Здравейте колеги,има вероятност да се сдобия с един мотор 1,7D и си мисля дали не може да стане 1,7TD?
Ще ми бъде приятно да го поразчекнем този въпрос и да споделите вашите мнения .
п.п.Очаквам активно участие в дискусията и от клуба на знаещите .
Поздрави.
От 1,7D на 1,7TD
-
- Мнения: 167
- Регистриран на: Съб 18 дек 2010 11:29
- Автомобил: Vw ID3
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: От 1,7D на 1,7TD
Доколкото имам спомени преди време колегата Ивайло Игнатов от Девня имаше такава тема и Ванката с Мултивана.
- PACH
- Bus Master
- Мнения: 3086
- Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
- Автомобил: VW Bus T3 Syncro
- Двигател: 1.9 M-Tdi
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
Re: От 1,7D на 1,7TD
Белия ми мултиван е точно с такъв двигател, предполагам си чел темата.
Блок, глава, маховик, маслена помпа, алтернатор от 1.7Д, след това добавяш от ТД дюзи, помпа, картер, колектори, турбина, тръбички за смазване на турбото. Свали петите на 4ти цилиндър да провериш как са лагерите. Задължителен шлайф на изпускателния колектор, за да легне добре към главата. Резултата ще ти хареса, има лека разлика в сравнение с 1.6ТД.
Блок, глава, маховик, маслена помпа, алтернатор от 1.7Д, след това добавяш от ТД дюзи, помпа, картер, колектори, турбина, тръбички за смазване на турбото. Свали петите на 4ти цилиндър да провериш как са лагерите. Задължителен шлайф на изпускателния колектор, за да легне добре към главата. Резултата ще ти хареса, има лека разлика в сравнение с 1.6ТД.
- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: От 1,7D на 1,7TD
PACH написа:Белия ми мултиван е точно с такъв двигател, предполагам си чел темата.
Ми чел съм я,ама кой да помни за нея .
PACH написа:Блок, глава, маховик, маслена помпа, алтернатор от 1.7Д, след това добавяш от ТД дюзи, помпа, картер, колектори, турбина, тръбички за смазване на турбото. Свали петите на 4ти цилиндър да провериш как са лагерите. Задължителен шлайф на изпускателния колектор, за да легне добре към главата. Резултата ще ти хареса, има лека разлика в сравнение с 1.6ТД.
Живот и здраве,ако се сдобия с въпросният мотор,мисля да му направя пълна ревизия и чак след това да го монтирам.Смятам,че резултата наистина ще ми хареса,при положение,че сега съм с 1.6D .
п.п.Ами маховик, маслена помпа и алтернатор от 1.6D няма ли да станат
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: От 1,7D на 1,7TD
Маслената помпа е хубаво да е от ТД.Останалите неща си остават от твоя двигател.Турбо намери ли си?Ще трябва ако не си намериш картер от ТД, то да правиш твоя....трябва да има щуцер за обратното масло от турбото.Както каза Ванката....ГНП-то и дюзите също трябва да са ти от ТД.
- chato
- R.I.P
- Мнения: 318
- Регистриран на: Сря 20 май 2009 12:21
- Автомобил: VW bus T3
- Двигател: 1.6D CS 1981
- Местоположение: sofia
Re: От 1,7D на 1,7TD
Здрасти Валка,
щом е хубаво помпата да е от TD,ще бъде.Иначе нищо не съм търсил,защото още нямам матор,като се случи случката ти ще си един от първите,които ще разберат и се надявам да бутнеш едно рамо в името на "дружбо-слатинската" дружба .За картера си мислех твоите момчета от ТЕЦ-а да свършат работата със щуцера(ако може ).
щом е хубаво помпата да е от TD,ще бъде.Иначе нищо не съм търсил,защото още нямам матор,като се случи случката ти ще си един от първите,които ще разберат и се надявам да бутнеш едно рамо в името на "дружбо-слатинската" дружба .За картера си мислех твоите момчета от ТЕЦ-а да свършат работата със щуцера(ако може ).
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта