Тези дни реших да си направя настройка на ъгъла на впръсване на въпросният двигател. Имам си комплект с микрометър за мерене на хода на плунжера , та ....така.
Пътвоначалните стойности бяха 1.2 мм , при заводски препоръки 0.7-0.8 мм. След консултации с врели и кипвли с този мотор му дадох малко закъснение спрямо заводските настройки за по-добро ускорение, а именно: 0.6 мм. Започна да пуши леко. Дадох му още по-голямо закъснение спрямо заводските настройки - 0.3 мм. Сега направо си дими и мирише на неиГоряла нафта.
Някой правил ли е подобни настройки , и защо ми препоръчаха да дам по-малко предварение , след като влошава работата ? Или аз бъркам нещо и явно предварението трябва да е по-голямо ? Тоест да впръсква дюзата по-рано от предписаното от VW? Или да си направя заводска настройка ?
Настройване на ъгъл на предварение на впръскване за 1.6 TD
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 03 юли 2015 23:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Настройване на ъгъл на предварение на впръскване за 1.6 TD
Това с предварението и закъснението са номера от текезесарската школа едно време, на хора, дето са се учили да центроват помпи на ЮМЗ и мислят, че всичко що лети, се яде. Производителят ти е казал къде трябва да е центровката. Пиша ти го, щото го минах тоя път. СПециално турбодизела най-добре си работи на заводската центровка.
-
- Мнения: 42
- Регистриран на: Вто 18 авг 2009 12:12
- Автомобил: TRANSPORTER T3 T25
- Двигател: JX
- Местоположение: Varna
Re: Настройване на ъгъл на предварение на впръскване за 1.6 TD
И аз така реших по пътя докао се прибирам от работа... :) Остава да тествам утре.
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: Пет 03 юли 2015 23:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Настройване на ъгъл на предварение на впръскване за 1.6 TD
При голямо предварение започва да пали трудно. До степен зимата да няма палене. И не работи добре в ниски обороти.
При закъснение....вече си видял какво става-времето за цикъла не стига да си изгори нафтата, пуши и ...пак работи зле. Действително има мотори-предимно бавнооборотни дизели, които понасят без ядове голямо закъснение. Тия нашите не са от тях. Мислени са като за високооборотни. 4500 оборота за дизел си е сериозна цифра.
При закъснение....вече си видял какво става-времето за цикъла не стига да си изгори нафтата, пуши и ...пак работи зле. Действително има мотори-предимно бавнооборотни дизели, които понасят без ядове голямо закъснение. Тия нашите не са от тях. Мислени са като за високооборотни. 4500 оборота за дизел си е сериозна цифра.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта