Забелязах, че моят компресор е малко шумен и ходих на две места, където пълнят климатици, казаха ми че си е тръгнал, но може да кара и още време. Фреон и масло има, обслужен е преди седмица.
Въпросът е подлежи ли на ремонт или рециклиране и ако да къде и на какви цени ориентировъчно?
Другото ми питане е, има ли някакъв риск за по-големи щети по системата на климатика ако карам с тоя компресор и в даден момент се строши?
Благодаря предварително.
Подлежи ли на ремонт компресора на климатика (SD7V16)?РЕШЕНО
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Подлежи ли на ремонт компресора на климатика (SD7V16)?РЕШЕНО
Последна промяна от kickd0wn на Пон 14 юли 2008 18:40, променено общо 1 път.
- vladovelin
- Мнения: 1323
- Регистриран на: Чет 27 дек 2007 11:18
- Автомобил: Golf3 GTI
- Двигател: 2E 1994
- Местоположение: Пазарджик
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
kickd0wn написа:vladovelin написа:Всяка машина подлежи на ремонт - въпроса е на каква цена.
А рециклиране означава от нещо да направиш вторични суровини за производство на нещо друго.
В случай, че не става ясно от контекста на първият пост:
Как да си реша проблема с най-малко разходи?
Караш докато работи (а той може и да одере колата) и след това втора употреба. Друг по-евтин начин аз не знам.
Сега по-сериозно:Сигурен ли си,че не е лагера на самия електромагнитен съединител.
Ако е той лесно се сменя и си 6.
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
andonov написа:kickd0wn написа:vladovelin написа:Всяка машина подлежи на ремонт - въпроса е на каква цена.
А рециклиране означава от нещо да направиш вторични суровини за производство на нещо друго.
В случай, че не става ясно от контекста на първият пост:
Как да си реша проблема с най-малко разходи?
Караш докато работи (а той може и да одере колата) и след това втора употреба. Друг по-евтин начин аз не знам.
Сега по-сериозно:Сигурен ли си,че не е лагера на самия електромагнитен съединител.
Ако е той лесно се сменя и си 6.
На две места го гледаха и казаха, че е от компресора.
А ако го карам докато се строши (което бих искал да направя) има ли вариант да стане някой фал със ситемата и после да ми излезе ремонта златен сравнен само с копресора?
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Равносметката за компресора, е че подлежи на ремонт. Днес бях в сервиза на Митко Василев и срещу 250лв. беше отремонтиран. Имаше строшено бутало. Видях старите части, бяха доста потрошени. Освен това съветът да се кара докато се строши не е бил никак удачен - компресор втора ръка 550лв., нов 1300лв.
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
kickd0wn написа:Равносметката за компресора, е че подлежи на ремонт. Днес бях в сервиза на Митко Василев и срещу 250лв. беше отремонтиран. Имаше строшено бутало. Видях старите части, бяха доста потрошени. Освен това съветът да се кара докато се строши не е бил никак удачен - компресор втора ръка 550лв., нов 1300лв.
Благодарско! Отлично инфо е това! Значи много хора пишат....след това си решават проблема и забравят да попълнят базата данни
На теб честито. 250лв звучи нормално за такъв ремонт, като се има предвид, че само качване и сваляне е поне 40-50лв...
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
drago86 написа:колега кажи какъв беше ремонта че моя и тои издава някакъв странен звук и като отидох до един сервиз ми казаха че е от компресора и трябва да се сменя.пиши ми на ЛС какво точно му сменяха .
Не съм присъствал на ремонта, но ми обясниха, че е имало строшено бутало, което е удряло по едни метални пластини. Съответно в компресора са се разхождали строшени парчета метал, които лично видях. Не съм експерт за да навлизам в подробности. Равносметката за мен е 250лв. и сега като пусна климатика охлажда значително по-добре. Преди когато колата не беше в движение студената струя беше доста слаба, сега си прави приятен хлад. Също така преди колата беше доста шумна, почти като дизел, явно това бутало като е удряло е съдавало този звук. Важното, е че ако бях послушал тия пишман майстори скоро щях да се разделя със значително по-голяма сума или просто нямаше да имам климатик. Тъпаците искат само да те закачат на машината да изпразнят, напълнят и да ти вземат парите без да се цапат.
-
- Мнения: 131
- Регистриран на: Вто 15 апр 2008 22:21
- Автомобил: Сеат Ибиза
- Двигател: AGR
- Местоположение: Стара Загора
ако можеш пратими адреса и тел. ако имаш на маистора на ЛС .след няколко дена ще ходя до софия и може да мина да видя какво ще каже . до ся всеки ми вика че компресора трябва да сменям че вътре буталата нещо не са вред,а пък неми се дават 800-1000 лв за нов .
при теб да не се чува едно тракане като се пусне климатика ?
при теб да не се чува едно тракане като се пусне климатика ?
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Това са координатите: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=46834 и да чуваше се тракане, като шевна машина или като дизел, нещо подобно.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 60 госта