Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
-
- VW експерт
- Мнения: 12830
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Поздравления за ентусиазма да ровиш и чоплиш по колата.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Благодаря! Жена ми го определя като ОКР , ама тук явно диагнозите са ни близки и се подкрепяме в трудните моменти
Последна промяна от DoH_KuXoT на Съб 13 яну 2024 16:37, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 719
- Регистриран на: Вто 06 дек 2005 8:48
- Автомобил: MK3 + T3 + МК5 Plus + MYLR
- Двигател:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Вземай една стойка за 4 велосипеда на теглича. Няма мъка с качване върху тавана.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Честно казано качването на тавана ми е по-лесно и бързо, пък и всичките стойки за колела си ги имам и тепърва да купувам още един топуз който за ежедневна стойка не върши работа не ми е ок
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Днес намерих малко време да направя нещо , което забелязах още като купих автомобила преди 5 месеца. Маркуча за отводняване на гнездото на задната емблема, която е и дръжка и камера за заден ход. В долния край има отвор подобен на този при капачката за резервоара , дренажния мкаркуч също е с подобно изпълнение, като отвежда събралата се вода през вътрешността на багажника до най-долната централна точка на задния капак при бравата. До сега на всички пасати В8 , които съм гледал е бил прегорял и скъсан, съответно не се намира на отвора и водата изтича вътре в багажника , което с течение на времето се превръща в потенциален проблем . Като оригинален детайл струва около 10-11 лв, купих го преди няколко месеца, но все не му идваше реда.
Стария е силиконов с каучуков накрайник, който се разпада , направо се рони на прах
Това е щуцера хванат с две малки винтчета към основата на емблемата
тук отвежда водата навън
това е поглед отвътре, където се стяга щуцера
тук се виждат завитите винтове и белия щуцер вече на мястото си
това е изглед на целия капак отвътре, който е пълен с модули, ел.мотори, антени, датчици за положение на капак ... мазало
Стария е силиконов с каучуков накрайник, който се разпада , направо се рони на прах
Това е щуцера хванат с две малки винтчета към основата на емблемата
тук отвежда водата навън
това е поглед отвътре, където се стяга щуцера
тук се виждат завитите винтове и белия щуцер вече на мястото си
това е изглед на целия капак отвътре, който е пълен с модули, ел.мотори, антени, датчици за положение на капак ... мазало
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Възползвах се от услигите на Наско от Княжево (Magictint) за затъмняване на задните стъкла с фолио 5% , съчетано с фабричната тонировка на стъклата стана непрогледно черно отвън дори и при запалени плафони вътре вечер , хахахаха исках 20% но нямаше и направо сложихме 5% но ми хареса как стана. Недостатък, е че затъмняването на централното огледало и страничните реагира трудно , защото до централното огледало не стига светлина от фаровете , някой ако има идея как да се нагласи чувствителността на сензора ще съм благодарен да сподели.
Дойде време и за грозните джанти и зимните гуми :) , съчетах го със смяна на задните накладки, за пореден път заложих на TRW и съм много доволен, няма никаква разлика в поведението при спиране и усещането на педала.
Дойде време и за грозните джанти и зимните гуми :) , съчетах го със смяна на задните накладки, за пореден път заложих на TRW и съм много доволен, няма никаква разлика в поведението при спиране и усещането на педала.
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Както сигурно си забелязал вече :) огледалата нямат Обд комуникация, само +\-, т.е каквото сензора каже, или затъмнява, или не. Решението е да махнеш фолиото от задния прозорец. Предвид че вече си затъмнил страничните, отвън едва ли ще се вижда нещо през него и няма да личи, че няма фолио. Аз специално си държа на димминга, знаеш зора и с дясното :)
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Аз си мисля този сензор от огледалото дали не мога да го махна и да го изкарам някъде хахахахахах или да му променя чувствителността , ще разуча . То точно това е тъпото , че си играх да сложа дясно затъмняващо се , а сега не го ползвам пълноценно , но където и да питах всички казаха, няма драма затъмнил съм, всичко си работи, ама аз явно прекалих с процентите . Здраве да е .
-
- Мнения: 1742
- Регистриран на: Съб 10 юли 2010 21:00
- Автомобил: Passat b7
- Двигател: CFGB
- Местоположение: София
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Браво, колега! Страхотен автомобил и всичко допълнително е сложено с вкус и където трябва!
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Малко разходка на юг да разминем снега, предишния пасат от към разход определено бие този, на 1.6тди лесно падах на 4 разход извънградско при кротко каране, тук се въртим около 5 твърдо
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
Преди няколко дни гледах нещо в OLX и ми попаднаха мокетени стелки за Passat B8 за 50лв, още като купих колата исках да ги сменя с Petex, заради забележка на шофьорската , беше скъсана надлъжно 5-6 см и ме дразнеше иначе не беше протрита на петата, както обикновено. На снимките в обявата чисто нови 4 стелки отигинални, писах на човека дали са в добро състояние . Отговора беше, че си е купил чисто нов Alltrack и е карал с тях 10км , купил си е гумени и повече не ги е слагал. Днес се видяхме и се оборудвах с чисто нови оригинални безупречни стелки, абсолютна находка. Метнах ги в колата набързо и забелязах разлика с тези които махам , новите са с двоен бял шев по канта , докато старите са с единичен , не знам заради Alltrack ли са така или просто са така са направени без причини , но стоят много приятно с открояващия се двоен шев.
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
мокетния петекс, при мен, се смаза на петата точно за 1 месец.
мокет само оригинален, всичко останало е далеч и като вид и като издръжливост. гумените са ОК
мокет само оригинален, всичко останало е далеч и като вид и като издръжливост. гумените са ОК
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
На предишния Пасат В7 - 5 години и на петата на шофьорската беше доста изтъняла, но не и скъсана. Може да са свалили качеството, не знам .
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Passat B8 Variant R-Line 2.0tdi 190
7 годишни оригинални стелки са по-малко смачкани от петекс на месец. Не се пробива, ама стои смачкана дупка под педала
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта