Карбуратир 2Е2 голф ЕZ 1.6 ? (дилема)
- MK2
- Мнения: 424
- Регистриран на: Пон 06 сеп 2004 17:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Карбуратир 2Е2 голф ЕZ 1.6 ? (дилема)
Хора какво да правя?Да търся такъв карбуратор "кайхен" за който много се говори или да оправя моя,който ми се струва че е непоправим.Държи постоянно 3000 оборота.Отначало като запаля колата е на нормални обороти и започва да се дави.Започва да работи на 3 цилиндъра.Като се поизчисти и загрее леко оборотите постоянно седаят на 3000.Когато работи на място известно време(без колата да е в движение) и достигне нормална работна температува оборотите изведнъж рязко падат и се нормализират.Междувременно приклецва,придърпва.Тази кола не може да се кара.Ако ремонта ще е към 100лв. и 100% карбуратора ще се оправи бих ги дал.Ако купя карбуратор "кайхен" кой знае какви проблеми ще имам тогава и дали изобщо ще стане нещо.Моля дайте съвет!
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- vit_autosofia
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
занимавам се с авточасти и те съветвам да не се занимаваш с ремонти на карбуратори.Ремонтният к-т HS44G не е евтин kъм 30-40лв. е
Kарам джета-2 1.8 66кW градският разход е 7л./100км.със карбуратор Keihin-2.Прецени прецени дали да ми се обадиш.Имам такъв.
GSM:0897/845569
Kарам джета-2 1.8 66кW градският разход е 7л./100км.със карбуратор Keihin-2.Прецени прецени дали да ми се обадиш.Имам такъв.
GSM:0897/845569
Последна промяна от vit_autosofia на Пон 06 фев 2006 8:20, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 1594
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- valdo
- Мнения: 340
- Регистриран на: Нед 26 сеп 2004 13:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Карбуратир 2Е2 голф ЕZ 1.6 ? (дилема)
MK2 написа:Хора какво да правя?Да търся такъв карбуратор "кайхен" за който много се говори или да оправя моя,който ми се струва че е непоправим.Държи постоянно 3000 оборота.Отначало като запаля колата е на нормални обороти и започва да се дави.Започва да работи на 3 цилиндъра.Като се поизчисти и загрее леко оборотите постоянно седаят на 3000.Когато работи на място известно време(без колата да е в движение) и достигне нормална работна температува оборотите изведнъж рязко падат и се нормализират.Междувременно приклецва,придърпва.Тази кола не може да се кара.Ако ремонта ще е към 100лв. и 100% карбуратора ще се оправи бих ги дал.Ако купя карбуратор "кайхен" кой знае какви проблеми ще имам тогава и дали изобщо ще стане нещо.Моля дайте съвет!
Имах подобен проблем - ако искаш ми се обади.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта