Колеги искам да се допитам до вас по следния казус:
Трябва с един бъдещ евентулано колега, да направиме избор измежду:
Нисан Алмера - 2003г с 1.5 бензин /попринцип се търси единстевно бензинка - 2003-2006/
И Голф 4 1.6 16в /като опция има и едно 2.0/, и тъй като аз не мога да му кажа почти нищо за Нисана моля тези от Вас който имат или са карали такива нисанчета да кажат кое е по здравото и качествено. Разхода също е от значение.
Да добавя че двигателя е с верига което е + според мен и дори на 1.8 115к на Алмерата пак е с верига..
Та на кратко кой е по-качествения автомобил ? Нека се придържаме максимално към темата от към техническата част и не изпадаме в крайности защото според мен и 2та автомобила имат много +.
Almera 1.5 - съвет от колеги
- stefan4o
- Мнения: 19154
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
2.0 за Мк4 е доволно добър избор като двигател. Според мен по-добър избор от 1.4 или 1.6. Относно ниссана - той хубаво е с верига, на колко км се сменя и каква е цената на новата? Да не стане като се удари чертата с ремъка да излиза по-евтино Голям плюс на Мк4 е, че ги има доволно вече и по моргите и едрогабаритни части, пласмасарийки, ел. компоненти има доволно за тях. Мисля това също е нужно да се вземе предвид при покупка на кола, тъй като някои от частите едва ли ще са от магазина
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
Алмера 1.5 или 1.8-която и да вземеш няма да сбъркаш...
Ако е читав 2.0 ГоУфа и той става,но....има много дребни неща,където дразнят...
Веригата е винаги по-добре от ремъка...Почети малко форума на Нисан и ще си купиш Алмера веднага...
Ако е читав 2.0 ГоУфа и той става,но....има много дребни неща,където дразнят...
Веригата е винаги по-добре от ремъка...Почети малко форума на Нисан и ще си купиш Алмера веднага...
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19563
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
А що никой не казва за какво ще се ползва колата?
Иначе - винаги ЗА по-големия като литрова мощност двигател - независимо на Алмера или на Голф
Иначе - винаги ЗА по-големия като литрова мощност двигател - независимо на Алмера или на Голф
-
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
Ето ти четиво за размисъл
http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.php?f=40&t=4137
Като цяло мненията са повече в подкрепа на 1.5, отколкото на 1.8 бензин, като след фейслифта 1.5 вече е 98 коня, няма ги проблемите на 1.8, носи и на газ. Веригата я дават да се сменя на 200 000 км, но при нормална експлоатация изкарва и повече, обикновено причината да се разхлопа е хидравличния обтегач, който не се сменя трудно и не е много скъп.
http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.php?f=40&t=4137
Като цяло мненията са повече в подкрепа на 1.5, отколкото на 1.8 бензин, като след фейслифта 1.5 вече е 98 коня, няма ги проблемите на 1.8, носи и на газ. Веригата я дават да се сменя на 200 000 км, но при нормална експлоатация изкарва и повече, обикновено причината да се разхлопа е хидравличния обтегач, който не се сменя трудно и не е много скъп.
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
radotom написа:А що никой не казва за какво ще се ползва колата?
Иначе - винаги ЗА по-големия като литрова мощност двигател - независимо на Алмера или на Голф
Ами тук нещата са доколкото разбирам - 70% градско и 30 % дълго, а за Голф вс. Алмера , да ви кажа нещата опират до толкова коя от двете има по-скъпи агрегати за обслужване... Да не се окаже че в Алмерата да кажел компа е консуматив и струва 5000лв..
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
DundyTheCroc написа:Ето ти четиво за размисъл
http://www.nissanbg.com/forum/viewtopic.php?f=40&t=4137
Като цяло мненията са повече в подкрепа на 1.5, отколкото на 1.8 бензин, като след фейслифта 1.5 вече е 98 коня, няма ги проблемите на 1.8, носи и на газ. Веригата я дават да се сменя на 200 000 км, но при нормална експлоатация изкарва и повече, обикновено причината да се разхлопа е хидравличния обтегач, който не се сменя трудно и не е много скъп.
Имаш ли идея дали двг-то след фейса е пак Японско или вече слагат френския таляк..
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
Мисля,че до 2003 са джапанските моторетки иоттам идват буклуците
Със сигурност ти казвам да бегате от 2,2 дизел,че помпата е 8 бона а електрониката и е проблемна принципно.
Бех луднал по едно време по такава и азе.На 2003 вече 1,5 ДЦИ моторетката е Маде ин Франсе
Със сигурност ти казвам да бегате от 2,2 дизел,че помпата е 8 бона а електрониката и е проблемна принципно.
Бех луднал по едно време по такава и азе.На 2003 вече 1,5 ДЦИ моторетката е Маде ин Франсе
- Dead man
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 9978
- Регистриран на: Съб 27 окт 2007 11:02
- Автомобил: Hyundai Sonata 2007
- Двигател: 2.0 16V 145HP
- Местоположение: София,Дружба 1
- Контакти:
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
Matematiks написа:Мисля,че до 2003 са джапанските моторетки иоттам идват буклуците
Със сигурност ти казвам да бегате от 2,2 дизел,че помпата е 8 бона а електрониката и е проблемна принципно.
Бех луднал по едно време по такава и азе.На 2003 вече 1,5 ДЦИ моторетката е Маде ин Франсе
Не всички са боклуци-1.5 ДЦИ е супер мотор-стига да намериш читав и не ръчкан....
А 2.2 дизел не е ли два вида-с турбо и без ?
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
Не са с Турбо и Без Единия е 110 магарета,другия е към 153 или 136 ако не ме лъже паметта.Първя е Джапански а втория Френски
А защо единствено бензинка тва 1,5 ДЦИ верно е хубав мотор и ше харчи 6 нафра срещу 10 бензин
А защо единствено бензинка тва 1,5 ДЦИ верно е хубав мотор и ше харчи 6 нафра срещу 10 бензин
-
- Мнения: 811
- Регистриран на: Сря 11 юли 2007 15:49
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Nissan Primera GT, Passat 5.5 TDI, Mondeo MK4
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
2.2 DI е японския дизел с проблемната помпа Бош VP44, 110 коня, после от 2003 г. идват френските 2.2 dci със 112 и 136 коня, те са common rail и съответно няма проблеми с помпата. Дизел без турбо няма на Алмера Н16, 2.2 DI е без кулър. За 1.5 dci нищо не мога да кажа, принципно на Микра върши работа, но на Алмерата идва леко слаб.
- pomeoo
- Мнения: 452
- Регистриран на: Съб 01 сеп 2007 17:16
- Автомобил: MK3
- Двигател: ABD
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
Almera 1.5 !!!
П.С. Къде намери да зададеш този въпрос....
П.С. Къде намери да зададеш този въпрос....
- GREEN_lADY
- Мнения: 3094
- Регистриран на: Нед 11 май 2008 21:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
Голф 4 1.8 Т
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
Matematiks написа:Мисля,че до 2003 са джапанските моторетки иоттам идват буклуците
Със сигурност ти казвам да бегате от 2,2 дизел,че помпата е 8 бона а електрониката и е проблемна принципно.
Бех луднал по едно време по такава и азе.На 2003 вече 1,5 ДЦИ моторетката е Маде ин Франсе
Според жамбазина до 2007 /края на Алмера 2 / бенца си е Джапанка ?
- stan4o_mc
- Мнения: 1078
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Almera 1.5 - съвет от колеги
Алмера... на 90 коньовата съм правил обслужване и смея да твърдя, че е най-малоумно измисления за обслужване двигател с верига, който съм докосвал. За да се докопаш до нея сваляш всичката периферия (помпи, алтернатор... всичко), едната пета на мотора, след това буташ картера и вече може да свалиш капаците под които е веригата. Разбира се е правена за мини японски ключета. Има няколко места където нормален звездогаечен ключ не влиза - иска турбо тънкостенни. Заводско веригата има само един белег, така че ако се прави нещо по обтегача - 99% смяна на верига. По валове, блок, глава... белези няма. Нова в евро07 е 172лв, за щастие поне си има необходимите белези. Ако хидр. обтегач е поотпуснал - бързо, бързо отиваме на прескочили зъби. Иначе... никак не лоша колица. Би трябвало обслужването да и е по-скъпо.
Аз имам прекрасни впечатления от японките, особено Нисан. В не едно отношение превъзхождат народната кола. От N16 серията друг мотор не съм бутал, не знам как е там.
edit: поправих цената на веригата
Аз имам прекрасни впечатления от японките, особено Нисан. В не едно отношение превъзхождат народната кола. От N16 серията друг мотор не съм бутал, не знам как е там.
edit: поправих цената на веригата
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта