1.9TDI ALH ел. схема климатик (магнитен съединител)
- goro21
- Мнения: 215
- Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
- Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
- Двигател: Polo 9n 1_9 SDi ASY
- Местоположение: varna
Re: 1.9TDI ALH ел. схема климатик (магнитен съединител)
Благодаря наметих го.мисля че проблемите ми идват от него .и някой от преди мен е подал маса към единия му пин където трябва да е +ntc. На предните снимки съм се объркал че моста е към кабел който отива към еку-то. Вързах датчика и премахнах моста за сега работи нормално .
- goro21
- Мнения: 215
- Регистриран на: Пон 07 ное 2011 22:36
- Автомобил: Oktavia 1_9 TDi ALH
- Двигател: Polo 9n 1_9 SDi ASY
- Местоположение: varna
Re: 1.9TDI ALH ел. схема климатик (магнитен съединител)
Колеги да ви питам въпросния кабел ( от сензора-пресостата към екуто )където е на снимката трябва ли да го има защото на схемата е с пунктир. При мен няма връзка като го прозвъних. Към релето на перките има връзка но към екуто не . В буксата на екуто в снопа има бял кабел но дали е той. Къде мога да намеря схема с номерата на буксата на екуто.
Другия кабел който е с пунктир го има и има връзка.. колата е с ръчно управление на климатика. Другото което датчика за външна темп който свързах подкората на чистачките е датчик който измерва темп размених го с този дето показва на таблотои показва точно темп. А по схема трябвада е ключ който отваря веригата при ниск темп. И до въпросния датчик стигат 4волта а мисля че трябва да са 5волта.
Другия кабел който е с пунктир го има и има връзка.. колата е с ръчно управление на климатика. Другото което датчика за външна темп който свързах подкората на чистачките е датчик който измерва темп размених го с този дето показва на таблотои показва точно темп. А по схема трябвада е ключ който отваря веригата при ниск темп. И до въпросния датчик стигат 4волта а мисля че трябва да са 5волта.
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 12 госта