Здравейте колеги! Доста време се чудех дали да го показвам изобщо, понеже доста ме беше срам от вида му последните години. В семейството ми е от 30-ти януари в далечната 2004 година(166 000 км), когато бях все още на 15. Голяма радост беше! В началото дори слизах в гаража и я гледах стоях си вътре и така нататък. През 2006-та(ако не се лъжа), за нещастие баща ми претърпя катастрофа с него с около 100 км/ч излиза от пътя на един завой и удря едно малко дърво след това едно голямо челно. Слава Богу той и вуйчо ми(който почина по - късно през 2011.. Лека му пръст...) бяха само с охлузвания. След около 2 седмици обаче Паско вече беше отново в играта и така продължи да бъде работна и семейна кола в едно. В началото на 2007 г. взех книжка и го карахме яко през деня за работен вечер за разходки. През 2008 г. служебен автомобил на Мтел отнема предимство на баща ми и го удря отпред в ляво като засегнат е предния калник предната врата и прага. Бащата беше добре, но го изкарват виновен.. как срещу Мтел как иначе.. Не след дълго Пас отново се връща на пътя и продължава да служи вярно. През 2011 г. претърпява един лек удар отпред в дясно - маска, фар, мигач, гредата под бронята. С годините външния му вид започна да се влошава както и технически.. През март 2013 г. се появи в семейството ни по - малкия му брат - 2000 VW Passat B5 1.9 TDI AVG 4Motion. Месец два след това червения Пас беше с един крак в моргата вече понеже беше в окаяно състояние.. Но един ден в началото на лятото на 2013 г. влезе в сервиза и всичко по окачване що беше за смяна бе сменено - 500 лв. с труда. Два месеца след това, понеже мотора също беше окаян - гореше масло по 1 литър на 1000 км., се взе друг мотор същия заедно със скоростна кутия в доста добро състояние - с добра компресия от един ударен Пасат във Варна общо 320 лв. За няколко дни полека-лека с баща ми го сменихме в гаража ни понеже имаме канал - за пръв път се хващахме с подобно нещо де. Накрая му чухме и гласа, беше наредено всичко и отново беше на пътя. Кутията обаче излезе доста зле - виеше диференциала като тролей и хъркаше яко на втора. Това ме накара да си сваля кутията от стария мотор и да я занеса за ремонт. Всичко излезе 300 лева със смяната като сложих и нов съединител който имах в гаража. Преди няколко месеца мислех да го изоставям понеже си търсих Голф Мк2.. после мислих дълго и размислих - Червената мъгла остава.. просто не ми даде сърце да се разделя.. толкова години толкова преживявания с него и една такава силна привързаност.. Абе много ми се досвидя. И реших да го започвам - жълти пружини H&R си чакат реда в гаража, джантите ги издирвам от 2 месеца.. и все още се търсят държа да са 16-ки. Сигурно пропуснах доста неща още, но общо взето така и до ден днешен.. по километраж 420 000 км.
Ето и малко снимки по хронологичен ред ги пускам:
И тези вече са от тази вечер:
Дано не ми се смеете много и да ме
Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
- DrEbNiA
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 23:23
- Автомобил: VW Passat B3 VW Passat B5
- Двигател: 1992 ABS 2000 AVG
- Местоположение: Добрич
Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
Последна промяна от DrEbNiA на Нед 28 дек 2014 4:06, променено общо 2 пъти.
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
Браво, не се отказваш лесно
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11928
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
Щом не се е изкривил от толкова удари и може да му се регулира предницата, го пишеме към танковете.
Същия месец и година взех и моя пасат на същите километри, сега пак са толкова колкото и твоя. Здрави кокали които заслужават да бъдат запазени
Същия месец и година взех и моя пасат на същите километри, сега пак са толкова колкото и твоя. Здрави кокали които заслужават да бъдат запазени
-
- Мнения: 1195
- Регистриран на: Вто 08 авг 2006 19:30
- Автомобил: Passat B5 1999
- Двигател: 1.9 TDI AFN
- Местоположение: Плевен
Re: Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
Тези пасати са доказано вечни. Кат гледам не намаляват по улиците. Просто са кретеноустойчиви! Определено си го обичаш и не се отказваш лесно.
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
К.Одаджийски написа: Здрави кокали които заслужават да бъдат запазени
+1 , напълно съгласен и изглежда добре машината. Записвам се за темата и аз, че искам да го видя с пружините и джантите - успех колега и качвай снимки.
- Danny boy
- Мнения: 1937
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
Човече,ти ме потресе.На мен и през ум нямаше да ми мине да наливам толкова пари, впредвид годините и състоянието.Явно си доста привързан към тази кола.
Карам същия модел автомобил и съм му слугувал много ,за да го направя по мой си вкус, и не знам как ще се раделям с него а идва времето, че ми е мерак на нещо по-ново.
И аз се каня да покажа моя дзвер,че вече 8 години сме неразделни,ама все време не ми остава.
Поздравления и респект към сантимента ти.
Карам същия модел автомобил и съм му слугувал много ,за да го направя по мой си вкус, и не знам как ще се раделям с него а идва времето, че ми е мерак на нещо по-ново.
И аз се каня да покажа моя дзвер,че вече 8 години сме неразделни,ама все време не ми остава.
Поздравления и респект към сантимента ти.
- DrEbNiA
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 23:23
- Автомобил: VW Passat B3 VW Passat B5
- Двигател: 1992 ABS 2000 AVG
- Местоположение: Добрич
Re: Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
От днес вече с Ronal R20 - 16x7,5J ET35. Имат и капачки, но има счупени щипки и не съм ги сложил. Като вземе да идва пролетта слагам и пружините. Ако някои има идеи за ремонтиране на капачките да свирка.
Последна промяна от DrEbNiA на Съб 17 яну 2015 19:15, променено общо 1 път.
- ridebos
- Мнения: 25
- Регистриран на: Вто 26 ное 2013 16:03
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 2.0 16v 1992
- Местоположение: Варна
Re: Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
Здравей колега,тези джанти определено и "тичат" на колата поздравления и успехи за напреде
-
- Мнения: 516
- Регистриран на: Чет 21 ное 2013 21:35
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
Супер е пасата, имам същия, пак червен
-
- Мнения: 82
- Регистриран на: Сря 12 мар 2014 16:07
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: 1Y 1994
- Местоположение: Казанлък
Re: Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
Браво личи си,че си обичаш количката
- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
Привет, определено стоят много добре и доста отварят колата , с пружините ще е още по-добре стойката...
- DrEbNiA
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 23:23
- Автомобил: VW Passat B3 VW Passat B5
- Двигател: 1992 ABS 2000 AVG
- Местоположение: Добрич
Re: Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
И няколко снимки просто така..
- Danny boy
- Мнения: 1937
- Регистриран на: Сря 10 яну 2007 18:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
Много приятен за окото е станал пасата,ей така като го гледа човек леко се усмихва неволно и нищо не дразни по него.
- DrEbNiA
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 13 апр 2008 23:23
- Автомобил: VW Passat B3 VW Passat B5
- Двигател: 1992 ABS 2000 AVG
- Местоположение: Добрич
Re: Дълги години с 1992 VW Passat B3 Variant
Ето и една нова придобивка - Hella Lippstadt
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: steni и 21 госта