Да попитам за малко помощ отностно някой екстри
1.Активирано ми е Coming/Leaving home от дисплея на таблото, работи си но дали има вариант да активирам Халогените да светят а не фаровете,
както и при Coming home като отключа от дистанционното святкат фаровете (нормално поведение) но при Изпращането трябва да бутна лосчето за дълги светлини и при отваряне на вратата активира фаровете за настроеното време
( тук искам да настроя да се активират при заключване на колата-мисля ,че трябва да се промени настройка на auto ако не се лъжа но кой bit отговаря за това )
2.Може ли да се активира ЗВУКОВ сигнал при заключване а не само мигачи както е сега.
3.Исках и тест на стрелките да си пусна но тук и двете опции (Staging ) ми дава че не е налична настройката може би трябва да се добави в Eeprom,ако някой го е правил да сподели.
Автомобила е Пасат Б6 2,0 TDI CR - CBAB -2010 година.
vag com - VCDS и неработещ кабел
Re: vag com - VCDS и неработещ кабел
По точка три и аз съм се мъчил със Stagging-а, моята е със същият мотор, обаче не. Единственият вариант е да се направи е като се препрограмира EEPROM паметта, за което има два начина:
1. С китайски кит и програматор. Самият кит е 4-5 лв, но проблема е, че трябва да се свали цялото табло и да се разглоби, за да се достигне до EEPROM чипа, където закачаш щипки и се флашва.
2. С качествен OBD адаптер, има хора, които твърдят, че може и през порта.
1. С китайски кит и програматор. Самият кит е 4-5 лв, но проблема е, че трябва да се свали цялото табло и да се разглоби, за да се достигне до EEPROM чипа, където закачаш щипки и се флашва.
2. С качествен OBD адаптер, има хора, които твърдят, че може и през порта.
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: Чет 13 сеп 2018 8:10
- Автомобил: Passat b6 2 0 TDI CR
- Двигател: CBAB 2010 година
Re: vag com - VCDS и неработещ кабел
railfan написа:По точка три и аз съм се мъчил със Stagging-а, моята е със същият мотор, обаче не. Единственият вариант е да се направи е като се препрограмира EEPROM паметта, за което има два начина:
1. С китайски кит и програматор. Самият кит е 4-5 лв, но проблема е, че трябва да се свали цялото табло и да се разглоби, за да се достигне до EEPROM чипа, където закачаш щипки и се флашва.
2. С качествен OBD адаптер, има хора, които твърдят, че може и през порта.
Ами вариант е ако може през OBD да не се разглобява ако не остава си така.
А знаеш ли кой е кода за Security Access в Cent.elect този 31347 не ми го приема
Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта