Здравейте!
Имам питане за проблем с Т5:
При висока температура на маслото ми светва лампата за маслото в червено. Двигателят е на 150 000км реални! Направихме основен ремонт. Сменени са двете турбини и капака на картера и маслената помпа и каквото се сещате. Колата се движи отлично. Ако карам с 120км/ч мога да измина 450 км без да светне индикатора. В случая температурата на маслото е около 104 градуса. И при рязко спиране светва за секунда и известява и зумера. Но когато карам с 160-170 и мина на ниски обороти започва да свети по-продължително. Тук температурата на маслото достига 120 градуса. Мотора е 180 к.с. битурбо и е с 7 степенна скоростна кутия 4x4.
Цилиндрите са замерени с манометър и полазват стойности 2,5 bar на 800 оборота и 3,5 bar на 2500 оборота.
И започвам да се дразня на тая каруца!
Та ако някой се е сблъсквал с този проблем ще съм благодарен за съвет. Или ми препоръчайте компетентен механик. По възможност да е от Пловдив или София.
Благодаря Ви предварително!
Лампата на маслото свети!
- stefan4o
- Мнения: 19164
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Лампата на маслото свети!
Колега, бъркате се за цилиндрите. По-скоро са ви измерили налягането на маслото. Само че има една подробност - не е замерено при 120 градуса, както е било по магистралното каране. Вероятно налягането спада под прага. Не зная, коя е конкретната причина при вас. По принцип могат да са доста. Кажете и какво е сменено при т. нар. основен ремонт. Щото за някои смяната на сегменти е основен ремонт.
- VWT5 Germany
- Мнения: 2
- Регистриран на: Съб 15 юни 2019 22:47
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Лампата на маслото свети!
Шлайфани са цилиндрите, нови бутала и сегменти.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта