присаждане двигател на Т3

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
djidjo75
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 31 яну 2013 19:10
Автомобил:
Двигател:

Re: присаждане двигател на Т3

Мнениеот djidjo75 » Пет 08 фев 2013 0:08


KingoftheROAD написа:djidjo75 Колега, защо смени дизелов движок с бензинов на джипа?

За разбирачите - не всички бензинови двигатели са високооборотни..

Смених двигателя защото беше калпав и слаб за джипа който правех.Джипа беше Ланд Ровър и заводски излиза с два вида двигатели,дизел ВМ 112 коня и бензинов V8 3.5 164 коня с максимален въртящ момент 300 нютона на 2800 оборота(в никакъв случай не може да се каже,че е бързо оборотен).Бях обул джипа с 33" гуми на 2.5 тона,дизела просто не вървеше(но пък бая гореше)това доведе до решението ми да сменя двигателя.Във БГ бих заложил на бензин каран на газ,ще се обоснова защо.Карах чисто нова Тойота която заради"качествените" ни горива още втората зима отказа да пали.Ремонта и беше меко казано скъп,мина гаранционно и сумата беше от порядъка на 5500.Тук бих заложил на едно ТДИ 110 коня,един чип до 140 и не се занимавам с много преправяния.Поправете ме ако греша някъде,градивната критика е от полза на всички и няма да ме вкара в излишни разходи.




Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: присаждане двигател на Т3

Мнениеот PACH » Пет 08 фев 2013 0:21


KingoftheROAD написа: За разбирачите - не всички бензинови двигатели са високооборотни...


Даммм, знаем ги нискооборотните с голям въртящ момент V6 V8 V12, само дето монтирането на подобен двигател в Т3 е сериал с много серии и ти трябва хубаво наследство от някой далечен роднина или 5-ца от тото-то. Бялото синхро на Стоян от Варна монтирахме бензинов мотор 2.0 AGG 115к.с. разхода започва от 12 като най-често е между 14 и 16, съотношението мощност-кг е много добро. 1.8 ABS 90к.с. е монтирал Митко от София и се оплаква че идва слаб за синхрото. По-миналата година на първата балканска бус сбирка тествах 1.8Т 150 к.с. и изобщо не съм впечатлен. В ниските обороти го няма никакъв, усеща се над 3500 об.м. което не е подходящо за офроуд. Преди два дни бях в Елхово, е питай Иво как върви AFN-а с чип ;) За съжаление тази променлива геометрия ми разказа играта. Маслото не се оттича напълно от охлюва и долната лопатка от геометрията блокира от нагара. Лятото или минавам на Мтди или слагам комп и турбо от 1Z, така ще си спестя бъдещи проблеми с геометрията.

Джиджо, не влизай в филма с AFN. Там ще имаш доста ядове, ще трябва да си правиш нов изпускателен колектор и постоянно зацапваща се геометрия. Вземи си 1Z, смени му разпръсквачите с по-големи от AFN, остави си оригиналното турбо К-13 с оригиналния изпускателен колектор и си живей живота.


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: присаждане двигател на Т3

Мнениеот Yaro » Сря 10 апр 2013 9:33


Джиджо, има ли някакво развитие? Здрасти и тук. :)
Нещо и аз залудях на тема Т3 Синхро и една седмица чета тук наред.


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: присаждане двигател на Т3

Мнениеот Yaro » Чет 18 апр 2013 7:55


Нещо интересно, на което попаднах, което сигурно сте го чели и коментирали преди. :)

Т3 с 2.5тди петак от Ауди.
Една много дълга тема тук (която и аз не съм я дочел все още):
http://www.brick-yard.co.uk/forum/limey-the-syncro-16-25tdi-westy-330mm-brakes_topic8602.html

Доколкото разбирам за 2.5тди се иска South African bellhousing.
Какво мислите? :)

П.П. Сега попрегледах и по-нататък в темата от линка. Филмирането е сериозно...


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: присаждане двигател на Т3

Мнениеот PACH » Чет 18 апр 2013 8:42


Yaro написа:Нещо интересно, на което попаднах, което сигурно сте го чели и коментирали преди. :)

Т3 с 2.5тди петак от Ауди.
Една много дълга тема тук (която и аз не съм я дочел все още):
http://www.brick-yard.co.uk/forum/limey-the-syncro-16-25tdi-westy-330mm-brakes_topic8602.html

Доколкото разбирам за 2.5тди се иска South African bellhousing.
Какво мислите? :)

П.П. Сега попрегледах и по-нататък в темата от линка. Филмирането е сериозно...


Както сам се убеждаваш, там филма е много голям. Един редови 1.9 TDI ще е много по-лесен за конверсия и след чипосване няма да има разлика във въртящия момент, че може и да е повече :)


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: присаждане двигател на Т3

Мнениеот Yaro » Чет 18 апр 2013 8:49


PACH написа:Както сам се убеждаваш, там филма е много голям. Един редови 1.9 TDI ще е много по-лесен за конверсия и след чипосване няма да има разлика във въртящия момент, че може и да е повече :)

Да, явно е така. Знам един в Бургас 1.9 чипиран ;-) трябва да измисля как да отида скоро да го видя... :P


Потребителски аватар
PACH
Bus Master
Мнения: 3086
Регистриран на: Пон 25 окт 2004 16:54
Автомобил: VW Bus T3 Syncro
Двигател: 1.9 M-Tdi
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: присаждане двигател на Т3

Мнениеот PACH » Чет 18 апр 2013 8:51


Yaro написа:
PACH написа:Както сам се убеждаваш, там филма е много голям. Един редови 1.9 TDI ще е много по-лесен за конверсия и след чипосване няма да има разлика във въртящия момент, че може и да е повече :)

Да, явно е така. Знам един в Бургас 1.9 чипиран ;-) трябва да измисля как да отида скоро да го видя... :P


Ааааа знам какво чакаш, да дойде време за бира с цаца и каки по монокини на плажа :)


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: присаждане двигател на Т3

Мнениеот Yaro » Чет 18 апр 2013 8:53


PACH написа:
Yaro написа:
PACH написа:Както сам се убеждаваш, там филма е много голям. Един редови 1.9 TDI ще е много по-лесен за конверсия и след чипосване няма да има разлика във въртящия момент, че може и да е повече :)

Да, явно е така. Знам един в Бургас 1.9 чипиран ;-) трябва да измисля как да отида скоро да го видя... :P


Ааааа знам какво чакаш, да дойде време за бира с цаца и каки по монокини на плажа :)

Хахаха, така ме хапе мухата, че не знам дали ще дочакам чак това време... :D)))))


djidjo75
Мнения: 23
Регистриран на: Чет 31 яну 2013 19:10
Автомобил:
Двигател:

Re: присаждане двигател на Т3

Мнениеот djidjo75 » Чет 25 апр 2013 22:36


Yaro написа:Джиджо, има ли някакво развитие? Здрасти и тук. :)
Нещо и аз залудях на тема Т3 Синхро и една седмица чета тук наред.


Яро,здравей и тук.При мен единствения развой е ,че смених две Т4-ки.Засега съм стопирал търсенето на бус,приоритета ми е да си взема семейството при мен и се занимавам с ремонти,ама на апартамент не на бус.От инфото което успях да събера съм се спрял на 1.9 с чип,по съвет на Иван.


Потребителски аватар
Yaro
Мнения: 238
Регистриран на: Пон 22 ное 2004 2:34
Автомобил: TLC HDJ80
Двигател: 1HD-FT
Местоположение: София

Re: присаждане двигател на Т3

Мнениеот Yaro » Пет 26 апр 2013 8:17


djidjo75 написа:
Yaro написа:Джиджо, има ли някакво развитие? Здрасти и тук. :)
Нещо и аз залудях на тема Т3 Синхро и една седмица чета тук наред.


Яро,здравей и тук.При мен единствения развой е ,че смених две Т4-ки.Засега съм стопирал търсенето на бус,приоритета ми е да си взема семейството при мен и се занимавам с ремонти,ама на апартамент не на бус.От инфото което успях да събера съм се спрял на 1.9 с чип,по съвет на Иван.

Здрасти Джиджо!
Успех със задачите! :)
И аз съм се спрял на същото (по съвет на познай кой :)) но това се прави, т.е. няма стандартно такъв.



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта