MK4 GTI - R Vision
- stefanvwto
- Мнения: 130
- Регистриран на: Вто 14 окт 2008 11:08
- Автомобил: vw golf 3
- Двигател: 1Z
Re: My Black MK4 1.8T :)
Къде точно в Бургас е снимано колега, супер е голфчето.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Благодаря за хубавите думи колеги. В Поморие е снимана колата на яхт клуба.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Малко ъпдейтче :D
След обслужването започнах да се чудя, къде ми изчезва маслото. В последствие установих, че е от гарнитурата на капака, както и при свъщите също имаше масло. Последва смяна на гарнитурите и маслото вече не се бара
След което реших да се заема с бордовете на джантите защото бяха отвратителни.
След часове шкурене, стигнах до този ефект и съм много доволен
След обслужването започнах да се чудя, къде ми изчезва маслото. В последствие установих, че е от гарнитурата на капака, както и при свъщите също имаше масло. Последва смяна на гарнитурите и маслото вече не се бара
След което реших да се заема с бордовете на джантите защото бяха отвратителни.
След часове шкурене, стигнах до този ефект и съм много доволен
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Колеги, преди малко ми се случи нещо стряскащо. Карам колата и спирам на място докато колата работи, след 5-10 минути тръгвам и от към двигателя започна нещо да съска и да трака. Загасих двигателя и съскането и тракането продължи, но отслабваше и за около 10 секунди спря. Няма пушек, няма мирис, от какво може да е? Не знам аз ли съм карък, че всеки път като стоя повече от 5-10 минути на място все нещо става, я се пръсне един фланец, я прегрее щото мотора на перката е запецнал ... направо ми идва да се оттърва от тази кола то тва вече да те е страх да излезеш с колата и да се надяваш да няма задръстване или нещо което би те забавило с запален двигател не е работа
ПС: оказа се една тръбичка, че се е докоснала до перката на радиатора
ПС: оказа се една тръбичка, че се е докоснала до перката на радиатора
Последна промяна от Супер Ицо на Пон 06 авг 2018 10:52, променено общо 1 път.
- bbboiko2004
- Мнения: 4199
- Регистриран на: Пон 20 фев 2006 21:19
- Автомобил: VW Polo 2f
- Двигател: 3f - 1993
Re: My Black MK4 1.8T :)
Друго си е обаче да си пиеш кафенце сутрин да отвориш форума и да прочетеш някоя нова тема, да видиш от къде е тръгнал човек и къде е стигнал. Продължавай да ни споделяш развитието на колата.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Като цяло, колеги в празен филм съм бил :D оказа се едната гофричка се била докоснала до перката :D няма особено развитие колата. Имаше малко филми с охлаждането, но мисля че съм ги решил вече. Перката на радиатора беше запекла ама здраво, а радиатора течеше. И двете ги смених с нови, радиатора е Nissens или нещо такова, казаха ми че е хубава марка. Утре ще и правя климатика, че нещо не работи. Ето ви две снимчици, да няма празно
дразни ме обаче радиаторът отпред, за климатика мисля, че е и него се чудя дали да го сменям. получавам някви кризи като гледам как е посмачкан
дразни ме обаче радиаторът отпред, за климатика мисля, че е и него се чудя дали да го сменям. получавам някви кризи като гледам как е посмачкан
- xpl0d`
- Мнения: 173
- Регистриран на: Вто 21 авг 2012 0:56
- Автомобил: VW Passat B7 DSG
- Двигател: CFFB 2011
- Местоположение: Gotse Delchev
Re: My Black MK4 1.8T :)
Гаранция от него не ти работи климатика, спукан е и фреона бяга :)
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Докато си тествам климатика (който не работи) видях, че издуха парченца дунапрен. Предполагам е същата болежка като при 3ките, дето трябва да сваляш таблото за да облепиш клапите за топло и студено. Наистина ли трябва да се източи фреона за да мога да си облепя клапите и по-различно ли е от 3ковите примерно? Обърках се вече от четене на мнения, всеки казва различно Ако се източва фреона, защо?
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Драмите с климатика минаха. Вече с гордост мога да кажа, че всичко по колата работи! От тук нататък само ще и добавям неща.
Какво е направено до момента:
Пълно обслужване с хубави консумативи
Промивка на охладителната система
Сменена гарнитура на капака
Сменени тампони на предни носачи
Сменен радиатор
Сменени и двете перки на радиатора
Оправен климатик, прясно зареден
Да не забравяме МП3-то
Освежаване на джантите
Какво следва по ред на номерата:
Смазване на шибидаха
Боядисване на спичните апарати в червено (+10 коня)
Лостче за мигачи с темпомат
Облепяне на клапи, че почна да духа дунапрени, като пусна да духа топло ...
4бр. нови зимни гуми
и ако всичко е нормално
спортен филтър
челен кулер
чип
и толкова
генерацията няма да си пипа, че като возих в една 3ка с права генерация и главата ми стана на кошница.
За сега мисля, че е това ако има нещо, ще допълвам
Какво е направено до момента:
Пълно обслужване с хубави консумативи
Промивка на охладителната система
Сменена гарнитура на капака
Сменени тампони на предни носачи
Сменен радиатор
Сменени и двете перки на радиатора
Оправен климатик, прясно зареден
Да не забравяме МП3-то
Освежаване на джантите
Какво следва по ред на номерата:
Смазване на шибидаха
Боядисване на спичните апарати в червено (+10 коня)
Лостче за мигачи с темпомат
Облепяне на клапи, че почна да духа дунапрени, като пусна да духа топло ...
4бр. нови зимни гуми
и ако всичко е нормално
спортен филтър
челен кулер
чип
и толкова
генерацията няма да си пипа, че като возих в една 3ка с права генерация и главата ми стана на кошница.
За сега мисля, че е това ако има нещо, ще допълвам
Последна промяна от Супер Ицо на Пет 31 авг 2018 10:10, променено общо 1 път.
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Вече и със монтиран темпомат
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: Съб 25 яну 2014 22:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: My Black MK4 1.8T :)
Евала колега много ми харесва развитието на темата и колата е топ!!! Продължавай в същият дух, а относно до генерацията помисли за нея важна е много точно за този двигател, просто си купи качествено/марково крайно гърне и шум от колата ти няма да има!! (ако искаш ще ти пратя клип да видиш моята как е) :)
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Да изтупаме малко темата. Започнах преди 2 дена "операция обезшумяване", защото както знаете голфчетата са известни с приказливия си интериор. До преди няколко дена решението ми за скърцащия интериор беше музиката, но въпреки това ме дразнеше. Ще опиша в този отговор какво съм направил, за да може и други колеги с скърцащи интериори да направят за да си вдигнат комфорта в колата и без да пускат музика. А снимки ще пусна утре.
Да започнем с какво НЕ скърцаше при мен:
Корите на вратите
Нищо около салона
и сега какво направих:
Всичко вън - всички кори, салона, резервна гума, кора за багажник, централна конзола, жабка, пластмаси под волана, пластмасите за кората на багажника, абе почти всичко освен самото арматурно табло.
След направеното установих, че главното скърцане идва от уплътненията на вратите, намазах ги със глицерин и да не ви казвам колко по-тиха стана колата.
Скърцаха крепежните елементи на жабката, тези, които влизат във дупките на арматурното табло, в дупките на таблото и в "чоповете" на жабката залепих изолация за дограми - плоска (онази която се лепи) - още едно яко скърцане беше елиминирано.
Скърцаха пластмасите, на които се слага кората. Напипвах къде точно скърца и на око подлагах изолация където мисля, че допира друга пластмаса или метал. Още едно скърцане елиминирано.
Скърцаше кората на багажинка, там където се пъха. Намазах я и нея с глицерин, но без ефект. Утре ще и търся решение, но да знаете, че и там скърца.
Зад левия стоп има един стърчащ болт, който допира кората която скрива всичко наоколо. От там също се получава скърцане, макар и мално, но се чува. Подложих малко изолация и изчезна.
Скърцат и пластмасата около врътките за парното, отстарани онези бленди, както и самата централно конзола някъде около скоростния лост. Имайте в предвид, че моята централна конзола е счупена и затова скърца, за целта съм поръчал нова. С блендите още не съм се занимавал, но тях май ще ги лепна със черен силикон, а с пластмасата за врътките ще се занимавам утре.
Ще пиша отново като имам напредък
ПС: В следстиве на цялото това нещо чух, че ми скърца нещо от амортисьорите. Явно някой тампон
Да започнем с какво НЕ скърцаше при мен:
Корите на вратите
Нищо около салона
и сега какво направих:
Всичко вън - всички кори, салона, резервна гума, кора за багажник, централна конзола, жабка, пластмаси под волана, пластмасите за кората на багажника, абе почти всичко освен самото арматурно табло.
След направеното установих, че главното скърцане идва от уплътненията на вратите, намазах ги със глицерин и да не ви казвам колко по-тиха стана колата.
Скърцаха крепежните елементи на жабката, тези, които влизат във дупките на арматурното табло, в дупките на таблото и в "чоповете" на жабката залепих изолация за дограми - плоска (онази която се лепи) - още едно яко скърцане беше елиминирано.
Скърцаха пластмасите, на които се слага кората. Напипвах къде точно скърца и на око подлагах изолация където мисля, че допира друга пластмаса или метал. Още едно скърцане елиминирано.
Скърцаше кората на багажинка, там където се пъха. Намазах я и нея с глицерин, но без ефект. Утре ще и търся решение, но да знаете, че и там скърца.
Зад левия стоп има един стърчащ болт, който допира кората която скрива всичко наоколо. От там също се получава скърцане, макар и мално, но се чува. Подложих малко изолация и изчезна.
Скърцат и пластмасата около врътките за парното, отстарани онези бленди, както и самата централно конзола някъде около скоростния лост. Имайте в предвид, че моята централна конзола е счупена и затова скърца, за целта съм поръчал нова. С блендите още не съм се занимавал, но тях май ще ги лепна със черен силикон, а с пластмасата за врътките ще се занимавам утре.
Ще пиша отново като имам напредък
ПС: В следстиве на цялото това нещо чух, че ми скърца нещо от амортисьорите. Явно някой тампон
- sezgin.salihov
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 19 юни 2016 13:22
- Автомобил:
- Двигател:
Re: My Black MK4 1.8T :)
браво гледам с нетърпение развитието по колата
- Супер Ицо
- Мнения: 278
- Регистриран на: Чет 26 сеп 2013 12:27
- Автомобил: VW Golf MK4 GTI
- Двигател: AUM 2001
Re: My Black MK4 1.8T :)
Това гумирано покритие по пластмасите почна да ме човърка адски много и падна голямото разглобяване
След това падна и голямото търкане
Започнах с шкурка 100 и след това 180 и после спрей.
Не съм снимал всичко, но всичко е по един и същи начин "третирано".
Купих си флаконче черен спрей, да бъда по-точен - черен акрилен на MANNOL.
Държа и да отбележа, че това е първият ми "paint job"
Намацах няколко ръце през интервал от 5-10 минути и се получи това
много съм доволен от резултата, но не знам защо,на снимки изглеждат супер грапави е реално са гладки с съвсем леко грапава текскура.
Сега съм пред дилема дали да тапицирам в черна кожа жабката,централната конзола и околните пластмаси или да ги монтирам както са си сега.
След това падна и голямото търкане
Започнах с шкурка 100 и след това 180 и после спрей.
Не съм снимал всичко, но всичко е по един и същи начин "третирано".
Купих си флаконче черен спрей, да бъда по-точен - черен акрилен на MANNOL.
Държа и да отбележа, че това е първият ми "paint job"
Намацах няколко ръце през интервал от 5-10 минути и се получи това
много съм доволен от резултата, но не знам защо,на снимки изглеждат супер грапави е реално са гладки с съвсем леко грапава текскура.
Сега съм пред дилема дали да тапицирам в черна кожа жабката,централната конзола и околните пластмаси или да ги монтирам както са си сега.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта