martineli написа:а нещо със скоростите не може ли да се направи
Скоростите са мега къси (заводски).
Stenly написа:Значи мислих какво ли не по този мотор! То не бяха други бутала биели колянови валове та даже да го правя 1,6 16В но не става мотора няма аналог! Съвсем уникален за себе си е и затова остава 8 клапана но засилен по друг начин.Плюс на мотора е че разполага с късоходови много дебели биели,по големи като диаметър и по широки от на 1,8 биелни лагери и бутален болт може би по голям и от на АБФ.Буталата също нямат аналог заводски са MAHLE. Калниците се сменят ръждите се оправят.Купето е сравнително запазено. Гнили са сменяеми панели ръждата по самото купе е малко а пода е в перфектно състояние отдолу и отгоре но за да се застраховам ще махна заводския шегрен и ще нанеса нов.
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта