да започнем подред
моя мотор беше 1,6 чист дизел и беше пълна скръб.Затова се принудих да сложа 1,9 ТД и съм много доволен, само че съм с 4-степенна кутия, която ми дойде с къси скорости и ми форсираше мотора, а не развивеше голяма скорост.Имах 4-степенна от бензинов и сложих нея.С нея малко разтоварих мотора.Но за по-добро разтоварване го качих на 16", сложих 205 отпред и 235 отзад на 16".Отпред по-големи от 205 не мога да сложа без фланци, а отзад по-големи от 235.стои много добре на тях, ако искаш влез да го видиш в темата "представяне на нашите бусове", той е белия с русенска регистрация.
За мотора вземаш от твоя лапите за окачването към тампоните и ги монтираш на другия.Там има заводски отвори които пасват идеално.След това сменяш маслената помпа и картера от твоя мотор на другия като си купиш гарнитура за картера като за твоя мотор.Също така прехвърляш маховика и съединителя от твоя мотор на новия и си зацепваш твоята кутия, пасва идеално.Кабелите са си като при твоя само им намираш местата.С водните съединения - трябва да вържиш твоите съединения към помпата и главата.Палиш и даваш газ.Ако има нещо пиши.
Смяна на двигател ?
- dalgiq1944
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 08 юли 2009 18:38
- Автомобил: wv t3
- Двигател: 1.9 aaz
- Местоположение: ryse
- andibula
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 29 авг 2010 9:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Смяна на двигател ?
Колега,благодаря за подробните обяснения относно замяната на 1,6ТД с 1,9ТД.Някакви проблеми с тази демпферна шайба,която според много мнения във форума е слабото място и най-голям минус за този мотор, имал ли си.Ако имаш визможност сподели всички ядове,които са те споходили откакто си с този мотор.Все още не съм взел решение на 100% и преценявам плюсове и минуси на 1,6ТД и 1,9 ТД.Кой от двата е въпроса
- dalgiq1944
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 08 юли 2009 18:38
- Автомобил: wv t3
- Двигател: 1.9 aaz
- Местоположение: ryse
Re: Смяна на двигател ?
незнам за коя денферна шайба ме питаш кажи нещо повече за нея
иначе ядове почти несам имал
като го вземеш му смени ремака и ролката и задалжително шайбата на ангренажа на коляновия вал там дават дефект шпонката се изяжда и губи центровка
друго несе сещам
даваш газ и това е
и текущо ако излезе нещо там няма как
иначе ядове почти несам имал
като го вземеш му смени ремака и ролката и задалжително шайбата на ангренажа на коляновия вал там дават дефект шпонката се изяжда и губи центровка
друго несе сещам
даваш газ и това е
и текущо ако излезе нещо там няма как
Re: Смяна на двигател ?
Мисля,че за тази шайба става въпрос.Хваща се към шайбата за ангренажния ремък на коляновия вал и според повечето мнения е основната причина за разбиването на шпонката.
- andibula
- Мнения: 31
- Регистриран на: Нед 29 авг 2010 9:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Добрич
Re: Смяна на двигател ?
И аз не съм я виждал какво представлява,но от прочетеното за този мотор разбрах,че е каучукува по средата и се разлепвал каучука.В следствие на това започвали вибрации които довеждали до разбиването на шпонката на вала,загуба на центровката и набиване на клапаните - ако не и се обърне внимание.Но ми се струва че това е само при хора които само наливат и карат без да се интересуват кое кара колата им да върви.Явно ако човек отделя нужното време на колата си проблема е малък.
- dalgiq1944
- Мнения: 32
- Регистриран на: Сря 08 юли 2009 18:38
- Автомобил: wv t3
- Двигател: 1.9 aaz
- Местоположение: ryse
Re: Смяна на двигател ?
за сега несам имал проблем с тази шайба
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: Смяна на двигател ?
Колеги изрових и аз доста от форума, но не намирам снимков материал относно смяна на мотор, било то дизел или бензин. Ако някой може да помогне с линк поне към подобна тема ще съм му благодарен. Мисля и аз да върша тази трансплантация. Предишния ми Т3 беше с 1.9ТД мотора 75 коня и си беше доста добре. Добре се изстрелваше и си вървеше прилично (под прилично имам предвид 70-80км/ч.), а и с товари до 1000/1200кг. си катереше баирите добре, че и разхода си беше приличен (Авенсиса ми гори повече). Сегашния ми е с ладов мотор, но каква кубатура е не съм сигурен (ВАЗ 21011), но с този мотор е ужас. В ниските предавки и обороти работи прилично тихо и върви леко, но като настъпиш газта и се чуди какво става. Отделно, докато му замирише на баир и умира. Не го знам с товар какво чудо ще е. Още е на изпитателен срок, че го имам от няколко дни. Та сегашния ладов мисля да заменя, но се чудя пак ли да сложа 1.9ТД 75к.с. или бензинов, разполагам с един междинен от голф 3 1.6 пълна инжекция 101к.с. Понеже разполагам с такъв де, но може и друго, а и добре, че продадох първия на приятел, да го ползвам за образец, а и съм го продал с опция обратно закупуване като му писне! :)
Та ако някой може да помогне с тема и снимки преди да съм намерил, благодаря!
Та ако някой може да помогне с тема и снимки преди да съм намерил, благодаря!
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на двигател ?
Какво значи междинен? Не мисля, че 1.6 100 коня е добра комбинация за бус.
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: Смяна на двигател ?
Може да се бъркам, колега! Така ми е останало в спомените от едно време, че така наричат този двигател. Дали е подходящ, не знам, затова се регистрирах и ми се иска да чуя мнения. Другия ми бус е с 1.9ТД и съм пре-доволен. :)
- stanislav.angelov1
- Мнения: 2
- Регистриран на: Чет 30 авг 2018 15:55
- Автомобил: VW T3
- Двигател: 1985година 1-9 78конски сили
- Местоположение: Пловдив
Re: Смяна на двигател ?
PACH написа:kokalapich написа:Здрасти колега с този AFN ще се наиграеш.Слагай AAZ аз сложих такъв и съм доволен,присаждането е без проблем.Няма електроники нямя компютри и други заигравки.
Категорично слагането на AFN е такъв секс, който ако предполагах, нямаше да се захвана.За сега нещата са ок и вече навъртях към 400 км. с новия мотор на синхрото.Имам база за сравнение с AAZ (на синия бях и с такъв) и мога да кажа че е много тромав.JX 1.6 TD е най-доброто решение, ако не искаш електроника.Не съм карал с чист дизел 1.9 и за него не мога да дам мнение.От бензиновите мотори, най-лесно става с 2.0 GTI от Голф/Пасат 115 к.с. и резултата е много добър.Ако някой иска да тества бензин GTI и AFN, да заповяда.
Аз обмислям да сменям моя двигател на Т3ката и искам да е бензинов но незам на кой двигател да се спря .
Моля за съвет.
- stefan4o
- Мнения: 19159
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Смяна на двигател ?
Зависи, какво се търси от мотора...
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: Нед 08 фев 2015 0:17
- Автомобил: VW Transporter T3
- Двигател: DG ABD 1988
- Местоположение: Радомир
Re: Смяна на двигател ?
stanislav.angelov1 написа: Аз обмислям да сменям моя двигател на Т3ката и искам да е бензинов но незам на кой двигател да се спря .
Моля за съвет.
Субару 2,5?
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 9 госта