Случаят е следния:
При обезвъздушаване системата се напълва с масло и педала става с нормална твърдост, но веднага след това, като започнеш да помпиш (1-2пъти) педала, той става твърд и блокира като педал на спирачките. Цилиндъра на скоростната кутия остава напънат и съединителя не е зацепен! Цилиндъра се връща за около 1 минута в нормално положение и след нови 2 напомпвания пак същата история. Когато освободя щуцера за обезвъздушавае на цилиндъра на кутията, маслото си излиза и цилиндъра се прибира в нормалното си положение. Фактически остава налягане между цилиндъра и предната помпа. Смених предната помпа с друга, пак същата работа. Направо ми идва да се гръмна днес. Утре мисля да прегледам и цилиндъра.
Ако някой е страдал от този феномен, моля да сподели! Явно моите знания и логика не са достатъчни!
Благодаря предварително и весело посрещане на празниците!
Проблем при обезвъздушаване на съединител!
- pepi3196
- Мнения: 364
- Регистриран на: Пет 08 авг 2008 21:25
- Автомобил: T3 Karavel
- Двигател: T3 1987
- Местоположение: София
Re: Проблем при обезвъздушаване на съединител!
Някой маркуч се е раздул от вътре.Провери този при скоростите.
Весели празницина всички
Весели празницина всички
- KOVKO
- Мнения: 123
- Регистриран на: Пон 26 сеп 2016 15:28
- Автомобил: А3 - Голф 2 - Passat 3 - T3
- Двигател: All Motors
- Местоположение: Разград
Re: Проблем при обезвъздушаване на съединител!
И на мен ми мина през ума, но защо тогава като развия болта на прозрачната шлаухка на предната помпа, изпуска маслото и налягането и освобождава цилиндъра отзад на кутията? Значи маслото се връща напред към помпата, а по тая логика за маркуча, би трябвало да не се върне.
- levonik
- Мнения: 694
- Регистриран на: Пон 15 авг 2005 19:58
- Автомобил: T3 Caravele D
- Двигател: CS 1985
- Местоположение: Балчик
Re: Проблем при обезвъздушаване на съединител!
Освен маркучите проверете и металната тръбичка свързваща задната помпа с цялата система. Ако тя е корозирала или запушена с батаци........
Ако се е оправило, моля споделете, защото това не е типично поведение на системата!
Ако се е оправило, моля споделете, защото това не е типично поведение на системата!
Re: Проблем при обезвъздушаване на съединител!
Колега не мога да разбера коя помпа точно си сменил, но от това което си написал следва да смениш и другата която задържа. Най вероятно си сменил Основната помпа при педал. Другата е работна и е долу при съединителя. Точно тя е най натоварена и се прецаква по лесно. Ако се прецака и ако е метална започва да задира при температурни разширения и разлики, като я свалиш не се вижда Но реално когато е подложена на товар задира и започва да блокира. Педала потъва или пък започва да задържа както при теб в натиснато положение.
Тръбичката се проверява дали е запушена и с компресор и на колата с течността. Но рядко се запушва по такъв начин
че да блокира работната помпа като клапан един вид.
И аз так се подлъгах и смених първо горната помпа при педала, после притискателя и феродото. Защото веднъж вече бях сменял долната помпа. Да де ама пак тази долна помпа-работна си беше задрала и ме вкара в приключения. То майстора е чафут. Поне вече ми е ясен.
Тръбичката се проверява дали е запушена и с компресор и на колата с течността. Но рядко се запушва по такъв начин
че да блокира работната помпа като клапан един вид.
И аз так се подлъгах и смених първо горната помпа при педала, после притискателя и феродото. Защото веднъж вече бях сменял долната помпа. Да де ама пак тази долна помпа-работна си беше задрала и ме вкара в приключения. То майстора е чафут. Поне вече ми е ясен.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта