Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!

Мнениеот krraynov » Съб 25 юни 2016 20:30


Не святкат никакви контролни лампи на таблото, освен тази която е за имобилайзера и отключва кормилото. Кормилото се отключва, оранжевата лампа изгасва и всичко спира до тук. Не може да се запали двигателя.
Освен това някакво реле се чува постоянно цъка(като все едно релето за аварийните мигачи), и се чува под кората зад лоста за отваряне на предния капак долу до краката на шофьора.
Колата е с втори имобилайзер - монтиран заради Лев инс (от тяхна фирма). Да не би на това място да ги монтират?
И какво блокират тези втори имобилайзери някой знае ли?
Като включа компютъра с диагностичен кабел, програмата няма достъп до компютъра на двигателя и още някои други модули...
Тези признаци имат ли отношение с допълнителния имобилайзер или ?
Ето малко видео:
https://youtu.be/WIYOuIV98e4

Последна промяна от krraynov на Нед 26 юни 2016 13:53, променено общо 4 пъти.




IRRITATING
Мнения: 2102
Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
Автомобил: VW Passat
Двигател: AVF
Местоположение: София

Re: Passat B7 проблем с допълнителен имобилайзер?

Мнениеот IRRITATING » Съб 25 юни 2016 20:46


Да не ти е погинал акумулатора :rolleyes


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 проблем с допълнителен имобилайзер?

Мнениеот krraynov » Нед 26 юни 2016 6:27


IRRITATING написа:Да не ти е погинал акумулатора :rolleyes

Ами изключих го от колата, зареждах го, гледам в покой е 12.8V мисля че показваше снощи...


Д-р Николай Христов
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 07 яну 2015 22:33
Автомобил: Passat B7
Двигател: 2013

Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълнителен имобилайзер?

Мнениеот Д-р Николай Христов » Нед 26 юни 2016 9:18


Това с цъкането и аз го имам! Някъде долу в краката се чува! :banghead :banghead Все забравям да питам в Автотрейд!


Д-р Николай Христов
Мнения: 57
Регистриран на: Сря 07 яну 2015 22:33
Автомобил: Passat B7
Двигател: 2013

Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълнителен имобилайзер?

Мнениеот Д-р Николай Христов » Нед 26 юни 2016 9:19


Това с цъкането и аз го имам! Някъде долу в краката се чува! :banghead :banghead Все забравям да питам в Автотрейд!


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълнителен имобилайзер?

Мнениеот krraynov » Нед 26 юни 2016 10:22


Ето го причинителя на цъкането и причинителя колата да не пали-имобилайзера на Лев Инс!

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk

Последна промяна от krraynov на Нед 26 юни 2016 10:22, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълнителен имобилайзер?

Мнениеот krraynov » Нед 26 юни 2016 10:24


Изображение

Изображение

Освен че явно е бъгав, на всичкото отгоре е монтиран с краката....

Sent from my SM-G900FD using Tapatalk


Потребителски аватар
Krasi
Мнения: 670
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 12:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: ПЛЕВЕН

Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!

Мнениеот Krasi » Нед 26 юни 2016 15:50


Адаш, не е трябвало да им даваш да пипат....


Потребителски аватар
krraynov
Мнения: 969
Регистриран на: Чет 30 сеп 2004 19:34
Автомобил: VW Passat B7 Alltrack
Двигател: CFGB 2012
Контакти:

Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!

Мнениеот krraynov » Нед 26 юни 2016 17:18


Krasi написа:Адаш, не е трябвало да им даваш да пипат....

Ами викам си щом Лев Инс на всички коли с автокаско слагат... значи най-малкото имат опит - а то... все едно с краката съм ги слагали тия проводници, нито са укрепени, на 5 см от клема с маса- не е вързано за клемата с обувка, ами срязан един от проводниците отиващи до там и новия намотан върху него...направо срамота за майсторлъка тоя дето си го е оставил. И като си помисля че тоя кюляф тоя измислен имобилайзер може да ти го скрои някъде из чужбина - ей така седиш си там и прав умираш :)
Добре че на мен ми се случи в гаража...

Та да знаете де - къде монтират втория имобилайзер.


Потребителски аватар
Sonny_89
Мнения: 816
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
Двигател: CFFB + Z19DTH
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!

Мнениеот Sonny_89 » Сря 15 май 2024 17:50


Здравейте, Колеги. Ще си позволя да използвам темата на колегата, че съм изпаднал в паника. Току що реших да отидем да пазарим и пасатора изгасна пред нас и няма палене. Колата не върти лампата за подгрева мига. Сканирах я и излезе това...
Прикачени файлове
20240515_184343.jpg
20240515_184330.jpg
20240515_184319.jpg


immortalz
Мнения: 9
Регистриран на: Нед 27 яну 2019 21:11
Автомобил:
Двигател:

Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!

Мнениеот immortalz » Сря 15 май 2024 18:57


Проверете напрежението на акумулатора, кабела за масата, окабеляването до стартера, колко напрежение стига до него. На снимките пише че на терминал 30 напрежението е 6.74в, което е ниско.


Потребителски аватар
Sonny_89
Мнения: 816
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
Двигател: CFFB + Z19DTH
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!

Мнениеот Sonny_89 » Сря 15 май 2024 19:58


Имах под ръка акумулатор, който не е АГМ, смених и пак нищо. Познат се е нагърбил с проблема ми и чете по чужди форуми, масово мнението е смяна на стартер, а въпросният е ревизиран в началото на есента.
Късно е няма как да реагирам със замерване на акуто, но има ли логика да изгасне в движение и да набедим него и стартера :gruebel


Потребителски аватар
Sonny_89
Мнения: 816
Регистриран на: Сря 25 мар 2015 17:48
Автомобил: VW Passat B7 + Opel Astra H
Двигател: CFFB + Z19DTH
Местоположение: Пловдив

Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!

Мнениеот Sonny_89 » Вто 21 май 2024 12:04


Развитие по темата...
След репатриране и оглед в сервиз диагнозата бе включвател на стартера. Ок, купихме чисто нов стартер Denso. След поставянето му отново никаква реакция. Тогава майстора е пробвал да завърти мотора на ръка и :scare3 :scare3 :scare3 затегнал е...
След консултация с негов колега спомена, че първо ще свали картера, за да проверят балансиращите валове дали са затегнали :gruebel и евентуално след това отваряне на мотора.
Аз обаче искам да питам вас...възможно ли е подобно затягане да се случи при проблем с маховик, да речем нещо да се е счупил в кожуха и т.н. Това си го мисля, защото колата е на 275к км и е напълно възможно да му е дошло времето, а и на студен мотор имаше леки вибрации.


Потребителски аватар
railfan
Мнения: 674
Регистриран на: Вто 13 сеп 2016 17:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBAB 2009

Re: Passat B7 не пали.Проблем с допълн. имобилайзер-решено!

Мнениеот railfan » Вто 21 май 2024 12:15


Стартера има отношение само при запалването на мотора. Веднъж запалена колата няма как да изгасне заради проблем в стартера, както ти пишеш, че е станало. Също - Да, няма да завърти ако мотора е затегнал.

Като цяло - лоша работа, възможно е да от много неща, късмет ще е ако открият проблема отдолу, но по-скоро този проблем(според мен) e някъде около главата на мотора. Може да се получи и от скъсан маховик също.
Традиционно за тези системи е да вкарват месингови стружки от помпата за високо налягане при голям километраж, обикновено обаче предварително това се хваща, защото почва да набива грешки за ниско налягане на горивото в рейла особено на високи обороти, когато се търси голям дебит. Може да погледнете като махнете клапана на помпата, той се държи на 2 торкса 20ка ако не се лъжа и да видите дали там на филтърчето има стружки. Също и в горивния филтър - ако е това, приготви към 4000 лв, тези помпи не се рециклират, само нови в комплект с дюзите(рециклиране) и щателно промиване на цялата горивна система.

Обаче дали е това или е нещо друго, само в сервиза като разглобят ще могат да ти кажат.

На брат ми Г4-ката изгасна на 2500 оборота в движение по магистралата без никакви признаци и като отворихме мотора - цялото бутало на 2ри цилиндър беше стопено заради пикаеща дюза(предполагаме), която излезе на парчета, също замина и турбото, понеже беше смукнало парчета. Сложихме направо друг мотор, който ревизирахме нацяло, както и рециклирахме турбината, не си струваше ремонта на стария. Цялата работа ни стъпи на 3500 лв, колкото струва цялата кола. Сега има 1.9 ТDI след основен ремонт.



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта