Имате ли преки впечатления от този модел на Toyota Corolla E11 (1997–2002) . Или изобщо някакви наблюдения за модела? Все по често се вижда по Софийските улици. И изглежда доста прилично за градска кола./Полото-1991 вече е за смяна / Това което изрових за за двигетелите е немско wiki:
Benziner
1,3 l - 1332 cm³ 4 Zyl. (4E-FE) mit 63 kW (86 PS); 1997−2000
1,4 l VVT-i - 1398 cm³ 4 Zyl. (4ZZ-FE) mit 71 kW (97 PS); 2000−2002
1,6 l - 1587 cm³ 4 Zyl. (4A-FE) mit 79−81 kW (107−110 PS); 1997−2000
1,6 l VVT-i - 1598 cm³ 4 Zyl. (3ZZ-FE) mit 81 kW (110 PS); 2000−2002
Diesel
2,0 l D Kat - 1975 cm³ 4 Zyl. mit 53 kW (72 PS); 1997−2000
2,0 l D-4D - 1995 cm³ 4 Zyl. mit 66 kW (90 PS); 2000−2002
и едно видео за да си представите модела:
Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
Последна промяна от valsn на Пет 01 юни 2012 17:04, променено общо 1 път.
- everlastt
- Мнения: 275
- Регистриран на: Пон 03 сеп 2007 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
За тази тойота съм чел ,че можеш да си я купиш почти на сляпо.Много здрав автомобил.Имам колега който я кара и няма проблеми от 4 години.Верно ,че е много грозна от вътре ама е джелезна.
- samo_pechka
- Мнения: 8402
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
И аз съм ги заглеждал , имам и приятел с такава кола , дизел D4D - покарах я няколко пъти - останах приятно изненадан , дърпа леко и е доста тиха .Като пространство отвътре е някъде по средата между Поло и Голф ( може би колкото Голф 2) . Навремето четох за тях, че ако се "преглътне" малко фасона на колата ,ще имаш само добри моменти с нея.Много качествена сглобка и общо взето безпроблемна и здрава кола . От тях на мен лично много ми допада триврата модификация
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
Мен ме кефи тази с багажник дето е
Re: Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
Matematiks кнаписа:
И мен той / с багажник де / т.н. лифтбек.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d6/1998-1999_Toyota_Corolla_(AE112R)_CSX_liftback_01.jpg
а за моторите май на издържлив е 1.3 (4E-FE) 63 kW.
Мен ме кефи тази с багажник дето е
И мен той / с багажник де / т.н. лифтбек.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/d6/1998-1999_Toyota_Corolla_(AE112R)_CSX_liftback_01.jpg
а за моторите май на издържлив е 1.3 (4E-FE) 63 kW.
- Matematiks
- Мнения: 3168
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 17:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
Имам предвид седан аз
- samo_pechka
- Мнения: 8402
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
И тоя модел е готин ( ама май е рядък) бре ,че еднакъв вкус имаме хечбека с четири врати и комби по- не ме кефят - и двата са със странна задница Между другото ,като мотори дизели имат и още една модификация 1.9 D , ама май беше на Пежо някакъв убит кон мисля ,чудно ми е , че при положение , че имат 2.0 D с доказани показатели (пак атмосферка) и качество ,за какво са слагали тоя от Пежо
-
- Мнения: 1139
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 23:03
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Нови Искър
Re: Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
Един комшия си купи нова от тия с пет врати, 1.4 vvti, навъртял и е до момента към 600к километра и сме сменили преди година лагер на задната главина и моторчето за празен ход. Накладките и маслото са ясни. Като се има предвид, че колата е карана само в България, окачването не е мръднало още, здрава кола ще да е! Двигателя си седи като нов - няма да сълзи антифриз или масло отникъде. За това колко е пъргав мотора няма как и кой да даде точно мнение, и то да съвпада с твоето за достатъчно или не. Малко кофти обаче беше цената на моторчето - 900 лева в Тойота и лошото е, че никой друг не ги внася или за поне не намерих.
- Ikov_VR
- Мнения: 827
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 0:19
- Автомобил: Vw Passat b5.5
- Двигател: AVF
- Местоположение: В Р А Ц А
- Контакти:
Re: Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
Една от бившите приятелки имаше такава 1.6 107 коня най-грозната 5вратата.Уникално здрава кола!Минаваше със 60-70 през легналите полицай ,щото така и бил казал Батко и пак нищо не клопаше в нея.Седалките също бяха доста комфотни(и за други работи стават ). Колата си заслужва
Re: Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
Много се извинявам за офф топика предварително и ако сметнете директно ми триите мнението.
Имаше един фен от този форум който дори на л.с. ме убеждаваше как Пежо били по-коли от японските и Тойота специално , в знак на колегиалност няма да споменавам ник-а му, само се надявам да е видял тази тема и да прочете мненията над моето, пък и тези които ще са под моето за в бъдеще.А да и другата тема в която пак се обсъжда Тойота, която е малко по-надолу от тази.
Имаше един фен от този форум който дори на л.с. ме убеждаваше как Пежо били по-коли от японските и Тойота специално , в знак на колегиалност няма да споменавам ник-а му, само се надявам да е видял тази тема и да прочете мненията над моето, пък и тези които ще са под моето за в бъдеще.А да и другата тема в която пак се обсъжда Тойота, която е малко по-надолу от тази.
- GRUEL
- Мнения: 541
- Регистриран на: Пет 24 авг 2007 17:18
- Автомобил: 1995 Golf III GT
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
Имаме 2 такива - служебни, с 5 врати. Доста здрави излязоха - при неминуемото юркане на служебна кола упорито не искат да се чупят вече 4 години.И двете са дизели 1.9 - изключетелно тромав мотор, натискаш газта а той се чуди да тръгне или да не тръгне...Личното ми мнение - трудно биха направили по-грозна кола, както отвън, така и отвътре, а отзад няма такава теснотия - и в двуврато поло отзад има повече място, но за сметка на това багажника си е доволен...
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
До оня ден имахме такава служебна, 1.6, двигател 4A-FE . Впечатленията са ми-общо погледнато здрав автомобил (макар че нашият беше на 120хил. километра, купуван нов от фирмата). Двигателят работи доволно тихо, има достатъчно мощност, лек е за управление в градска среда. Разхода според мен е доста висок, поведението на пътя никак не беше добро, не е стабилна. Купето е много тясно за кола с такива размери за сметка на багажника, който е доста голям. Поддръжката му е трудна-оригиналните части са отвратително скъпи, а ментета или не се намират или ако има не стават, все нещо не е съвсем точно като оригиналните (нужно е побългаряване ако въобще е възможно).
Re: Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
Само за инфо 4А-ФЕ-то е железен мотор слагат го и в Карина-та, перфектен е за обикновена газова уредба който иска да кара на газ.С побългаряването на японска кола сметките после излизат доста криви, а относно частите има доста алтернативи и то качествени, не е задължително да са от ориг.сервиз.А части за този мотор бол-нови, мита с трудното намиране на части за японски автомобили вече е разбит според мен.Освен някой едрогабаритни като фарове , мигачи стопове за Старлет например.
- dlug
- Мнения: 2510
- Регистриран на: Вто 10 юли 2007 18:19
- Автомобил: Passat B5.5 2003 1.9 TDI
- Двигател: AVB
- Местоположение: София
Re: Мнения за Toyota Corolla E11 (1997–2002)
eng написа:..., мита с трудното намиране на части за японски автомобили вече е разбит според мен....
Аз го казвам от личен опит, ходил съм в магазин само за японски авточасти (последният път този на Г.М.Димитров), половината неща които исках ги нямаха (в смисъл не могат да ми ги доставят, дори ми бяха дали някакви които не ставаха та се връщах и ми върнаха парите) Говоря за части по преден и заден мост, мотора не съм пипал, все пак беше на 120к км, както споменах. Разбиха се биелетките, в тойота цената беше 150 лв. на бройка!! Естествено намерих няккви ментета за по 15-17лв. на бройка, едвам влязоха в щангата и то след като майстора нещо ги пили, още при монтажа стояха като наказани, изкараха 2 месеца и пак се разтропаха. Смених ги пак с някакви други и продадохме колата та не знам колко ще изкарат. Това беше миналата година, сега може и да е по-добре
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта