K_Power написа:racing_team_vidin написа:
30лв е много за ремонтен комплект, то цял апарат ти струва втора ръка 30на лв ....
Не са виновни тези дето продават,а тези дето купуват.
kaiser666 написа:Аз ги взимах от Перник за по 8 лв. едното. До колкото знам в ауто+ са по 16 лв. но не знам дали едно или двете комплект.K_Power написа:racing_team_vidin написа:
30лв е много за ремонтен комплект, то цял апарат ти струва втора ръка 30на лв ....
Не са виновни тези дето продават,а тези дето купуват.
chachi написа:Здравейте и от мен.Никъде не прочетох за смяна на втулката в която лагерува оста на ръчната,при мен тя е много износена.Т.н. бобчета,при мен липсва,явно някой преди мен е отварял апарата и го е изхвърлил незнайно защо.Не знам дали се намират като резервна част,съчма също няма.Някой случайно да знае колко струват нови спирачни апарати,става въпрос за 36 милиметрови. п.п.Айде със здраве на всички ентусиасти и без аварийно .
kaiser666 написа:Някой да има схема,на разглобени(от старите)36мм апарати? Същия принцип на действие ли имат,като на по големите?
chachi написа:След като се развие болта на пружината,маха се пружината,след това се изважда оста на ръчната тази със планката на която се хваща жилото.Тази ос лагерува във бронзова (или медна не знам точно н съм я свалил още)втулка при мен тя е много износена.При свален семеринг като пъхна оста в апарата има луфт.Ако не сменя втулката след извсно време семеринга ще се износи в следствие на този луфт,ще влезе вода в апарата и всички знаем какво ще стане.
chachi написа:колега ти като иэчсти апаратите погледна ли в отвора а и в техниката никаде стомана не лагерува в същото или в чугунkaiser666 написа:
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта