-рекс
Sk1walker написа:Petrolhead написа:с тая права тръба, как мислиш да минаваш технически прегледи?
или имаш твой човек?
Преди спортната генерация пак бях без катализатор, ДПФ и ЕГР и ми дадоха 4та категория БЕЗ връзки, мой човек или подкупи. При Моториста в младост 3 правят чудеса ;) Сега освен вървежа и звука нищо друго не се е променило.
Както колегата каза - има къде къде по-зле екземпляри (кокошкарници) които минават.
тая 4-та категория нали сам осъзнаваш , че не са ти я дали защото са измерили
- Sk1walker
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 10 апр 2016 11:57
- Автомобил: VW Touareg T-rex Tuning
- Двигател: 3 V6
Re: Личният ми проект - Таурег Т-рекс
Petrolhead написа:Sk1walker написа:Petrolhead написа:с тая права тръба, как мислиш да минаваш технически прегледи?
или имаш твой човек?
Преди спортната генерация пак бях без катализатор, ДПФ и ЕГР и ми дадоха 4та категория БЕЗ връзки, мой човек или подкупи. При Моториста в младост 3 правят чудеса ;) Сега освен вървежа и звука нищо друго не се е променило.
Както колегата каза - има къде къде по-зле екземпляри (кокошкарници) които минават.
единственото по-зле от нафта с права тръба е счупена нафта с права тръба.
Нафта с права тръба до края на света! Зле не зле е вече мнение... а мен чужди мнения не ме вълнуват. Кефя си се всеки един момент в който влезна в колата и всяка една секунда която я карам.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19706
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Личният ми проект - Таурег Т-рекс
За съжаление критериите при дизелите са много силно занижени при прегледите. Надявам се това скоро да се промени, защото никак не е приятно да караш зад някоя печка в задръстването и да усещаш в купето нафтата.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта