Въпрос за VW Caddy Life
От години живея в UK.Затова в мили.Та пак за CADDY-to.Според мен си е кола за бизнес и може би за семейни екскурзии с каравани.Аз поне за това я ползвам.Тегли ми караванката и нямам грижи.Имам и друга кола Мерцедес и често правя сравнение между двете. Мерцедеса печели по всички точки и то в пъти.Въпреки това изпитвам особенно удоволствие от когато си подкарам CADDY-to.Познавам човек ,който кара фирмено CADDY купено началото на 2005.Досега има навъртяни около 160 000 мили и няма нищо друго освен нормалната сервизна поддръжка.
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: Пет 18 авг 2006 17:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Тей като ми замириса на сарказъм ще доуточня:
Става въпрос за тей наречения 1-ви преглед на колата.При този модел :3 години след закупуване или 20000 мили -което дойде първо.Аз отидох по рано ,защото минах почти 10000 мили за 3 месеца ,което за мен си е доста а и освен това не бях много добре запознат с Long Life Servica на VW !
А колата наистина е НОМЕР 1.
Става въпрос за тей наречения 1-ви преглед на колата.При този модел :3 години след закупуване или 20000 мили -което дойде първо.Аз отидох по рано ,защото минах почти 10000 мили за 3 месеца ,което за мен си е доста а и освен това не бях много добре запознат с Long Life Servica на VW !
А колата наистина е НОМЕР 1.
- jony.quattro91
- Мнения: 26
- Регистриран на: Пет 10 юли 2009 11:00
- Автомобил: VW Polo GTI
- Двигател: 9n 2005
- Местоположение: София
Re: Въпрос за VW Caddy Life
Така,значи окачването на колата е наистина солидно(твърдо окачване)!
Що се однася до шума от одвън,аз лично съм доволен не е 100% шумоизолирана,но е добре.За ускорението като се има предвид,че е
миниван на колата и давам 6.Както бях писал в първия пост,живея в испания и лятото пътувахме за бг.Колата беше пълна с куфари и 4 човека
На магистралите 150,ама без никакви ама никакви проблеми,като и подавам газ имам чувството че ще закове и 200,но не съм пробвал,а най-странното беше,че температурата не качва повече от 90 градуса дори и когато минавахме стръмните магистрали по алпите.
Когато караш с 70-80 КmH и тръгнеш да испреварваш на 5-та предавка ускорява доста бързо,а ако и вкараш 4-та направо те "лепи" за седалката,е се пак е TDI при по-високи обороти на двигателя турбото работи по-добре.Като дадеш пълна газ при скорост 70-80 kmh на 4та предавка се слуша съскането на турбото,което на мен лично ми харесва ного.На 5 също се чува но не толкова ного,като мине 100кmh започва да се чува по-ясно.
Ще направя заклучение,така:
тези кончета са напъно достатъчни за испреварване дори да е товарена,е се пак си има някакъв лимит за товара.
в колата не е толкова шумно дори си идва с доста добро audio два нискочестотни говорителя за предните две врати,които произвеждат страхотен Bass и два говорителя от лявата и дясната страна в горния краи на таблото те са средни и високи.
Предишната ми кола беше един цитроен берлинго,сега като съм с тая правя разлика от тука до луната.На пътя е доста стъбилна особено в завоите,волана не се осеща спокойно го държиш с една ръка и не осещаш почтти никакво натоварване.
Наистина окачването е твърдо и съответно вози твърдо.Осещаш и най-малката дупчица!
За разхода различно,6 на 100.Абе с един резервар пълен минавам около 850км.там някаде.
Не ме харесва това че задната част от автомобила т.е товарната няма тъпицерия,но това нее кои знаи какво!
Друго не мога да се сетя да пиша сега,ако има нещо питаите!!
След като стане на 100 хиляди вече са и малко конете... :wink иначе колегата е прав за много неща но удоволствието е само в първите 40-50 хиляди много добра кола за класа в който е!
аз имам също такова кади обаче модела е макси (без life)1.9 тди 105 кс. сега ми е 108 хиляди +почти 109...
аз също съм много доволен от колата в много свери въпреки че съм се возил на по високи класове автомобили
за 4години само основни ремонти(смяна масло и филтри) миналата зима началото единствено са сменени 4 -те накладки
сега се обаждат амортисьори и може би лагери(само задни)
Колата е карана на дълго в повечето км. около 30000 най - много градско в бг и останалото само извънградско като много голяма част от останалите км е карана в Германия и Норвегия.Общо взето магистрална кола.Наистина стои много стабилно особено в завоите мойта е с ниски гуми 205 55 R16 и с големите дискове отпред защото е дълга база, много добра аеродинамика на купето, въпреки че е с изпуснали амортисьори се държи много добре в завоите,но при мен става защото я познавам мн. добре аз лично съм и навъртял над 40хиляди магистрални+немски селски пътищас хубавите им завои...
ще дам сравнение за стабилност:завоите след сършването на магистрала Хемус преди Ябланица на спускане ги взима всичките 120км/ч. и не помръдва(е докато беше с читави амортисьори)и със хубави гуми най вече ние винаги сме и слагали спортни гуми с най-индекс клас H последните гуми които и сложи за това лято за Dunlop sp sport maxx tt с индекс Y-над 300км до колкото разбрах... с тах направо е като залепнала за пътя!
И няма такова на 2000 оборота да пали гуми (както пише един "киката") пробвал съм на 3500 оборота с изключен ASR и пак не искат(на суха настилка)много добра кола за класа си!
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Сря 09 юни 2010 1:07
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: yambol
Re: Въпрос за VW Caddy Life
здравеите колеги
да се похваля и аз с моето CADDY
за мен си е невероятна работна кола
да се похваля и аз с моето CADDY
за мен си е невероятна работна кола
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос за VW Caddy Life
Здравейте, много добър форум от доста време се консултирам, :)
имам няколко въпроса, на които не успях да открия отговори, ще се радвам ако ми помогнете.
Става въпрос за 2.0 Еко Фуел 2006-2009.
Как е откъм ръждясване кадито, предстои ми да закупя такова от Германия и това ме притеснява.
Също така не успях да разбера след коя година се вгражда електронният редуктор серийно и след коя година бутилките какви са четох, че има няколко вида, предполагам тънко и дебело стенни. За сега това е, благодаря предварително.
имам няколко въпроса, на които не успях да открия отговори, ще се радвам ако ми помогнете.
Става въпрос за 2.0 Еко Фуел 2006-2009.
Как е откъм ръждясване кадито, предстои ми да закупя такова от Германия и това ме притеснява.
Също така не успях да разбера след коя година се вгражда електронният редуктор серийно и след коя година бутилките какви са четох, че има няколко вида, предполагам тънко и дебело стенни. За сега това е, благодаря предварително.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Въпрос за VW Caddy Life
Незнам за редуктора, карам дизелово Кади, но относно ръждата, няма какво да се притесняваш, за 6 години и 220К км нямам ръжда, която да е проблемна. от тези 6 години, 4 Кади-то е било винаги навън, последните 2 се прибира в гараж за нощуването. Но всеки ден карам по 120 км във всякакви атмосферни условия :)
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос за VW Caddy Life
От 2005г до сега карах три служебни Кадди-та 1.9тди. Това е железна кола за нашите пътища, пъргава и икономична. Отзад мост и ресьори, практически няма разбиване с изключение на биалетките, но те са евтини. Отпред с обикновен носач. Ел. серво управление за което се начетох колко било проблемно, но аз не видях нито едно дефектно от 70-те във фирмата.Като всички по-съвременни коли си имат прословутия консуматив демпферен маховик
Сега за ръждата, тук в Бг ако не му "помогнеш" с външна намеса няма как да избие ръжда. В Германия се хвърля много химия зимата и ...затова тръгват на изток колите, може би.
Преди да си взема личния Пасат, гледах едно Кадди 2.0сди от Германия и то бяло. Беше почнало да матира, но нямаше никаква ръжда. 70 коня са му твърде малко и единствено това ме отказа.
А и не случайно Кадди е по-скъпо от Туаран
За метановите нищо не мога да кажа, имаше теми тук за прословутия редуктор и ремонти за по 2-3 хиляди лева
Сега за ръждата, тук в Бг ако не му "помогнеш" с външна намеса няма как да избие ръжда. В Германия се хвърля много химия зимата и ...затова тръгват на изток колите, може би.
Преди да си взема личния Пасат, гледах едно Кадди 2.0сди от Германия и то бяло. Беше почнало да матира, но нямаше никаква ръжда. 70 коня са му твърде малко и единствено това ме отказа.
А и не случайно Кадди е по-скъпо от Туаран
За метановите нищо не мога да кажа, имаше теми тук за прословутия редуктор и ремонти за по 2-3 хиляди лева
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Въпрос за VW Caddy Life
А и не случайно Кадди е по-скъпо от Туаран
Хм, нямам такива наблюдения...щото Туран-а е по-добре изглеждащ, се продава и за повече пари. Инак са еднакви, да :) Определено следващата ми кола, ако не е Амарок, ще е пак дизелово Кади, този път 4motion.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос за VW Caddy Life
Ами поразгледай обявите и съпостави цените на Туаран и пътническо Кадди
А си прав за Туарана, че изглежда доста по-добре, возията е много по-различна, независимо окачване е отзад, но ми се изправя косата от щанги и носачи, има реглаж и на заден мост
За различни цели са двете коли
А си прав за Туарана, че изглежда доста по-добре, возията е много по-различна, независимо окачване е отзад, но ми се изправя косата от щанги и носачи, има реглаж и на заден мост
За различни цели са двете коли
- ВАН
- Мнения: 227
- Регистриран на: Нед 12 авг 2007 13:43
- Автомобил: VW Golf II 1991 1.6 Keihin
- Двигател: PN
- Местоположение: София
Re: Въпрос за VW Caddy Life
110afn написа: 70 коня са му твърде малко
За "Софийско" шофиране са ми напълно достатъчни - разход 7,5 дизел при динамично шофиране на къси разстояния. На магистрала е друг филм - не може да поддържа повече от 100-120 постоянна скорост. За изпреварване и рязко ускорение над 100км/ч при СДИ мотор - забрави. Чудесен автомобил за градско и неподходящ за дълги извънградски преходи, ако нямаш спокойствието да караш постоянно зад някой автобус или камион в дясната лента. Подчертавам, че опита ми е за Кади 2,0 SDI 70 коня.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Въпрос за VW Caddy Life
При СДИ се получават нещата в градски условия от късите скорости, то затова и умира при 120км/ч
А моя опит е с товарно ТДИ и съм почти сигурен, че на пътническо ТДи са още по-дълги скоростите
Товарното при 140км/ч на пета скорост е на 3000 об/мин
А моя опит е с товарно ТДИ и съм почти сигурен, че на пътническо ТДи са още по-дълги скоростите
Товарното при 140км/ч на пета скорост е на 3000 об/мин
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 06 ное 2014 14:49
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Въпрос за VW Caddy Life
Здравейте, колеги, много благодаря за отговорите.
Набелязах си едно Кади в Германия, но собственика каза че има проблем в кутията, доколкото се разбрахме някакъв шум. Искам да ви попитам има ли някакви чести проблеми, кое да погледна при оглед, също така какви са вариантите за ремонт, уникална ли е тази кутия или мога да потърся от друг модел/двигател. Приблизително колко пари да приготвя за ремонт. Най-вече ме притеснява дали ще мога да я прибера до България или да я правя тук - Германия или Полша. Благодаря.
Набелязах си едно Кади в Германия, но собственика каза че има проблем в кутията, доколкото се разбрахме някакъв шум. Искам да ви попитам има ли някакви чести проблеми, кое да погледна при оглед, също така какви са вариантите за ремонт, уникална ли е тази кутия или мога да потърся от друг модел/двигател. Приблизително колко пари да приготвя за ремонт. Най-вече ме притеснява дали ще мога да я прибера до България или да я правя тук - Германия или Полша. Благодаря.
Върни се в “Sharan, Touran & Caddy”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта