Стария кокал passat 35i
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Стария кокал passat 35i
Давай, че съм сам в сектата
- jamie1
- Мнения: 542
- Регистриран на: Вто 19 юни 2012 10:57
- Автомобил: Chevrolet Aveo LT
- Двигател: DOHC
- Местоположение: Сливен
Re: Стария кокал passat 35i
С интерес прочетох всичко което си написал до тук и се записвам да ти следя темата.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
К.Одаджийски написа:znainainai написа:Калине забрави ел.огледалата дето ги връзвахме по нощите
Иначе колцата е бойна машина.
Как можах верно деа, привечер ще разкажа подробно
Ето я историята
Един приятел имаше пасат комби със същия мотор като моя вече го поразбил и спазарил да го даде на една морга за 500 кинта обаче трябвало да го закара на ход и вика ела да ми помогнеш да му сваля теглича и ако ти трябва нещо на теб да си свалиш. Аз разбира се щом става за пасат и безплатни неща веднага се отзовах, а и на мен ми трябваше регулатора за налягането на горивото в рейката.
Свалихме теглича и взех да се оглеждам какво мога да си сваля за мен освен регулатора и хоп огледала на ток. Почвам развалянето, кори на вратите, жабка, централна конзола, корите около бушониерата и успях да измъкна двете огледала с цялата инсталация. От тук отивам на моята кола разваляне на всичкото това нещо и замяна на обикновените огледала с електрическите, прокарах инсталацията и сглобих, сглобих и на онзи пасат корите, сложих му обикновените огледала и страшен късмет извадих, че които от моите пластмаси бяхо изпочупени, от неговия пасат бяха здрави, та окомплектовах цялото табло с части близки до новите на външен вид.
Поради толкова разваляне и събиране времето напредна и се изнесох на работа нощна смяна обаче ме човърка, че не съм им закачил тоците на тия огледала, излезнах и гледах тия два кабела като объл камък и не знам къде да ги вържа. Гледам Пецата на линия в скайп /01.00ч нощта/, оп тука лЕ си, тука съм и се почна едно обясняване, едно чертане на схеми докато успея да проумея, че щом огледалата са електрически имат и подгрев, вързах ги около 3 часа, тия пустини обаче не работят, греят но не се мърдат. Нова порция обяснения, чертежи и схеми как да разглобя копчето за управление, разглобих, почистих, смазах с техн. възелин и работата стана, огледала мърдат, греят.
От тогава доста съм надобрел с кабелите, обаче все още им дотегам от време на време на Пецата и на Малин и не спирам да се чудя, как са ги научили кой кабел на къде отива, какво сечение и какъв цвят е
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
Re: Стария кокал passat 35i
Още един седан който,най-накрая трябваше да бъде похвален в тоя форум.Евала, Кала за колицата и ентусиазма!!!
-
- VW експерт
- Мнения: 12830
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Стария кокал passat 35i
,безалкохолна!
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Стария кокал passat 35i
Развитие ?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
Само в навъртените километри при тая газ 80 стотинки
Иначе само поддръжка, нов второупотребен стартер и нова акумулатор от студените дни тая зима въпреки гаранционния стар акумулатор, но така е тука.... и два тампона на двигателя с което взеха да влизат много мазно скоростите
Иначе само поддръжка, нов второупотребен стартер и нова акумулатор от студените дни тая зима въпреки гаранционния стар акумулатор, но така е тука.... и два тампона на двигателя с което взеха да влизат много мазно скоростите
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Стария кокал passat 35i
Хм.. стана ми интересно с този тампон на двигателя. Какво общо има със скоростите и изчезна ли проблема с трудното влизане на 1ва ?
- Rat Fink
- Мнения: 387
- Регистриран на: Пет 04 юли 2014 11:15
- Автомобил:
- Двигател: 1 8t AUM 2 3DISI
- Местоположение: София
Re: Стария кокал passat 35i
Като се е сплескал се променя цялата позиция на двигателя. И аз след смяна на тампоните на двигателя го забелязах, че скоростите влизат като в масло.
А пасата е страхотна машина и дълговечен
А пасата е страхотна машина и дълговечен
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
Освен това като са прецакани тампоните двигателя мърда в коша и променя дължината на жилата, от което идва и трудното превключване или аз поне така си го обяснявам
-
- VW експерт
- Мнения: 12830
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Стария кокал passat 35i
К.Одаджийски написа:Освен това като са прецакани тампоните двигателя мърда в коша и променя дължината на жилата
Точно така е,аз имах проблем с предния тампон.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
При мен предния под радиатора и този на скоростната кутия Капака на моното опираше в щита и имаше вероятност да откъсна тампона на моното
- Presli82
- Мнения: 508
- Регистриран на: Чет 04 ное 2010 22:46
- Автомобил: Volkswagen Passat b2
- Двигател: diesel
- Местоположение: Svoge
- Контакти:
Re: Стария кокал passat 35i
Johnsword написа:Хм.. стана ми интересно с този тампон на двигателя. Какво общо има със скоростите и изчезна ли проблема с трудното влизане на 1ва ?
На моя б3 първа включваше трудно цели 10 години. Така е купен , така го бракувах.
След смяната на тампоните на мотора нямаше промяна. Толкова му бях свикнал , че съвсем машинално превключвах бързо втора-първа. Така влизаше по-лесно.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Стария кокал passat 35i
Е го на красавеца
- ангелчо77
- Мнения: 223
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 19:26
- Автомобил: Passat B3 Variant
- Двигател: RP 1990
- Местоположение: ловеч
Re: Стария кокал passat 35i
Хубава машина имаш,Калине.Все така вярно да ти служи.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта