За първи път чувам някой да има подобен проблем с Континентал. Трябвало е да отидеш и да направиш рекламация при търговеца. При моите няма такива индикации.
Вчера покарах на студено и мокро (валеше сняг и беше около 1-2 градуса) - доволен съм от гумите. Не забелязах разлика със зимните при тези условия.
VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Днес смених и задните накладки. Дисковете си бяха ОК, без никакъв ръб и реших да не ги сменям. Сложих TRW GDB1957.
Понеже VCDS 14.0 явно е стар и не може да се отвори менюто за прибиране на машинките на ел. ръчната спирачка, се наложи да следвам инструкциите от това видео (то е за Golf 7, но всичко е същото):
Между другото това не е първата кола, на която сменихме накладките отзад по този начин. Както казват във видеото - VW има друга процедура, но внимателно и тази върши работа.
Понеже VCDS 14.0 явно е стар и не може да се отвори менюто за прибиране на машинките на ел. ръчната спирачка, се наложи да следвам инструкциите от това видео (то е за Golf 7, но всичко е същото):
Между другото това не е първата кола, на която сменихме накладките отзад по този начин. Както казват във видеото - VW има друга процедура, но внимателно и тази върши работа.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
На колите на които сменявам задни дискове и накладки с електрическа ръчна на апаратите, не съм го пробвал защото все още не смея да не бахтисам някой апарат и да блокирам подебника, но като цяло подадена команда на ръчната за смяна на накладки, прибират се там моторите, но като почна да прибирам буталото, върти си се трудно и се усеща как се върти и електромотора. Та в тоя ред на мисли смятам, че няма да е нужно точно това разглобяване за връщане на буталото, би трябвало да може да се навие буталото, просто не трябва да е пусната ръчната спирачка и докато извършваш тая процедура не трябва да се отварят вратите на колата, щото е възможно да задейства ръчната и да направи поразия
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Няма как да стане, самото бутало в случая се прибира без никакво въртене след като се навърти отзад оная хуйня - така, както се прибира на предните спирачки. обаче отзад ако не е навъртяно докрай по часовниковата (както аз направих ръчно, а реално същото може да се направи и със софтуер), буталото отпред не можеш да го помръднеш, каквото и да правиш - и да го въртиш, и да го напъваш - нищо не става. Трябва или софтуер да му каже да се завърти отзад и да освободи, или ръчно - с разглабяне. Хич не е сложно.
Ето как изглежда и се върти съвсем лесно на ръка:
Ето как изглежда и се върти съвсем лесно на ръка:
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Преди и след:
Дразнеше ме ръждата по диска извън контактната площ и я почистих с телена четка на бормашината:
после облепих контактната площ и боядисах с високотемпературен спрей - сиво диска и черно ръба на ламарината отзад.
Старите и новите накладки. По предписание на VW ако накладките имат по-малко от 2 мм са за смяна
Накрая отново с бормашината обрах боята, която беше челно на диска (където ляга джантата).
Дразнеше ме ръждата по диска извън контактната площ и я почистих с телена четка на бормашината:
после облепих контактната площ и боядисах с високотемпературен спрей - сиво диска и черно ръба на ламарината отзад.
Старите и новите накладки. По предписание на VW ако накладките имат по-малко от 2 мм са за смяна
Накрая отново с бормашината обрах боята, която беше челно на диска (където ляга джантата).
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Днес смених акумулатор. При тестовете оригиналният (от 2016 г.) показа добри показатели като волтаж, но слаб пусков ток. Симптомите бяха - на 2-3 пъти бавно палене след престой на колата от няколко дни, като след едно от тези бавни паления светнаха и доста грешки, свързани с пад на напрежението и изключване на част от екстрите и асистентите. Общо взето ако се кара колата всеки ден няма проблеми, но идва и зимата, когато щеше със сигурност да издъхне.
Новият е Banner Running Bull AGM 70AH 720A. Старият (VW с надпис VARTA 68Ah 680A с номер 7P0 915 105) си го запазих и според мен на бензинова кола без старт стоп ще изкара още дълго време.
Новият е Banner Running Bull AGM 70AH 720A. Старият (VW с надпис VARTA 68Ah 680A с номер 7P0 915 105) си го запазих и според мен на бензинова кола без старт стоп ще изкара още дълго време.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9879
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Vlad777 написа:...според мен на бензинова кола без старт стоп ще изкара още дълго време.
Ще изкара, ако може да менажира тока на AGM
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Лично ще го тествам на Golf 2 1.8
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Оказа се, че и едната от подгревните свещи е заминала (на 1-ви цил). Поръчах си оригинална и е сменена. Отначало се бях засилил да ги сменям всичките, но се оказа, че тази на 3-ти цил е от така наречените "умни" и е на цена около 350 лв и се отказах да сменям толкова скъпи работещи части.
Беше дошло време и за смяна на масло и филтри (колата вече е на 152 600 км) - отново заложих на масло Ravenol VMP 5w30 и филтри Mahle (маслен, въздушен, горивен и купе).
Не зная дали съм писал, но вече на всичи коли избирам филтър купе на Mahle CareMetrix - "LAO" серията и силно ги препоръчвам. За моята кола е LAO 888.
Беше дошло време и за смяна на масло и филтри (колата вече е на 152 600 км) - отново заложих на масло Ravenol VMP 5w30 и филтри Mahle (маслен, въздушен, горивен и купе).
Не зная дали съм писал, но вече на всичи коли избирам филтър купе на Mahle CareMetrix - "LAO" серията и силно ги препоръчвам. За моята кола е LAO 888.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Смених и аз зимните гуми с летни преди 10-ина дена. Снимки преди и след:
- borislav_mladenov
- Мнения: 361
- Регистриран на: Съб 09 май 2009 13:36
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: 3_2 VR6 2008
- Местоположение: Хасково
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Яки джанти- и двата комплекта :)
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 19705
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Колата е вече на 157000 и 7 години и макар да не е на 210 000, когато според VW се сменя ангренаж и водна помпа, поръчах оригинални части за обслужване:
Ангренажен комплект, водна помпа
Пистов ремък и обтегач
Разширителен съд без силика и антифриз G12 ево 8 литра
Масло 6 литра, о-пръстен и филтър за DSG
И сега като дойдоха частите се появи дилема. междувременно след дълго следене и чудене, изскочи Passat B8 Highline BiTDI 240 кс на 42000 км. 2018 г. Отдавна искам по-мощен автомобил, защото този взе да ми малее, но пък държах да е на малко километри BiTDI-то, за да нямам проблеми с него и се появи такова... Чакам го да пристигне, за да видя дали ще е "моят".
Вероятно като дойде ще пусна и двете коли в продажба и ще остане за мен тази, която не се продаде първа.
Ангренажен комплект, водна помпа
Пистов ремък и обтегач
Разширителен съд без силика и антифриз G12 ево 8 литра
Масло 6 литра, о-пръстен и филтър за DSG
И сега като дойдоха частите се появи дилема. междувременно след дълго следене и чудене, изскочи Passat B8 Highline BiTDI 240 кс на 42000 км. 2018 г. Отдавна искам по-мощен автомобил, защото този взе да ми малее, но пък държах да е на малко километри BiTDI-то, за да нямам проблеми с него и се появи такова... Чакам го да пристигне, за да видя дали ще е "моят".
Вероятно като дойде ще пусна и двете коли в продажба и ще остане за мен тази, която не се продаде първа.
- group®
- Темерут
- Мнения: 9879
- Регистриран на: Вто 08 мар 2005 23:28
- Автомобил: Passat B8 Alltrack
- Двигател: DFCA
- Местоположение: София
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Честно казано, аз този ъпгрейд не го разбирам.
Не разбирам дори този с Артеон, ама сигурно аз съм сбъркан нещо, след като ти си третия ми познат, който го обмисля.
Не разбирам дори този с Артеон, ама сигурно аз съм сбъркан нещо, след като ти си третия ми познат, който го обмисля.
- netizen
- VW експерт
- Мнения: 1258
- Регистриран на: Пон 12 юли 2004 22:12
- Автомобил: Skoda Kodiaq
- Двигател: DFHA
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
Re: VW Passat B8 Variant R-line 4motion Indiumgrau
Разбираем е за мен, до скоро бях в тази ситуация. Харесвам В8 много като автомобил.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта