Е всеки си има различно виждане на нещата
Чухте моето мнение, чухме и вашето в крайна сметка кво ще да е, важното е да е VW
Избор на двигател за голф 5
- dontaskdontsay
- Мнения: 1389
- Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
- Автомобил: Golf III 1.6 1994
- Двигател: ABU
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Избор на двигател за голф 5
dontaskdontsay написа:важното е да е VW
Не бих казал че е така особено за фв от началото на хилядолетието.
Само да предупредя за Мегана, че са с калпави задни мостове и вече са за ремонт, който с лекота достига 800-1000 лв ако намерите кой да го направи
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на двигател за голф 5
Не са ли с носачи отзад?
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Избор на двигател за голф 5
То зависи за кой меган става въпрос де, ама на мен са ми пред погледа само тия със задните мостове с торсиони
Re: Избор на двигател за голф 5
К.Одаджийски написа:dontaskdontsay написа:важното е да е VW
Не бих казал че е така особено за фв от началото на хилядолетието.
Само да предупредя за Мегана, че са с калпави задни мостове и вече са за ремонт, който с лекота достига 800-1000 лв ако намерите кой да го направи
Скъпи Одаджийски - незнам за кой Меган говориш, но аз до Февруари тази година имах Меган 1,6 16в 2008 година, тази кола за 3 години и нашибах почти 85к.км, беше на реални 270 когато я продадох , имах пълната сервизна история - беше и монтирана газ на втория месец в Италия след покупката и от нова. На тази кола за срока, който беше при мен съм сменил десен тампон на макферсона, 2 броя задни пружини (едната се скъса , но смених и двете), защото правих едно жилище и я ползвах за товарен пикап за плочки,лепила,цимент и т.н. и прекалих с товаренето, а да - накладки и разбира се масла и филтри и едни газови дюзи, че тия с които беше сдадоха багажа на стойност 300 лева.Абсолютно никакви проблеми с двигател,окачване,електроника (и той се пали с карта), скоростна кутия, перфектно защитени тенекии и консервирани против ръжда - толкова надежден автомобил не съм имал, надълго газ при 90-100 гореше 6,8 многократно засичано пълно - пълно на една и съща колонка, най-добрата возия в класа си и годините си (съвсем отговорно го заявявам), много устойчива по завоите.
Та това със задния мост, незнам за кой меган говориш, но тоя е на цял заден мост, доколкото ми е известно е без торсиони, но и да има за тия километри не се прояви нито един път, а съм го товарил - не е като да не съм.И слушайки тук проблемите с Голфовете и специално бензиновия мотор, съвсем логично бих се насочил отново към такъв Меган, не, че съм фен на Рено но е доказано здраво и изпитано минало през мен.
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11926
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Избор на двигател за голф 5
Наспамихме темата, последно мнение. Меган там до 2002 ли и трета или и пета година ли е с торсионен заден мост. Твоят не е бил с такъв, затова и се уточних по късно, че не знам колегата за кой меган говори, просто предположих че говори за моделът от годините на голф 5 за който пита по принцип.
Иначе не бива да си правиш такива генерални изводи от една бройка кола защото както си ми изброил в дълго мнение предимствата на тази кола, аз точно толкова дълго мога да изреждам недостатъците и бих го нарекъл пародия на кола.
Самият двигател като двигател е здрав с някои конструктивни недостатъци, като примерно основното е маслената магистрала за смазването на главата минава през пластмасовия фланец с термостата, който ползват за охладител на маслото. Тоя двигател да го закиснеш откъм течове на масло е мисия почти невъзможна. Тече от капаците на валовете, от въпросната конзола с термостата, от семерингите, от картерната ментилация, от шпилките на всмукателния колектор и т.н.т
Друг сериозен проблем е свързан с кабелите. Цялата задна част на колата е прокарана през една букса в дупката под шофьорската седалка, задните светлини, ключалките на задните врати и багажника, управлението на багажника, ел стъклата, горивната помпа и общо взето всичко от средата до задната част на колата минава през тая букса. За последните 2-3 години сме имали 3 мегана с проблеми. Под седалката влиза вода и кабелите и буксата изгниват, тъпото е, че са близо 40 кабела ама 3-4 цвята само и се кръстосват на буксата. И в Рено не могат да ги подредят веднъж изгнили и откъснали се. За гадните пластмаси и че дрънчат като перални няма да споменавам. Единстменото удобно в тая кола за мен е позицията на седене.
Както и да е, всеки сам си преценЯ, аз повече няма да спамя в тази тема
Иначе не бива да си правиш такива генерални изводи от една бройка кола защото както си ми изброил в дълго мнение предимствата на тази кола, аз точно толкова дълго мога да изреждам недостатъците и бих го нарекъл пародия на кола.
Самият двигател като двигател е здрав с някои конструктивни недостатъци, като примерно основното е маслената магистрала за смазването на главата минава през пластмасовия фланец с термостата, който ползват за охладител на маслото. Тоя двигател да го закиснеш откъм течове на масло е мисия почти невъзможна. Тече от капаците на валовете, от въпросната конзола с термостата, от семерингите, от картерната ментилация, от шпилките на всмукателния колектор и т.н.т
Друг сериозен проблем е свързан с кабелите. Цялата задна част на колата е прокарана през една букса в дупката под шофьорската седалка, задните светлини, ключалките на задните врати и багажника, управлението на багажника, ел стъклата, горивната помпа и общо взето всичко от средата до задната част на колата минава през тая букса. За последните 2-3 години сме имали 3 мегана с проблеми. Под седалката влиза вода и кабелите и буксата изгниват, тъпото е, че са близо 40 кабела ама 3-4 цвята само и се кръстосват на буксата. И в Рено не могат да ги подредят веднъж изгнили и откъснали се. За гадните пластмаси и че дрънчат като перални няма да споменавам. Единстменото удобно в тая кола за мен е позицията на седене.
Както и да е, всеки сам си преценЯ, аз повече няма да спамя в тази тема
Re: Избор на двигател за голф 5
От всичко изброено от теб аз съм нямал нито един от посочените проблеми, вероятно е да съм изключение, но и не съм чел за такива проблеми за които ти споменаваш, вероятно е във фейслифта да са изчистили всички тези проблеми, защото моето беше фейслифтово. Тоя мотор е корав на чук, напиши в търсачка k4m by renault и виж какво ще излезе, руснаците също много го ценят, а както знаем условията там са меко казано нечовешки, чел съм, че спокойно достига 500к.км без проблем, влагат го в Дачия, в тяхната Лада (което беше пак Рено), Дъстър дори имаше доскоро с точно този мотор 1,6 само, че 115 коня не 113, както и да е, няма значение. Въпроса ми беше за какви ремонти ценово да се подготвя с въпросния Голф - долу горе ми се изясниха нещата.
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: Пон 14 апр 2008 12:58
- Автомобил: Рено Меган
- Двигател: K4M760 2004
- Местоположение: София
Re: Избор на двигател за голф 5
Към колегата К, Одаджийски:
Ежедневната ми кола е Меган 2 1.6 2004 с газ.
Нямам скърцане на пластмаси. Задният мост е с греда, никакви проблеми с него. Няма букса под предната седалка, няма и вода там. Буксата е при др модели рено, ако на някой му е интересно мога да кача схема на кабелите. Също така нямам и течове на масло от двигателя. Всичко е въпрос на поддръжка. Втори собственик съм, сега е на около 560 000 км . Върви си нормално като за 1.6, разход около 8 газ.
Така че може би вие генерализирате.
Имам и др коли, тази ми създава най малко проблеми.
Ежедневната ми кола е Меган 2 1.6 2004 с газ.
Нямам скърцане на пластмаси. Задният мост е с греда, никакви проблеми с него. Няма букса под предната седалка, няма и вода там. Буксата е при др модели рено, ако на някой му е интересно мога да кача схема на кабелите. Също така нямам и течове на масло от двигателя. Всичко е въпрос на поддръжка. Втори собственик съм, сега е на около 560 000 км . Върви си нормално като за 1.6, разход около 8 газ.
Така че може би вие генерализирате.
Имам и др коли, тази ми създава най малко проблеми.
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на двигател за голф 5
eng написа:От всичко изброено от теб аз съм нямал нито един от посочените проблеми, вероятно е да съм изключение, но и не съм чел за такива проблеми за които ти споменаваш, вероятно е във фейслифта да са изчистили всички тези проблеми, защото моето беше фейслифтово. Тоя мотор е корав на чук, напиши в търсачка k4m by renault и виж какво ще излезе, руснаците също много го ценят, а както знаем условията там са меко казано нечовешки, чел съм, че спокойно достига 500к.км без проблем, влагат го в Дачия, в тяхната Лада (което беше пак Рено), Дъстър дори имаше доскоро с точно този мотор 1,6 само, че 115 коня не 113, както и да е, няма значение. Въпроса ми беше за какви ремонти ценово да се подготвя с въпросния Голф - долу горе ми се изясниха нещата.
Да доуточним, че при Дачия са малко попитнати 1.6 моторите (поизчистени откъм недостатъци). Иначе като база са същите тези от времето на Рено 19.
Имам колега с Меган 1-во поколение и е брал ядове с 1.6 - има шунтирана маслена магистрала ако не се бъркам, което било слабост на самия блок на мотора или нещо от сорта беше. Вероятно при по-новите поколения е изчистено това, като проблем. Относно задницата - мисля само първото поколение е с торсионна греда. По-новите 2016-2017 са с носачи.
Ти коя година Меган заглеждаш заедно с Голф Мк5цата?
Re: Избор на двигател за голф 5
stefan4o написа:eng написа:От всичко изброено от теб аз съм нямал нито един от посочените проблеми, вероятно е да съм изключение, но и не съм чел за такива проблеми за които ти споменаваш, вероятно е във фейслифта да са изчистили всички тези проблеми, защото моето беше фейслифтово. Тоя мотор е корав на чук, напиши в търсачка k4m by renault и виж какво ще излезе, руснаците също много го ценят, а както знаем условията там са меко казано нечовешки, чел съм, че спокойно достига 500к.км без проблем, влагат го в Дачия, в тяхната Лада (което беше пак Рено), Дъстър дори имаше доскоро с точно този мотор 1,6 само, че 115 коня не 113, както и да е, няма значение. Въпроса ми беше за какви ремонти ценово да се подготвя с въпросния Голф - долу горе ми се изясниха нещата.
Да доуточним, че при Дачия са малко попитнати 1.6 моторите (поизчистени откъм недостатъци). Иначе като база са същите тези от времето на Рено 19.
Имам колега с Меган 1-во поколение и е брал ядове с 1.6 - има шунтирана маслена магистрала ако не се бъркам, което било слабост на самия блок на мотора или нещо от сорта беше. Вероятно при по-новите поколения е изчистено това, като проблем. Относно задницата - мисля само първото поколение е с торсионна греда. По-новите 2016-2017 са с носачи.
Ти коя година Меган заглеждаш заедно с Голф Мк5цата?
Имам наблюдения само и изцяло върху Меган 2, за Меган 1 знам, че и доста гние, но той вече е достигнал архаична възраст.Заглеждам меган, какъвто имах допреди 8 месеца - 1,6 16в с код на мотора К4М - купих го със страшно много резерви, дори си взех автоасистънс, който никога не ползвах за 3-те години, просто Голф 5 ми харесва много повече, но..........
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Избор на двигател за голф 5
И на мен VW ми допадат много повече като марка, отколкото Рено. Но... ако бях пред твоята дилема сигурно бих заложил на Меган
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта