Всичките Фолксвагени на едно място
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Всичките Фолксвагени на едно място
Време е да се разровя малко из архивите и да събера малко снимки на всичките си фолксвагени. не обичам да си продавам колите, така че има вече доста.
очаквайте вкючване със снимки и история за всеки
очаквайте вкючване със снимки и история за всеки
-
- VW експерт
- Мнения: 12828
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Интересна тема се заформя.
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Започваме с този, който е при мен най-дълго време.
Фолксваген Голф МК3, ABF, 5 врати, купен от Горубляне през далечната 2005 година, италианец, на около 70 000 километра.
Първа снимка
След известно време като скакалец, се сдоби с ниско окачване, което беше пълно фиаско, но все пак бях млад :)
Експериментите продължават, рат стайл
След безметежни няколко години и една катастрофа, която успя да сгъне всичко без тавана, дойде време за по-сериозни неща.
Джанти - Schmidt Space line 16x9
и цялостно пребоядисване, започва да прилича на кола
излагаме се на Фолксваген фест
артси снимки
и тъй като е трудно да се стои мирен, стикер бомб
всеки голф трябва да стигне до Нюрбургринг
от известно време, вече не разчитам само на този герой за ежедневна кола, съответно дойде време за глезотии
фарове
седалки и волан
в момента е в това състояние, кара се веднъж в седмицата и стои на топло в гаража.
Фолксваген Голф МК3, ABF, 5 врати, купен от Горубляне през далечната 2005 година, италианец, на около 70 000 километра.
Първа снимка
След известно време като скакалец, се сдоби с ниско окачване, което беше пълно фиаско, но все пак бях млад :)
Експериментите продължават, рат стайл
След безметежни няколко години и една катастрофа, която успя да сгъне всичко без тавана, дойде време за по-сериозни неща.
Джанти - Schmidt Space line 16x9
и цялостно пребоядисване, започва да прилича на кола
излагаме се на Фолксваген фест
артси снимки
и тъй като е трудно да се стои мирен, стикер бомб
всеки голф трябва да стигне до Нюрбургринг
от известно време, вече не разчитам само на този герой за ежедневна кола, съответно дойде време за глезотии
фарове
седалки и волан
в момента е в това състояние, кара се веднъж в седмицата и стои на топло в гаража.
Последна промяна от Petrolhead на Съб 21 яну 2017 23:50, променено общо 1 път.
- mitko_belata
- Мнения: 284
- Регистриран на: Вто 19 апр 2016 18:51
- Автомобил: JETTA MK2
- Двигател: GX
- Местоположение: Пловдив
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Голфето е супер надявам се и другита да са така хубави
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
За разнообразие, следващия Фолкваген във фамилията.
Туран 2005, 2.0 ТДИ, първата кола, която съм изкрал нова от магазина. Още си я карат моите родители.
нищо интересно тук, върви си без грешка, качва 7 човека и така.
Туран 2005, 2.0 ТДИ, първата кола, която съм изкрал нова от магазина. Още си я карат моите родители.
нищо интересно тук, върви си без грешка, качва 7 човека и така.
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Следващия герой е забавен. Колата на жена ми.
Голф МК3 с G60 двигател, с малка шайба, колектори, неръждаема генерация и всякакъв друг гаражен тунинг.
Не кола а звяр :)
Износва тунинга на брат си
в боен вид
но и за него си се грижим
Голф МК3 с G60 двигател, с малка шайба, колектори, неръждаема генерация и всякакъв друг гаражен тунинг.
Не кола а звяр :)
Износва тунинга на брат си
в боен вид
но и за него си се грижим
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Следващото попълнение е работният ми кон
Фолксваген Кади 2.0 на метан. Купена нова през 2013. Страшно доволен съм от него. Товари почти 1 тон, харчи 5-6 килограма метан, с 40 лева минавам почти 700 километра.
Силно препоръчвам на всеки, на който му трябва кола за работа
и него не го подмина стойкаджийския тунинг. White walls
утре продължаваме
Фолксваген Кади 2.0 на метан. Купена нова през 2013. Страшно доволен съм от него. Товари почти 1 тон, харчи 5-6 килограма метан, с 40 лева минавам почти 700 километра.
Силно препоръчвам на всеки, на който му трябва кола за работа
и него не го подмина стойкаджийския тунинг. White walls
утре продължаваме
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11920
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Продължаваме.
Оказва се че Фолксваген нямат малка градска кола, която може да вози спокойно 4ма човека и багаж за около 20 000 лева.
За щастие винаги има Шкода.
Рапид 1.2 бензин с приятно оборудване. Изключително доволен, солиден автомобил, адекватни материали в салона, изглежда добре, харчи малко и има N1 сертификат.
Оказва се че Фолксваген нямат малка градска кола, която може да вози спокойно 4ма човека и багаж за около 20 000 лева.
За щастие винаги има Шкода.
Рапид 1.2 бензин с приятно оборудване. Изключително доволен, солиден автомобил, адекватни материали в салона, изглежда добре, харчи малко и има N1 сертификат.
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
И последното попълнение в менажерията.
След няклко годишно отлагане, най-после реших, че е дошло време и за този камион.
Шаси, торсен диференциал, постоянно 4х4, висок клиренс, приятно управление и много, много място.
Да се живи и здрави американците, техния дизелгейт, новите 3.0 литрови V6 двигатели, благодарение на всичко това и Порше София Изток, най-после центата на камиона стана съвсем поносима.
Фолксваген Амарок 2.0 BiTDI, Highline с някоя друга екстра.
Откритият пикап не е най-подходящата кола за багаж, освен ако не искаш да ти изчезнат покупките, така че първият ъпгрейт е качествен хардтоп. Тук пак изкарах огромен късмет, че намерих момчетата от RoadRanger.bg.
Невероятни професионалисти, които си свършиха работата бързо, качествено и на добра цена.
Тази година не ни е страх от снега
След няклко годишно отлагане, най-после реших, че е дошло време и за този камион.
Шаси, торсен диференциал, постоянно 4х4, висок клиренс, приятно управление и много, много място.
Да се живи и здрави американците, техния дизелгейт, новите 3.0 литрови V6 двигатели, благодарение на всичко това и Порше София Изток, най-после центата на камиона стана съвсем поносима.
Фолксваген Амарок 2.0 BiTDI, Highline с някоя друга екстра.
Откритият пикап не е най-подходящата кола за багаж, освен ако не искаш да ти изчезнат покупките, така че първият ъпгрейт е качествен хардтоп. Тук пак изкарах огромен късмет, че намерих момчетата от RoadRanger.bg.
Невероятни професионалисти, които си свършиха работата бързо, качествено и на добра цена.
Тази година не ни е страх от снега
Последна промяна от Petrolhead на Пон 23 яну 2017 10:24, променено общо 1 път.
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
и една групова снимка след баня.
- BS
- Мнения: 605
- Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
- Автомобил: A6
- Двигател: BAU
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Много добри екземпляри си събрал, но последния е наистина мечта автомобил. Благородно ти завиждам Колега ;) Само хубави моменти и безаварийно!
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Амарока вече навъртя 10 000 километра.
Впечатленията са определено положителни. Спрях да гледам за дупки( ще ми се върне тъпкано, като подкарам голфовете). Идеална кола за зимата ако трябва да се бориш непочистени пътища, лед и киша. Опитах се да го заровя и в дълбок сняг, без успех, гадината се изрови, не без помоща на заключващия се заден диференциал.
Разхода се върти около 10 литра дизел със спокойно каране. Камиона определено, не е бърз, скорости над 140 са му неудобни. 100 ги прави за около 10 секунди, което е прилично с оглед килограмите, автоматика и сравнително малкия двигател.
клипче, как се държи на половин метър сняг
Впечатленията са определено положителни. Спрях да гледам за дупки( ще ми се върне тъпкано, като подкарам голфовете). Идеална кола за зимата ако трябва да се бориш непочистени пътища, лед и киша. Опитах се да го заровя и в дълбок сняг, без успех, гадината се изрови, не без помоща на заключващия се заден диференциал.
Разхода се върти около 10 литра дизел със спокойно каране. Камиона определено, не е бърз, скорости над 140 са му неудобни. 100 ги прави за около 10 секунди, което е прилично с оглед килограмите, автоматика и сравнително малкия двигател.
клипче, как се държи на половин метър сняг
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: Всичките Фолксвагени на едно място
Направо ме заболя сърцето като чух как сам си издра колата в клоните
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта