.......
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Еми каквото на всеки друг мотор, като диаметър на бутала и ход си е 1,8 мотор, дето си се слага до 96г. С К-джетроник, има много хубав вал тоя мотор, около 230-235 градуса, за справка на ПБ мотора са 220 градуса, а на ЕВ са 227 градуса! Може да му махнеш главата, да я портнеш, полираш, да я обслужиш, със сигурност е с механични клапани тоя мотор, с тая механична инжекция можеш да си играеш по какъвто ти е кеф да го настройваш! Общо взето хубаво нещо си купил, браво и да ти е честито! За вал също може да помислиш, тук си с механични клапани, така че и над 270градуса може да сложиш вал, за 8 клапановия мотор с хидр. клапани, повечето фирми изискват механични клапани за над 268-270 градусов вал!
- leonardo_vd
- Мнения: 3022
- Регистриран на: Съб 07 апр 2007 17:04
- Автомобил: Golf mk1 VR6 TURBO
- Двигател: AAA
- Местоположение: Видин
- Контакти:
K_Power написа:Еми каквото на всеки друг мотор, като диаметър на бутала и ход си е 1,8 мотор, дето си се слага до 96г. С К-джетроник, има много хубав вал тоя мотор, около 230-235 градуса, за справка на ПБ мотора са 220 градуса, а на ЕВ са 227 градуса! Може да му махнеш главата, да я портнеш, полираш, да я обслужиш, със сигурност е с механични клапани тоя мотор, с тая механична инжекция можеш да си играеш по какъвто ти е кеф да го настройваш! Общо взето хубаво нещо си купил, браво и да ти е честито! За вал също може да помислиш, тук си с механични клапани, така че и над 270градуса може да сложиш вал, за 8 клапановия мотор с хидр. клапани, повечето фирми изискват механични клапани за над 268-270 градусов вал!
Как се кефя на такива хубави обяснения. Еййй хубаво де да знаеш много неща. Тая кола ми попадна случайно от един пенсионер. Сигурно не е знаел какво е карал.
Какво щв рече да портна главата?
- Golf 3 1.8
- Мнения: 1034
- Регистриран на: Чет 23 дек 2004 20:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Golf 3 1.8 написа:Да разшириш портовете (всмукателен и изпускателен) ,ама си е пипкава работа, ако не си се занимавал недей пипа.Потърси изпускателен колектор ,един вал 288градуса примерно, и електроника може да и сложиш мегаскуирт и някой да ти я настрои на края и може да се получи приятен вървеж....
Само с вал, с Мегаскуирт ... трябва да търси рейки с инжектори и регулатор на налягане, мегаскуирта работи на ТПС, на тоя дросел трябва да си поиграе да го сложи, ламбда сонда трябва да слага и още маса сензори и кабеляци и накрая да я даде на някой да му я мапне!
Ето виж какво е портването и полирането, на може би същата глава като на твоя мотор! Ето ти снимки от мойта тема, разгледай снимките на първа, втора и трета страница:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=63069&postdays=0&postorder=asc&start=0
- vw_edition
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пон 25 дек 2006 21:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
като човек които има поглед над подобни мотори и то не един и два мога да ти кажа че си върви много прилично колата и само с козметични промени няма да постигнеш кои знае какво вървене повече от това което е в момента , вървят прилично от ниските обороти до към 5000-5200 и там приключва всичко , ако успееш да го накараш да има капацитет до към 6500-6800 си цар и ефекта е поразяващ , това за съжаление при този мотор става с немалка инвестиция и ако имаш възможност направи го няма да съжаляваш но все пак наи важното е за какво правиш колата по точно за писта , за градска кола или ? ти си знаеш наи добре
- pavko
- Мнения: 271
- Регистриран на: Пон 28 ное 2005 19:06
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пазарджик
Vizor написа:1.6 EG (мисля че беше като на Стенли)
110 коня е и е с 276 градусов вал фабрично пак с механичните повдигачи и к-джетроника
и върви ненормално много.. побъркана работа просто
с фд скорости
В този ред на мисли да предложа едно валче от ЕГ за 100 левчета Иначе със 16 цола джанти и ниско окачване ще си създадеш бая ядове... В най-добрия случай с изрязани вежди, джанти 15 цола и гуми 195/45 и ЕТ38 /стандартна желязна джанта/... няма да имаш проблеми с опиране на гумите. Говоря за пускане 60/40, също така няма толкова твърда возия Ето и нагледен пример... всичко това ако не искаш да и "раздуваш" калниците и да загуби "автентичния" си вид...
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Vizor написа:1.6 EG (мисля че беше като на Стенли)
110 коня е и е с 276 градусов вал фабрично пак с механичните повдигачи и к-джетроника
и върви ненормално много.. побъркана работа просто
с фд скорости
В грешка си Визоре, няма ФВ с 280градуса фабричен вал, заводско излезнала, ЕГ-то е с 230 градусов вал и изпускателната и всмукателната фаза са по 230градуса. ДХ е с по-голям вал от ЕГ-то!
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12508
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
K_Power написа:Vizor написа:1.6 EG (мисля че беше като на Стенли)
110 коня е и е с 276 градусов вал фабрично пак с механичните повдигачи и к-джетроника
и върви ненормално много.. побъркана работа просто
с фд скорости
В грешка си Визоре, няма ФВ с 280градуса фабричен вал, заводско излезнала, ЕГ-то е с 230 градусов вал и изпускателната и всмукателната фаза са по 230градуса. ДХ е с по-голям вал от ЕГ-то!
колегата стенли има такава кола.. и може да ти обясни по добре кое какво е ..
и аз съм чувал че е с такъв вал
фабрично излиза със шрик 276 градуса
това е най-силния вал дето излиза някога фауве от завода..
така съм чел това ти казвам..
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Това би трябвало да е вал слаган в последствие!
Аз съм в грешка, 228градуса е едната фаза, другата е 232градуса, ето виж какво казва допел вобера:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=79
Аз съм в грешка, 228градуса е едната фаза, другата е 232градуса, ето виж какво казва допел вобера:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/golf_info.php?id=79
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Може някаква юбилейка да е било, ама ако излиза с такъв с удоволствие бих си намерил за моя ПБ-ДС мотор един такъв за събота и неделя да си го слагам! Е то най-добре си се мери като си е на самата глава! Ама и аз какъв мелез ше направя не е истина, ПБ глава, от Ауди блок, маховик от ГХ, разпр. вал от Ауди, ся един дебитомер си приготвих днес от Фронтера 2,4 мотор, ама съпротивлението на МАФ-а и на ИАТ-то съвпадат 1 към 1 с тея на ПБ!
K_Power написа:Golf 3 1.8 написа:Да разшириш портовете (всмукателен и изпускателен) ,ама си е пипкава работа, ако не си се занимавал недей пипа.Потърси изпускателен колектор ,един вал 288градуса примерно, и електроника може да и сложиш мегаскуирт и някой да ти я настрои на края и може да се получи приятен вървеж....
Само с вал, с Мегаскуирт ... трябва да търси рейки с инжектори и регулатор на налягане, мегаскуирта работи на ТПС, на тоя дросел трябва да си поиграе да го сложи, ламбда сонда трябва да слага и още маса сензори и кабеляци и накрая да я даде на някой да му я мапне!
Ето виж какво е портването и полирането, на може би същата глава като на твоя мотор! Ето ти снимки от мойта тема, разгледай снимките на първа, втора и трета страница:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=63069&postdays=0&postorder=asc&start=0
Съжалявам за ОФФ-а но да попитам какво е това ТПС и за какво служи че ми е любопитно да разбера Моля да ме извините още един път за Офф-а
- K_Power
- Мнения: 750
- Регистриран на: Пон 13 фев 2006 23:55
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
xP_NiRee написа:K_Power написа:Golf 3 1.8 написа:Да разшириш портовете (всмукателен и изпускателен) ,ама си е пипкава работа, ако не си се занимавал недей пипа.Потърси изпускателен колектор ,един вал 288градуса примерно, и електроника може да и сложиш мегаскуирт и някой да ти я настрои на края и може да се получи приятен вървеж....
Само с вал, с Мегаскуирт ... трябва да търси рейки с инжектори и регулатор на налягане, мегаскуирта работи на ТПС, на тоя дросел трябва да си поиграе да го сложи, ламбда сонда трябва да слага и още маса сензори и кабеляци и накрая да я даде на някой да му я мапне!
Ето виж какво е портването и полирането, на може би същата глава като на твоя мотор! Ето ти снимки от мойта тема, разгледай снимките на първа, втора и трета страница:
http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=63069&postdays=0&postorder=asc&start=0
Съжалявам за ОФФ-а но да попитам какво е това ТПС и за какво служи че ми е любопитно да разбера Моля да ме извините още един път за Офф-а
Тротъл Позишън Сензор - сензор за положението на дроселовата клапа, един тъп потенциометър!
Между на колегата с единичката ... ако реши да купува друг вал, за сегашния му се нареждам пръв на опашката, щото моя е с 218 градуса всмукателна фаза!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта