Въпрос за суха печка.

Техническа и сервизна информация за бусовете от серия T3 - Multivan, Caravelle и Transporter
Правила на форума
Изображение
Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот DA@KA » Пон 16 дек 2013 9:50


За ежедневно ползване без втори акумулатор при наличие на 100А основен(не я усеща).Мястото е идеално,печката не пречи и си върши работата.!!!!Внимаваите при монтажа резервара е отдолу :mhihi Този модел на Ебешпехер харчи 200гр.нафта на час при масимална мощност и 100гр.на половин. :th_up Има опция за управление с отложен старт и втори температурен датчик монтиран някъде в купето,но и оригиналния вътре в самата печка си върши работа.
Р.Р. забравих буса е Т4 мястото е под шофьорската седалка,остава и място за втори акумулатор при нужда. :th_up
Прикачени файлове
CAM00049.jpg
CAM00048.jpg
CAM00047.jpg
CAM00051.jpg




Потребителски аватар
DA@KA
Мнения: 1081
Регистриран на: Съб 24 юли 2010 18:41
Автомобил: Caravelle
Двигател: ACV 1998
Местоположение: гр.Русе

Re: Въпрос за суха печка.

Мнениеот DA@KA » Вто 24 дек 2013 10:45


Ето схемичка за свързване на дозиращата помпа към излишната нафта.
Прикачени файлове
SCR00047[1].jpg



Върни се в “T3”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта