LT35 - 1990-1996
LT35 - 1990-1996
Здравейте колеги , карам направо по темата харесал съм си страшно много въпросното ЛТ с правоъгълния фар и ме интересува който има опит да сподели какво и къде са му слабите места, мотора ще е дизел, кой препоръчвате? Гледам и конкуренцията Мерцедес т1 310, но хич не ме кефи на външен вид, а и ЛТ-то изглежда по-голямо така без муцуна и возията на ЛТ-то така от четенето в интернет и много по-добра от на мерца. Буса ще се ползва за дълги преходи и ще се товари максимално колкото му позволява по документи. Другото според интернет ЛТ-то е по-широко, а това ми е важно щото често ще пътуваме трима човека и трябва задължително да е широко и с двойната седалка отпред, а не като повечето Мерцове само двуместни.. Интересува ме като цяло здрава и идиотоустойчива машина ли е и не на последно място Мерцедесите гният адски много и на мен хич ама хич не ми се занимава с потенциални гнилочи, щото мисля бусчето да го стегна много добре и да си го покарам някоя друга годинка, та ЛТ-то май е доста по-добре откъм корозия нали? Благодаря предварително, живи и здрави!
- valsanik
- Мнения: 1214
- Регистриран на: Пон 10 авг 2009 8:48
- Автомобил: T3 MULTIVAN+CARAVELLE 16 C-87+91
- Двигател: 1.6 TD JX +2.1 MV-Petrol+LPG
- Местоположение: София
Re: LT35 - 1990-1996
Здрасти.... Добре дошъл във форума и поздравления за избора. Аз преди години съм карал едно LT... товарно. Като возия .....и на мен ми допадна, но не може да се сравни с Т3.....Буса който го карах беше с шестак дизел.... и макар и с изгоряло реле за подгрев, палеше без проблем....Малко в повече ми дойде големия волан, но пък като се вземе предвид размера на буса.... май си е точно . Иначе LT-то е работен кон, от който ще останеш доволен. А и от него става чудесен кемпер....
Re: LT35 - 1990-1996
Четеш ми мислите колега за кемпера, точно това си мисля да направя с буса, защото ще има няколко годинки работа с него и после мислех да го преработя със свако ми, който е дърводелец на кемперче. Т3 адски много ме кефи, но... малък ми е за товара който ще разкарвам. Значи до сега чух едно негативно мнение от един познат на баща ми, който навремето имал ЛТ28ца за предницата, че била слаба, но като знам как се поддържаха машините в България преди 2000г. си мисля, че дори поддръжка не е имало освен смяната на масла.. 2.4 дизела го слагат и на Волво през 90те, така, че смятам, че е здрав, макар някой да твърдят, че пукал глави, но ото тези години всеки дизел може да спука глава, че и новите даже. Много хора ми казват да вземам Спринтер 312, ама като не ме кефи пустото.... ЛТ-то ми е влязло под кожата значи и тва е.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта