AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
Здравейте! Харесах ето този екземпляр https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=21707233206689184&slink=vlkouk
Не разбирам нищо от автоматична кутия, освен, че трябва да се обслужи на 60000км. , колата е с реален пробег и автентичен вид. Моля, за мнения какво трябва да гледам при оглед и като цяло двигател, кутия добро решение ли са?
Извинявам се предварително, но разбирам.
Благодаря за отделеното време на всеки.
Поздрави!
Не разбирам нищо от автоматична кутия, освен, че трябва да се обслужи на 60000км. , колата е с реален пробег и автентичен вид. Моля, за мнения какво трябва да гледам при оглед и като цяло двигател, кутия добро решение ли са?
Извинявам се предварително, но разбирам.
Благодаря за отделеното време на всеки.
Поздрави!
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
Пропусни я.
От Враца кола не се взима. Особено па и внесена от Италия.
На първо четене:
1. НЕРЕАЛНИ километри
2. Удар отпред вляво
3. Бая износен интериор, отговарящ на 400 хил + км.
От Враца кола не се взима. Особено па и внесена от Италия.
На първо четене:
1. НЕРЕАЛНИ километри
2. Удар отпред вляво
3. Бая износен интериор, отговарящ на 400 хил + км.
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
Това е резултата, кога последно е минавала преглед в Италия. Километрите са реални. За удара в ляво, не виждам забележка.
- tdi fen
- Мнения: 4294
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
Моето предложение е да потърсите специализирана фирма, която внася автомобили по поръчка те ще ви консултират и помогнат да намерите оптималния вариант в рамките на вашият бюджет
-
- VW експерт
- Мнения: 12830
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
А от къде е най-добре да си закупим автомобил втора ръка?
И коя фирма, консултираща, ще гарантира, че няма да се нашиеш с дарак?
И коя фирма, консултираща, ще гарантира, че няма да се нашиеш с дарак?
- Petrolhead
- Мнения: 2120
- Регистриран на: Сря 02 сеп 2009 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
railfan написа:Пропусни я.
От Враца кола не се взима. Особено па и внесена от Италия.
На първо четене:
1. НЕРЕАЛНИ километри
2. Удар отпред вляво
3. Бая износен интериор, отговарящ на 400 хил + км.
не съм съгласен
аз не виждам сериозни удари.
предната броня е боядисвана, няма как на тези километри да не начукана от камъчета и цвета малко се различава, май
интериора изглежда доста свеж, предполагам добре изчистен и изпран, но е далеч от 400к
- alpinab
- Мнения: 575
- Регистриран на: Сря 26 юни 2013 20:22
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: CRL
- Местоположение: София
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
И според мен е пресилено да се каже 400К за тази кола.
Явни факти:
1.Извадка от италианска тарга на колата доказваща пробега.
2.Виден ВИН. При желание за 100тина лв. без никакви лични контакти се вади сервизна история поне докато е била в гаранция/лизинг.
Да се съди генерално по боядисани брони, че колата не става е несериозно.
И да кажем, че щом е Враца, Горубляне, Труд и разбира се Дупница… е тоталка… без коментар.
Към автора, това е модерна дизелова и капризна кола. Клас премиум на километри. Инвестиция за преглед в официално представителство си струва. Прежалени пари за транзитни номера, нафта и прегледа. Не повече от 300-400лв. Всичко друго ала бала.
Ако продавача се дърпа от такъв преглед, чертата и натам.
Явни факти:
1.Извадка от италианска тарга на колата доказваща пробега.
2.Виден ВИН. При желание за 100тина лв. без никакви лични контакти се вади сервизна история поне докато е била в гаранция/лизинг.
Да се съди генерално по боядисани брони, че колата не става е несериозно.
И да кажем, че щом е Враца, Горубляне, Труд и разбира се Дупница… е тоталка… без коментар.
Към автора, това е модерна дизелова и капризна кола. Клас премиум на километри. Инвестиция за преглед в официално представителство си струва. Прежалени пари за транзитни номера, нафта и прегледа. Не повече от 300-400лв. Всичко друго ала бала.
Ако продавача се дърпа от такъв преглед, чертата и натам.
- tonkogtd
- Мнения: 295
- Регистриран на: Съб 04 май 2013 12:14
- Автомобил: Golf GTD Polo GTI
- Двигател: JR-1991 BJX-2006
- Местоположение: Ямбол
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
Когато си търсих конкретна марка и модел кола,миналата година,също бях на различни посоки.Дали да е от България,дали да е внос.Фирма ли да я внесе,или да отида до чужбина и да я взема.Последното се оказа най-вярно.
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
При братята италиянци, този автомобил е около 15 хиляди евро от частен продавач.
https://www.autoscout24.it/annunci/audi ... et=unknown
Да приемем, че е взет от канален ред и е бил 12-13 хил Евро, да се продава в България за 33500 си е съвсем в реда на нещата.
Просто това са си скъпи за поддръжка автомобили и трябва да се гледа обстойно. Този в обявата уж е със сменени ремъци/ролки през 2021 година на уж 180 хиляди. Т.е. ще е хубаво пак да се направи тази процедура.
https://www.autoscout24.it/annunci/audi ... et=unknown
Да приемем, че е взет от канален ред и е бил 12-13 хил Евро, да се продава в България за 33500 си е съвсем в реда на нещата.
Просто това са си скъпи за поддръжка автомобили и трябва да се гледа обстойно. Този в обявата уж е със сменени ремъци/ролки през 2021 година на уж 180 хиляди. Т.е. ще е хубаво пак да се направи тази процедура.
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
Petrolhead написа:railfan написа:Пропусни я.
От Враца кола не се взима. Особено па и внесена от Италия.
На първо четене:
1. НЕРЕАЛНИ километри
2. Удар отпред вляво
3. Бая износен интериор, отговарящ на 400 хил + км.
не съм съгласен
аз не виждам сериозни удари.
предната броня е боядисвана, няма как на тези километри да не начукана от камъчета и цвета малко се различава, май
интериора изглежда доста свеж, предполагам добре изчистен и изпран, но е далеч от 400к
Щом аз виждам, че е имала удар отпред вляво и ти виждаш, че бронята е боядисвана => колата е удряна с голяма доза точност на предположението. Може да не е бил нещо сериозно удара, като цяло се гънат лесно тия ламарини, нооо аз лично не бих дал 35 бона за такава кола, която дори е събрана така, че да е видим удара. Това естествено си е мое мнение, а темата е за това - да си изразяваме мненията.
Не бих разчитал на врачанска автокъща, като знам, че там са най-големите тарикати джамбази в цяла БГ, това не е тайна. И в Горубляне, Труд и Дупница също.
За такива пари това е огромен риск, най-добре автора да отиде да си внесе една лично от където пожелае.
В цитираната обява колата изглежда доста по-адекватно за парите си. И струва 15 500 ЕВРО, това са над 30 бона в лева + транспорт 2-3000 лева до тук, плюс печалбата за търговеца, такава кола няма как да се продава тук за по-малко от 38-40 хиляди, за да има смисъл търговеца да я внесе изобщо. Нали не смятаме, че автокъщата не иска да изкара едни чисти 5-10 бона от такава кола?
- samo_pechka
- Мнения: 8425
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
Не е на 400к.км . Вие виждали ли сте на живо кола кю5 с 2.0тди на 400к. км ? Аз не съм. А не е да не съм виждал таралясници. А тия дето ги има на такива км, са рядко с тоя мотор . И принципно това е макс живота му. След 200-220к.км се почват "по-сериозните" неща, дето са с цени с три нули отзад и рядко устисква без капитални инвестиции от 300 нагоре.
И да отворим малко мобилето да видим аджаба има ли кю 5 на такива км и кои са? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... rel&vc=Car
Тези коли по начало не се взимат за служебни ( неудобни са за тази цел ) и няма как да навъртят такива км .
Удара дето бил, ми не виждам проблем. И моята бе с пребоядисана задна броня ( щета от багажник за колелета, закачен на топката на теглича ) . Да не съм я взимал , тъй ли?
Айде малко по-сериозно де :) вие си търсите коли с девствената си ципа да са :)
И да отворим малко мобилето да видим аджаба има ли кю 5 на такива км и кои са? https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear ... rel&vc=Car
Тези коли по начало не се взимат за служебни ( неудобни са за тази цел ) и няма как да навъртят такива км .
Удара дето бил, ми не виждам проблем. И моята бе с пребоядисана задна броня ( щета от багажник за колелета, закачен на топката на теглича ) . Да не съм я взимал , тъй ли?
Айде малко по-сериозно де :) вие си търсите коли с девствената си ципа да са :)
- samo_pechka
- Мнения: 8425
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
И понеже се отвори приказка за цени от джамбази и т.н.
Ся не съм им адвокат, но ще посоча една практика в немско ( за Италия не съм запознат в подробности много ) .
Примерно човек иска да си смени колата , отива да речем в реномирана втокъща и си купува по-нова и по-запазена кола от тая която има. Няма лошо, Сега как процедира автокъщата? Оценява се колата ( старата му ) приспада се от цената на "новата" ( било тя нова, или малко употребявана ) , плащаш и вземаш.
Старите коли , които са натрупани от такива сделки се отсяват и се преценява от екип коя си струва да се постегне и препродаде наново или не. Тук много важен фактор е автокъщата трябва да предложи гаранция към автомобила , при негова евентуална продажба . И ако се прецени, че има риск да дефектира сериозно в рамките на предложената гаранция, то тя не се предлага за продан на частни лица.
Какво става с тия коли ?
Предлагат се за продан в пакет няколко коли на сносна цена, на фирма /фирми/официални търговци/износители и др . Не е задължително да имат повреди или щети. Просто са оценени като "рискови" за препродажба на частни лица от автокъщата . Споменах защо.
И сега тук идват на "помощ' нашите джамбази или други ( не е важно ся подробниости) но приципно фирми , частни лица-не ( или аз поне не знам ) .
Купуват се пакетни коли , примерно 5-10-15 и т.н. нагоре , прави се сделката и това е. Оттам насетне всеки се спасява.
И понеже съм виждал прекупвачи на коли с по една макс две да продават коли и не са фирми... там нещата са малко по-различни . Какво правят ( как го правят ) . Та значи един от "екипа" купувачи има фирма. разбират се примерно 5 или повече хора ( важното е единия да има фирма ) и се пазарят за един пакет от 10 коли ( казвам примерно ) . Купуват ги там ( оня с фирмата ) , после ( или преди това ) се разбират коя кола за теб , коя за мен . И така изведнъж изникват от нищото посредници "частни" лица , които препродават тия коли. В немско който държи големия талон, той е собственика на колата и има право да я препродаде ( нищо, че не е на негово име )
И като частно лице , не е длъжен да предложи гаранция! Това е тънкия момент и разликата когато джамбаз предложи кола официално през фирмата си кола , то тя трябва законово да има гаранция в рамките на определен период , но ако не се бъркам минимум 6 месеца ( тук не съм сигурен ) . Това за клиенти в немско ( и предстоящи за регистрация в Германия ) . Тия дето са за износ или препродажба на друга фирма, или препродажба като кола за части -там няма такова задължително изискване . Има и други начини коли от "арабски" и други от този тип автокъщи да ти продадат кола на частно лице и тя да бъде регистрирана в немско, но за да се избегне кофтито за фирма условие да има гаранция, то тя се продава от автокъщата като частно лице ( от сина му, братчед му и т.н. ) както казах, който държи големия талон, той е собственика .
Ся не съм им адвокат, но ще посоча една практика в немско ( за Италия не съм запознат в подробности много ) .
Примерно човек иска да си смени колата , отива да речем в реномирана втокъща и си купува по-нова и по-запазена кола от тая която има. Няма лошо, Сега как процедира автокъщата? Оценява се колата ( старата му ) приспада се от цената на "новата" ( било тя нова, или малко употребявана ) , плащаш и вземаш.
Старите коли , които са натрупани от такива сделки се отсяват и се преценява от екип коя си струва да се постегне и препродаде наново или не. Тук много важен фактор е автокъщата трябва да предложи гаранция към автомобила , при негова евентуална продажба . И ако се прецени, че има риск да дефектира сериозно в рамките на предложената гаранция, то тя не се предлага за продан на частни лица.
Какво става с тия коли ?
Предлагат се за продан в пакет няколко коли на сносна цена, на фирма /фирми/официални търговци/износители и др . Не е задължително да имат повреди или щети. Просто са оценени като "рискови" за препродажба на частни лица от автокъщата . Споменах защо.
И сега тук идват на "помощ' нашите джамбази или други ( не е важно ся подробниости) но приципно фирми , частни лица-не ( или аз поне не знам ) .
Купуват се пакетни коли , примерно 5-10-15 и т.н. нагоре , прави се сделката и това е. Оттам насетне всеки се спасява.
И понеже съм виждал прекупвачи на коли с по една макс две да продават коли и не са фирми... там нещата са малко по-различни . Какво правят ( как го правят ) . Та значи един от "екипа" купувачи има фирма. разбират се примерно 5 или повече хора ( важното е единия да има фирма ) и се пазарят за един пакет от 10 коли ( казвам примерно ) . Купуват ги там ( оня с фирмата ) , после ( или преди това ) се разбират коя кола за теб , коя за мен . И така изведнъж изникват от нищото посредници "частни" лица , които препродават тия коли. В немско който държи големия талон, той е собственика на колата и има право да я препродаде ( нищо, че не е на негово име )
И като частно лице , не е длъжен да предложи гаранция! Това е тънкия момент и разликата когато джамбаз предложи кола официално през фирмата си кола , то тя трябва законово да има гаранция в рамките на определен период , но ако не се бъркам минимум 6 месеца ( тук не съм сигурен ) . Това за клиенти в немско ( и предстоящи за регистрация в Германия ) . Тия дето са за износ или препродажба на друга фирма, или препродажба като кола за части -там няма такова задължително изискване . Има и други начини коли от "арабски" и други от този тип автокъщи да ти продадат кола на частно лице и тя да бъде регистрирана в немско, но за да се избегне кофтито за фирма условие да има гаранция, то тя се продава от автокъщата като частно лице ( от сина му, братчед му и т.н. ) както казах, който държи големия талон, той е собственика .
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
Също така в немско сега когато продаваш от частно лице на частно лице те задължават да дадеш "гаранция" за колата. Сиреч не да я продаваш с проблем. Хора които не разбират си пишат по обявите, бла-бла колата е за експорт, не давам гаранция, не е за частни лица и т.н.
Но да, генерализирано да не се купува кола от Враца, Дупница, Горубляне, Труд и т.н. какво означава, че за да си взема кола трябва да ходя в село Веселиново или да си я купувам от град Петрич - щот те другите са лъжци.
Просто да се внимава като се гледа, да не се коментират цени по телефона и да не си губите времето взаимно. Продавача почти винаги не е запознат напълно с автомобила, който продава. Задача на купувача е да си подсигури гащите и да си гледа обстойно. Вече ако продавача отказва тест драйв, информация за VIN, информация за произход или каквото и не отговаря на въпроси и и отговора винаги е: "Ми това което виждаш" - едно наум. Цената е определяща, това ауди Q5 ако го продаваха за 10 хиляди лева (без излишни разсъждения, например братовчед ти иска да я разкара и ти я продава не за печалба), каквито и проблеми да има за 20 бона ще си го стегнеш и оправиш да си е бонбон да стигне пазарните цени на модела. Ама като ще те цакат на пазарни цени по подразбиране е хубаво да не те изпляска ремонт за 2-3-4-5к през първите 3 месеца, всичко се оправя ама е гадно за психиката.
Но да, генерализирано да не се купува кола от Враца, Дупница, Горубляне, Труд и т.н. какво означава, че за да си взема кола трябва да ходя в село Веселиново или да си я купувам от град Петрич - щот те другите са лъжци.
Просто да се внимава като се гледа, да не се коментират цени по телефона и да не си губите времето взаимно. Продавача почти винаги не е запознат напълно с автомобила, който продава. Задача на купувача е да си подсигури гащите и да си гледа обстойно. Вече ако продавача отказва тест драйв, информация за VIN, информация за произход или каквото и не отговаря на въпроси и и отговора винаги е: "Ми това което виждаш" - едно наум. Цената е определяща, това ауди Q5 ако го продаваха за 10 хиляди лева (без излишни разсъждения, например братовчед ти иска да я разкара и ти я продава не за печалба), каквито и проблеми да има за 20 бона ще си го стегнеш и оправиш да си е бонбон да стигне пазарните цени на модела. Ама като ще те цакат на пазарни цени по подразбиране е хубаво да не те изпляска ремонт за 2-3-4-5к през първите 3 месеца, всичко се оправя ама е гадно за психиката.
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: Нед 05 сеп 2021 15:38
- Автомобил:
- Двигател:
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
samo_pechka написа:И понеже се отвори приказка за цени от джамбази и т.н.
Ся не съм им адвокат, но ще посоча една практика в немско ...
Много благодарим за изчерпателната информация, наистина!
- samo_pechka
- Мнения: 8425
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: AUDI Q5 2015 2.0 TDI 190 КОНЯ
thanis написа:Също така в немско сега когато продаваш от частно лице на частно лице те задължават да дадеш "гаранция" за колата.
Нещо си се объркал. Няма такова условие.
П.п. понеже ме жегна да не би да има промени. Няма https://www.wirkaufendeinauto.de/autove ... erwechselt.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 42 госта