Здравейте, смятам в бъдеще да си сменям тройката за четворка.
Интересува ме, кой от бензиновите двигатели на 4-ките е най-сполучлив, като все пак не искам от резачковите, но да е поне 1,8?
Голф 4 бензин
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Има такива теми переодично на 2-3 седмици, защо не потърси малко преди да питаш?
Да речем, че те мързи накратко ще ти развия темата до 4-5 страница как би изглеждала след няколко дни:
1. Ще те пратят при 1.8, 1.8Т с аргументите, че вървят повече и харчат много малко, даже пренебрежимо спрямо по-малките мотори.
2. След това ще пишат хората с по-малки двигатели засегнати от т.1, но те ще бъдат бързо оборени с ненадежността на скоростните кутии при малките мотори.
3. Най-накрая някой ще обърне темата на дизели и там вече ще стане сериозно, като ще има крайности от рода на "Търси си 150 коня дизел!", който си е доста екзотичен като цяло.
В крайна сметка обаче ти ще вземеш нещо различно от общото мнение тук, защото покупката на втора ръка кола не предполага избор по-конкретен двигател най-често, а по най-запазен автомобил. И успех в търсенето.
Да речем, че те мързи накратко ще ти развия темата до 4-5 страница как би изглеждала след няколко дни:
1. Ще те пратят при 1.8, 1.8Т с аргументите, че вървят повече и харчат много малко, даже пренебрежимо спрямо по-малките мотори.
2. След това ще пишат хората с по-малки двигатели засегнати от т.1, но те ще бъдат бързо оборени с ненадежността на скоростните кутии при малките мотори.
3. Най-накрая някой ще обърне темата на дизели и там вече ще стане сериозно, като ще има крайности от рода на "Търси си 150 коня дизел!", който си е доста екзотичен като цяло.
В крайна сметка обаче ти ще вземеш нещо различно от общото мнение тук, защото покупката на втора ръка кола не предполага избор по-конкретен двигател най-често, а по най-запазен автомобил. И успех в търсенето.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
kickd0wn написа:Има такива теми переодично на 2-3 седмици, защо не потърси малко преди да питаш?
Да речем, че те мързи накратко ще ти развия темата до 4-5 страница как би изглеждала след няколко дни:
1. Ще те пратят при 1.8, 1.8Т с аргументите, че вървят повече и харчат много малко, даже пренебрежимо спрямо по-малките мотори.
2. След това ще пишат хората с по-малки двигатели засегнати от т.1, но те ще бъдат бързо оборени с ненадежността на скоростните кутии при малките мотори.
3. Най-накрая някой ще обърне темата на дизели и там вече ще стане сериозно, като ще има крайности от рода на "Търси си 150 коня дизел!", който си е доста екзотичен като цяло.
В крайна сметка обаче ти ще вземеш нещо различно от общото мнение тук, защото покупката на втора ръка кола не предполага избор по-конкретен двигател най-често, а по най-запазен автомобил. И успех в търсенето.
Аз ще го пратя при 1,8Т със 180 к.с щото той ще е още по икономичен (даже гони икономичността на дизела) или пък при R32 (3,2 V6) той пък е баш икономичен ... тези мотори са най-добри и ще ги намериш лесно на пазара втора ръка !
Колкото до дизелът 150 к.с трябва да знаеш, че гори 3/100 смесено и един дизелов кон се равнява на 1,5 бензинови (значи 225 к.с) ...
Пали много по лесно от бензиновите агрегати особено през зимата и е много по тих, а подръжката е като на жигула ...
Успех с покупката
Последна промяна от webdude на Пет 11 юли 2008 20:39, променено общо 1 път.
- RossenVlad
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 23 мар 2007 21:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- chinadracon
- Мнения: 494
- Регистриран на: Сря 12 юли 2006 14:10
- Автомобил: VW Golf MK4
- Двигател: AKL 1999
- Местоположение: София
- Контакти:
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
Аз бих казал 1,8 20в без турбо плюс Г.И ... това би било напълно достатъчно на всеки като кола (ако разбира се не е маниак на супер бързото каране) или 1,6 74 kw + Г.И при все, че незнам как се държи в ГОЛФ 4 за мен си е доста приличен мотор (отново не за състезатели). Това според мен са двата най-практични избора по отношение на разходи за подръжка и гориво ...
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 17 юни 2008 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: вдясно
Тъй като колегата е напълно прав за развоя на подоби теми, аз ще изкажа вече на база на собствения си опит и проучвания за Г4 единствено своето мнение, без да съветвам никой нищо:
1. Аз алтернативни горива не ползвам и не желая да ползвам. не бих си тровил колата с газ, така че този фактор отпада
2. не съм почитател и на печките с въглища, така че определено бих взел бензин
3. тъй като не знам къде в бг му трябва на човек мощност за лека кола (2 магистрали със смешна дължина и растящи по брой задръстени градове), а едновременно с това не съм съгласен че разликата в разхода е незабележимо малка между по-мощните и по-маломощните, тъй като съм карал и 1,8 20V, за мен най-оптималния и струващ си двигател е 1.6 FSI, а на второ място 1,6 16V. Недоумявам освен за гъзария за какво му е на някой в БГ повече от 110 коня за това относително леко купе. Лично мнение.
Toва бих си взел аз ако имах избора и възможността. Всеки сам си преценява обаче според нуждите, потребностите и целите
1. Аз алтернативни горива не ползвам и не желая да ползвам. не бих си тровил колата с газ, така че този фактор отпада
2. не съм почитател и на печките с въглища, така че определено бих взел бензин
3. тъй като не знам къде в бг му трябва на човек мощност за лека кола (2 магистрали със смешна дължина и растящи по брой задръстени градове), а едновременно с това не съм съгласен че разликата в разхода е незабележимо малка между по-мощните и по-маломощните, тъй като съм карал и 1,8 20V, за мен най-оптималния и струващ си двигател е 1.6 FSI, а на второ място 1,6 16V. Недоумявам освен за гъзария за какво му е на някой в БГ повече от 110 коня за това относително леко купе. Лично мнение.
Toва бих си взел аз ако имах избора и възможността. Всеки сам си преценява обаче според нуждите, потребностите и целите
- skotis
- Мнения: 1974
- Регистриран на: Нед 09 сеп 2007 0:10
- Автомобил: VW Golf IV 1.8T GTI
- Двигател: AGU
- Местоположение: София
Aladin1, аз мога да ти кажа...освен за гъзария повече от 110 коня ти трябват за да можеш да изпреварваш, с пълна кола, като хората, а не да рискуваш живота на семейството си заради някой влачещ се ТИР, после за какво още... ами например за удоволствие от шофирането Приятно е да караш малко по-мощна количка, са не отричай...и един ден, като остарее човек, няма да помни колко пари е дал за бензин, вярвай ми, а ще помни повече каква кола е карал... Предполагам на всички не ни достигат парите, но тия 3-4 лв разлика на 100 между 1.6 и 1.8(Т) мисля че не са толкова много и аз на човека му препоръчвам по-мощния мотор
Ако се чудиш между 1.8 и 1.8Т ...послушай сърцето си
пп: Между другото...аз като си търсех колата и много исках да е 1.6, мислех че е достатъчно за Голф (реално е така, да) но умен човек ме посъветва "Вземи 1.8Т" , аз го послушах и сега съм му много благодарен за съвета, защото съм карал и 1.6 и знам разликата къде е...
Ако се чудиш между 1.8 и 1.8Т ...послушай сърцето си
пп: Между другото...аз като си търсех колата и много исках да е 1.6, мислех че е достатъчно за Голф (реално е така, да) но умен човек ме посъветва "Вземи 1.8Т" , аз го послушах и сега съм му много благодарен за съвета, защото съм карал и 1.6 и знам разликата къде е...
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: Вто 17 юни 2008 15:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: вдясно
skotis написа:Aladin1, аз мога да ти кажа...освен за гъзария повече от 110 коня ти трябват за да можеш да изпреварваш, с пълна кола, като хората, а не да рискуваш живота на семейството си заради някой влачещ се ТИР, после за какво още... ами например за удоволствие от шофирането Приятно е да караш малко по-мощна количка, са не отричай...и един ден, като остарее човек, няма да помни колко пари е дал за бензин, вярвай ми, а ще помни повече каква кола е карал... Предполагам на всички не ни достигат парите, но тия 3-4 лв разлика на 100 между 1.6 и 1.8(Т) мисля че не са толкова много и аз на човека му препоръчвам по-мощния мотор
Ако се чудиш между 1.8 и 1.8Т ...послушай сърцето си
Да, прав си за пълната кола. аз обаче рядко шофирам с повече от 1-2ма пътника така че не ме смущава това. А да ти кажа ако разчиташ на максимум едната допълнителна секунда която печелиш при изпреварване с 20 коня по-мощен двигател на 10/20 метров тир, рискуваш живота на семейството си достатъчно много! разумния шофьор и с 200 коня си оставя достатъчно време да изпревари, така че да може да направи маневрата и с 75 коня! от останалото четем резултатите ежедневно в медиите!
Удоволствие? когато бях на 18 беше различно да... ако при теб не е, проблема е другаде, а не в колата.
а по логиката какво ще помни човек - ми да изтупам и аз като турците чувала да си взема S класа но да живея със семейството в едностаен в Обеля, щом това се помнило
Не възнамерявам да споря - както казах всеки решава според разума, нивото и нуждите си. просто реших да ти отговоря. Със здраве!
p.s. Сигурен съм че ще си му благодарен и когато турбото почне да пее след някоя година... тогава също ще усетиш разликата при положение че за същите пари си можел да вземеш с година-2 по-млада кола
Последна промяна от Aladin1 на Чет 10 юли 2008 16:27, променено общо 2 пъти.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 21 госта