VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
- Booster
- Мнения: 488
- Регистриран на: Чет 15 апр 2010 10:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: VAG-COM - работа и грешки
Онзи ден с един приятел направихме пробно закачване с Ваг.След известно време бърникане тук-там и консултация по телефона с представител на фирмата изпратила му софта , успяхме да влезем в компа и открихме следните грешки , ще ги дам само като номера , понеже лаптопа нямаше грам батерия и в бързината де.
1- 00575 - ако не се лъжа пишеше : Intake minifold pressure (може и да не е точно , не съм сигурен) , тук за дебитомер ли говорим , че и по принцип май имам проблем с него , колата забива.
2- 00553
3- 01266
Венто 1Z.
1- 00575 - ако не се лъжа пишеше : Intake minifold pressure (може и да не е точно , не съм сигурен) , тук за дебитомер ли говорим , че и по принцип май имам проблем с него , колата забива.
2- 00553
3- 01266
Венто 1Z.
Re: VAG-COM - работа и грешки
Booster написа:....
1- 00575 - ако не се лъжа пишеше : Intake minifold pressure (може и да не е точно , не съм сигурен) , тук за дебитомер ли говорим , че и по принцип май имам проблем с него , колата забива.
2- 00553
3- 01266
Венто 1Z.
00575 023F Давление во впускном коллекторе (налягане в смукателният колектор)
00553 0229 Расходомер воздуха-G70 (дебитомер)
01266 04F2 Реле свечей накаливания-J52 (реле за подгревни свещи)
- nasttii
- Мнения: 444
- Регистриран на: Вто 11 сеп 2007 23:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: от тука
Re: VAG-COM - работа и грешки
Lisho написа:nasttii написа:здр да попитам за ето тия грещки на един приятел с бора v5 98г бензин
Address 01: Engine
Control Module Part Number: 071 906 018
Component and/or Version: MOTRONIC M3.8.3 HS V05
Software Coding: 00010
Work Shop Code: WSC 01317
2 Faults Found:
01165 - Throttle Body Control Module (J338)
20-00 - Malfunction in Basic Setting
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-00 - -
нещо с дроселовата клапа е свързано ,но какво точно мерси предварително
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached - дроселовата клапа не достига долният предел.Може би иска да кажат, че клапата не може да се затвори.А причини много.Например натрупана мизерия по клапата или след почистване не е адптирана.
"...Редко но бывает, когда дроссель не адаптируется и после тщательной промывки. Если причина потенциометр - то на выброс. Но чаще - моторчику не хватает усилия на закрытие заслонки в начальный момент адаптации. В этом случае ему нужно помочь, нажав на "язычок", жестко связанный с осью. С 5-6-й попытки удается его "раскачать". Проверено многократно...." взето е от тук
мерси много за помоща
Re: VAG-COM
ceci4 написа:lyubo_leon написа:гледах ги днес ништо не открих ако някои знае кои канал е за налагането на турбото да сподели!поздрави
Канал 165, 166 или 168 забравих, в пръвите два квадрата дава стойности на някакви потенциометри. В трети или четвърти прозорец е стойността на турбото.
- lingerov
- Low rider
- Мнения: 629
- Регистриран на: Вто 17 фев 2009 17:34
- Автомобил: VW Golf Mk 2
- Двигател: Г60 1991
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Vagcom и голф3
Г3 1.8 ABS мотор 92г. Зака4их го на вагком 311.2 мога ли да видя предварението и други работи. Като за първи път ми се стори 4е няма 4ак толкова инфо. Ако знаете трикове с програмата помагайте моля
Re: VAG-COM - работа и грешки
Здравейте,да попитам за А4 АФН.Излиза ми ето тази грешка и свети лампата на аирбега:
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
31-00 - Open or Short to Ground
Пробвах с ваг ком при разкачени:табло,букса към шоф.аирбег,кабели под седалката и все си я има.Някой може ли да ме насочи към проблема,че залуднах?Грешката се появи преди наколко месеца ,колата си е моя и не са и правени никакви необичайни интервенции
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
31-00 - Open or Short to Ground
Пробвах с ваг ком при разкачени:табло,букса към шоф.аирбег,кабели под седалката и все си я има.Някой може ли да ме насочи към проблема,че залуднах?Грешката се появи преди наколко месеца ,колата си е моя и не са и правени никакви необичайни интервенции
- tsvetanovvvv
- Мнения: 108
- Регистриран на: Чет 19 авг 2010 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Pleven
Re: VAG-COM - работа и грешки
kalcho написа:Здравейте,да попитам за А4 АФН.Излиза ми ето тази грешка и свети лампата на аирбега:
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
31-00 - Open or Short to Ground
Пробвах с ваг ком при разкачени:табло,букса към шоф.аирбег,кабели под седалката и все си я има.Някой може ли да ме насочи към проблема,че залуднах?Грешката се появи преди наколко месеца ,колата си е моя и не са и правени никакви необичайни интервенции
Autodata казва:
01025 - SRS Warning lamp
Probable cause: Warning lamp, wiring, instrument panel, SRS control module
Би трябвало да е някоя от изброените причини, Аутодата не ме е подвеждала до сега
Опитай си да си спомниш когато ти излезна грешката дали ти не си правил нещо. Мисълта ми е да не би да
си забравил да включиш някой еърбек. Пробвай като изключиш акомулатора, вържи всичко както трябва да бъде,провери да не забравяш нещо, закачи акомулатора и влез с ваг ком и пробвай да изчистиш грешката, ако
всичко е вързано както трябва и СРС модула не е дефектирал би трябвало да угасне.
Re: VAG-COM - работа и грешки
kalcho написа:Здравейте,да попитам за А4 АФН.Излиза ми ето тази грешка и свети лампата на аирбега:
01025 - Trigger for On Board Diagnostic Lamp; Malfunction
31-00 - Open or Short to Ground
Пробвах с ваг ком при разкачени:табло,букса към шоф.аирбег,кабели под седалката и все си я има.Някой може ли да ме насочи към проблема,че залуднах?Грешката се появи преди наколко месеца ,колата си е моя и не са и правени никакви необичайни интервенции
Цък
- IvailoOo
- Мнения: 2086
- Регистриран на: Пет 26 мар 2010 22:29
- Автомобил: Audi A4 B7 Avant
- Двигател: 2.0TDI 8v 140 BPW
- Местоположение: Балчик
Re: VAG-COM - работа и грешки
На VAG ми излиза грешка 01596. Излиза "klimaanlage" , което в превод от немски значи " климатик " . Дотук добре , но не разбрах трябва да се презареди климатика , има теч на фреон или повреда в компресора
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: VAG-COM - работа и грешки
Едно/Няколко въпросчета пък дано някои птговори,
ТА става въпрос за прослувутата CAN връзка, въпросът ми е следният:
Ако даден контролер (ЕКУ) на пример АБС-а (на моделите след 2000г изискват CAN) му махнем комуникацията CAN (откачиме кабелите) то той ще функционира ли коректно или ще се побърка и влезе в сервизен режим?
За какво му е CAN на АБС-а
И има ли начин да се подкара даденият контролер/модул/ЕКУ имащ CAN всъзка без такава?
БЛАГОДАРЯ!!
ТА става въпрос за прослувутата CAN връзка, въпросът ми е следният:
Ако даден контролер (ЕКУ) на пример АБС-а (на моделите след 2000г изискват CAN) му махнем комуникацията CAN (откачиме кабелите) то той ще функционира ли коректно или ще се побърка и влезе в сервизен режим?
За какво му е CAN на АБС-а
И има ли начин да се подкара даденият контролер/модул/ЕКУ имащ CAN всъзка без такава?
БЛАГОДАРЯ!!
- xuliganin
- Мнения: 279
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Работа с VAG-COM помощ
Колеги, понеже от скоро имам проблеми с автомобила си (VW Polo 6N1 1.4 16V), си закупих кабел за диагностика с диск със софтуера.Но понеже досега не съм работил с такова нещо а и диска не е оригинален а правен и на него има доста неща и нз кое трябва да се инсталира и съответно имам затруднения.Ако някой има желание да ми помогне с инсталирането на самата програма и разучаването и ще съм му много благодарен и винаги ще може да разчита на мен на това,че ще може да си прави безплатна диагностика .
Благодаря ви предварително
Благодаря ви предварително
- policevidin
- Мнения: 1085
- Регистриран на: Вто 27 ное 2007 0:33
- Автомобил: VW Golf 3 Modificated
- Двигател: 1.9TDI 1z+ 1996
- Местоположение: Видин, GSM 0896633775
Re: Работа с VAG-COM помощ
xuliganin написа:Колеги, понеже от скоро имам проблеми с автомобила си (VW Polo 6N1 1.4 16V), си закупих кабел за диагностика с диск със софтуера.Но понеже досега не съм работил с такова нещо а и диска не е оригинален а правен и на него има доста неща и нз кое трябва да се инсталира и съответно имам затруднения.Ако някой има желание да ми помогне с инсталирането на самата програма и разучаването и ще съм му много благодарен и винаги ще може да разчита на мен на това,че ще може да си прави безплатна диагностика .
Благодаря ви предварително
Търси папка vag-com409.1 и в нея трябва да има фаил VAG-COM 409.1-US не е задължително да е дусловно напшисано като при мен но общо взето така се казва папката и фаила. Кажи какви папки има в ЦД-то.
Инсталира се като кликнеш на иконата VAG-COM 409.1-US.... и после некст-некст-некст...... и си ти НО трябва да вкараш в ЮЕСБИТО кабела за да си хване драиварите. С настройките на портовете ако се наложи ще се 'чуеме' пак
- xuliganin
- Мнения: 279
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
инсталирах програмата всичко тръгна но се оказа, че работи само на windows XP, а аз съм с windows 7
- pavlikianov
- Мнения: 300
- Регистриран на: Сря 24 окт 2007 17:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
xuliganin написа:инсталирах програмата всичко тръгна но се оказа, че работи само на windows XP, а аз съм с windows 7
Колега , аз съм с WINDOWS 7 и нямам проблем и с двете версий, 409 и 812 !
- xuliganin
- Мнения: 279
- Регистриран на: Съб 13 окт 2007 15:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VCDS (VAG-COM) - работа и грешки
В папката на програмата има един текстов документ и там пише,че работи само с ХР с windows 7 не работи.Разпитах тук там и ми казаха,че повечето са така работят само с ХР нз колко е вярно.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта