iliankocov написа:здравейте колеги! Искам да ви се похваля с първаат ми придобивка, а именно дългоочакваният голф 2 . Та, няколко думи за него... 1.3 мотор, с 4 скорости, регистрация 1992 год.(91 на стъкла). Като екстри има само шибедах и нищо друго. За конете - незнам колко са ама ми се види някаква инжекция (не разбирам много от бензинови коли). На абсолютно реални 179000км.
От днес започна вече и ъпдейт, защото явно е била натисната някъде, десният фар е сменен и е сложена отвратителна решетка... вече има нова, която само чака да се монтира. Все още търся малките фарове та ако някой му се намират да свирка! Също така някой да помага със широките брони, и емблеми GTI, щот съм решил да прилича на GTI. Спортно окачване съм намерил и от утре започваме с промяната. иначе до сега съм карал голф 4, но беше семейна кола(не че само аз не я карах де...)ама мечтата ми беше голф 2 без значение какъв!!! :D
Автомобилът се караше ежедневно 6-7месеца, след което направих бартер за друг автомобил, а голфчето отиде при едни много лоши хора(това става началото на 2010г), които почти му разказаха играта. Беше карано предимно по междуселски и черни пътища. Влезна в сервиз чак, когато предницата беше тотал щета и едно от каретата се беше счупило на пътя.
През всичките тези години, в които беше при тях, все и се молех да ми го върнат, но те все отказваха. Съгласиха се едва, когато тотално го разрушиха, когато беше спряло да пали, нямаше спирачки и скоростите виеха малко повече от тролея, който минава в близост до нас. Взех си го благополучно с част от парите от първата ми заплата май месец 2014 година.
Първото нещо, с което се заех, беше паленето. Почти веднага беше отстранен проблема.
Подмених изцяло изпускателната система(първо се откъсна крайното, а след това и средното гърне), като оставих катализатора, а за крайно гърне сложих такова от KR. Идеята беше, че исках да е максимално безшумна.
Подмених 13 цоловите джанти с 15ки - джанти Sebring от G60
Закупих 5 степенна кутия от голф 2, която в последствие монтирах.
Замених всички уплътнения, които бяха износени, пиновете на вратите също бяха сменени.
Частично обезшумих купето.
Беше набавено кече под предния капак, както и кора под двигателя. Идеята, както казах по - горе, е максимално обезшумяване.
След това дойде време за по - грандиозен ремонт. Двигателят губеше масло от гарнитурата на клапаните и гарнитурата на главата. Последва ремонт на главата, който включва подмяна на клапани, легла, гумички и... всичко, което е износено. Бяха подменени сегментите и лагерите също, както и всички останали гарнитури и семеринги. Беше закупена водна помпа, кабели, свещи, капачка и палец. По охладителната система, освен водната помпа, беше сменен и водния радиатор, датчика за перката, термостат. След доста умуване каква спирачна система да избера, реших че трябва да бъде от G60. Бяха набавени предни и задни съпорти и апарати от пасат G60, като предните бяха рециклирани. Бяха набавени нови дискове и накладки Brembo, нови оси отзад, лагери спирачни маркучета, серво и помпа 22мм от пасат B3.
По интериора също доста работи се промениха. Беше подменено гадното пластмасово табло с кожено такова. Километража беше подменен с такъв от GTI с MFA
Беше ми подарен кожен волан от колегата Dare_16V_9A
Набавих и кожена топка за скоростия лост.
Подмених капачетата на колоните в предната врата, защото бяха изтърбушени.
Седалките бяха в много лошо състояние и бяха изключително неудобни, затова взех дълбоко Recaro Gti Edition от голф 3.
Беше сложена аларма с централно заключване.
По ходовата част всички накрайници, шарнири, тампони и прочие бяха сменени, беше закупена и нова кормилна рейка. Остава да се смени и окачването, но то е набавено, просто чака удобния момент
След цялата интервенция, двигателя запали така, все едно сега е угасен. Спирачките започнаха да спират уникално. Значително се подобри комфорта в купето.
Предстои пребоядисване на цялото купе в малко по - светъл цвят, монтиране на новото окачване и добавяне на G60 прагове и вежди. Всичко вече е набавено, просто трябва малко време и финансови средства, за да се осъществи.
Имам проблем с по - старите снимки, които са от самото закупуване, но се надявам до няколко дни да е отстранен.
Започвам с последната снимка, която направих докато беше при мен... първия път
Като цяло това беше видът, в който се караше при мен тогава.
Тук вече е при мен за втори път - 2014г
Това са малка част от нещата, които получи
Капачката на волана в последствие е заменена с такава от голф
Тая снимка е правена преди време на едишъна. Скоро ще има нови
Както казва един голям фен: "Творчески GTI безпорядък" :D
Тук вече главата е на мястото си.
Подмяна на старите стъкла, защото едното беше спукано, а другото имаше следи от камъчета
И 2 снимки от миналата зима
С приключването на ремонтните дейности минахме реглаж на предницата и след това можеше да се кара спокойно.
Вече на пътя след месеци застой
На тая снимка още почти нищо не е монтирано вътре, освен предните седалки
Скоро се надявам да има по - хубави снимки. Поздрави!