Проблем с паленето на Голф 3 ABU мотор

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
volvofen
Мнения: 4
Регистриран на: Нед 26 юни 2011 14:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Проблем с паленето на Голф 3 ABU мотор

Мнениеот volvofen » Нед 03 ное 2013 13:46


Здравейте, надявам се да нацелих раздела. Проблема е следният.
Предистория:
Гуфи /така наричаме горката ни количка/ започна да дава индикации чрез изгасване по време на движение,без значение дали бе топъл или студен, дали беше влажно или не. Но след това си палеше след 1-2 завъртания. Правеше го от около една седмица и решихме че е от скапана газ и запушване на дюзи. Изпразнихме бутилката напълно бутилката заредихме нова и всичко беше ок. Направи го и на бензин един път, но само толкова.

Случка:
Снощи си изгасна пак, с тази разлика че не иска да запали повече. Предполагам че проблема е от бобина и/или датчик на Хол.

Проблем:
Как да разбера дали е така. Т.е. търся начин да проверя кое се е прецакало, преди да хвърлям пари за части.

Колата е:
GOLF 3, 1,6 ABU мотор
газ/бензин
75 коня
1995 година

Знам, че генералното решение е нова кола, но за момента ми се иска да спася Гуфи!




Потребителски аватар
dontaskdontsay
Мнения: 1387
Регистриран на: Вто 11 май 2010 17:33
Автомобил: Golf III 1.6 1994
Двигател: ABU

Re: Проблем с паленето на Голф 3 ABU мотор

Мнениеот dontaskdontsay » Съб 09 ное 2013 22:18


Със същия гуфи съм :biggrin
Имах подобен проблем... по време на движение гаснеше и не искаше да запали известно време. Смених делкото и се оправи.


Потребителски аватар
kris11
VW експерт
VW експерт
Мнения: 13446
Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
Автомобил: VW Sharan 7M8
Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Проблем с паленето на Голф 3 ABU мотор

Мнениеот kris11 » Вто 12 ное 2013 14:33


volvofen написа:Т.е. търся начин да проверя кое се е прецакало, преди да хвърлям пари за части.

Взимаш от познат работеща бобина за ден два.Ако не загасва е датчика.
Бобините са дърти вечед и умират. Винаги имам 1 в багажника.За 1г 2 бобини - На Голфа цъфна при палене, на Шарана след угасяне за нощувка- на сутринта ядец.
Търси от морга от автомобил с по-ново ЕГН и италианка. / дебела алуминиева плочакъм 8,5 -9 мм. Срещат се много с тънки плочи около 6-6,5мм


Потребителски аватар
4i4o-dido
Мнения: 826
Регистриран на: Пет 02 юни 2006 17:40
Автомобил: POLO 1.6 6N
Двигател: AEA 1995
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Re: Проблем с паленето на Голф 3 ABU мотор

Мнениеот 4i4o-dido » Чет 14 ное 2013 14:28


kris11 написа:
volvofen написа:Т.е. търся начин да проверя кое се е прецакало, преди да хвърлям пари за части.

Взимаш от познат работеща бобина за ден два.Ако не загасва е датчика.
Бобините са дърти вечед и умират. Винаги имам 1 в багажника.За 1г 2 бобини - На Голфа цъфна при палене, на Шарана след угасяне за нощувка- на сутринта ядец.
Търси от морга от автомобил с по-ново ЕГН и италианка. / дебела алуминиева плочакъм 8,5 -9 мм. Срещат се много с тънки плочи около 6-6,5мм

Ти ме разби.Нещо не схванах-ако смени с работеща б-на и не гасне,значи е датчик. А кое управлява бобината.Писал съм как се мери Хол със светодиод.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта