Опитах с търсачката да намеря нещо но но не намеих за това реших да попитам!Имам следния проблем-сутин като запаля и колата не държи обороти.Колебае се дали да угасне или не и накрая угасва!И това е само когато е студена.Като поработи малко и прехвърли на газ и всичко се оправя.С газов инжекцион съм и на 38 градуса ми прехвърля!От какво може да е това!Ако някой е имал подобен проблем да казва, или ако знае!Благодаря ви предварително!!!!!!
mod edit: vasstop
VW Golf IV 1999 2.3 V5 - сутрин като запаля не държи обороти
- k_garchev
- Мнения: 2715
- Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
- Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
- Двигател: AGZ
- Местоположение: Пирдоп
- Контакти:
vaskoto1 написа:имах подобен случай.
прави ли го ако е поседяла 10-15 мин?
веднага ли пали студена? или върти повече...?
загряла на бензин има ли проблем?
Като позагрее малко и се оправя горе долу.Тогава на бензин оборотите играят в много малък диапазон и много бързо!А инае си пали нормално-поне според мен!Но след като угасне и след това не дава да докоснеш ключа и пали веднага!
И аз имам същия проблем когато е студена- нестабилни обороти на празен ход и забиване при движение. И аз съм с ГИ.
Проблема е само когато е студена. Като е загряла няма проблем.
Пали веднага когато е студена.
Като е загряла на бензин няма проблем.
Писах в ето тази тема по проблема: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114692&highlight=
Засега не съм разрешил проблема. А трябва!
Проблема е само когато е студена. Като е загряла няма проблем.
Пали веднага когато е студена.
Като е загряла на бензин няма проблем.
Писах в ето тази тема по проблема: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114692&highlight=
Засега не съм разрешил проблема. А трябва!
- chefito
- Мнения: 9527
- Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
k_garchev написа:chefito написа:Подобен проблем е описан много пъти. Най-често е при AHW и AKL....аз не съм решил проблема....2ра година...
А какво си сменил за отстраняването на проблема!Поне да знам какво да сменявам или да правя!!!
НИЩО! Просто чакам нещо да се счупи нацяло. Не вярвам на майстори, които ще ме накарат да сменя половината кола...
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
kickd0wn написа:Виж в другата тема, там съм описъл моето решение.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114692
Аз съм имал същия проблем едно време само че с друг автомобил.
Най-лесно се разбира като вземеш един флакон старт газ и при работещ автомобил пръскаш около колекторите.Така ще локализираш къде ти смуче въздух.
Успех!
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Andonov написа:kickd0wn написа:Виж в другата тема, там съм описъл моето решение.
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114692
Аз съм имал същия проблем едно време само че с друг автомобил.
Най-лесно се разбира като вземеш един флакон старт газ и при работещ автомобил пръскаш около колекторите.Така ще локализираш къде ти смуче въздух.
Успех!
Мда, това и аз го пробвах преди да разглобя и чистя, но колеторите се съединияват с блока на отвратително и недостъпно място, така че направо действах.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: avachev, Google [Bot] и 57 госта