Проблем с охлаждането ЛТ-28
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 07 авг 2011 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dupnica/Blagoevgrad
Проблем с охлаждането ЛТ-28
Може ли някой да ми каже вентилатора на ЛТ-28 2,4дизел как се задвижва,с ел.мотор командван от датчик,или с някаква друга джаджа да не изброявам .В баир загрява малко преди червеното,но слава богу не влиза в него .щОм пусна вента на парното за по-малко от минута охлажда,затова си мисля без да съм свалял досадния капак на двг.,че е вентилатора на радиатора.Питам за да знам ако е нещо електрическо мога и ааз да погледна,но ако е друго си трябва майстор
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: Нед 07 авг 2011 20:46
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Dupnica/Blagoevgrad
Re: Проблем с охлаждането ЛТ-28
Мдааа,вентилатора се оказа не с ел.мотор,а с някаква муфа или незнам как се казва което като загрее и се зацепва с ремъка на генератора ако не се лъжа .Явно при предишния собственик се е повредила и той я е зацепил постоянно,и въпреки всичко сега при голям наклон стрелката идва преди червеното .Един колега спомена че сега като върти постоянно вента отнемал не малка част от мощността на двг ,която така или иначе не е много-75к.с.сПоред вас има ли нещо вярно в това?
- bobocamaro
- R.I.P
- Мнения: 7510
- Регистриран на: Вто 01 юли 2008 16:21
- Автомобил: Golf 3 GTI
- Двигател: 2E
- Местоположение: София
Re: Проблем с охлаждането ЛТ-28
колега, за запушен радиатор си мисля аз, щом с парното успяваш да го поохладиш.
муфа е да, пълна с нещо гнусно което температурата го одървя и предава повече торк към вентилатора.
но на "заварена" муфа е странно да ти загрява, обратното е нормалното
и термостата си трябва да провериш също
муфа е да, пълна с нещо гнусно което температурата го одървя и предава повече торк към вентилатора.
но на "заварена" муфа е странно да ти загрява, обратното е нормалното
и термостата си трябва да провериш също
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 3 госта