VW Golf IV 1999 2.3 V5 - сутрин като запаля не държи обороти

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2715
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

VW Golf IV 1999 2.3 V5 - сутрин като запаля не държи обороти

Мнениеот k_garchev » Нед 16 ное 2008 21:23


Опитах с търсачката да намеря нещо но но не намеих за това реших да попитам!Имам следния проблем-сутин като запаля и колата не държи обороти.Колебае се дали да угасне или не и накрая угасва!И това е само когато е студена.Като поработи малко и прехвърли на газ и всичко се оправя.С газов инжекцион съм и на 38 градуса ми прехвърля!От какво може да е това!Ако някой е имал подобен проблем да казва, или ако знае!Благодаря ви предварително!!!!!!
mod edit: vasstop




Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Нед 16 ное 2008 21:25


имах подобен случай.
прави ли го ако е поседяла 10-15 мин?
веднага ли пали студена? или върти повече...?
загряла на бензин има ли проблем?


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2715
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Мнениеот k_garchev » Нед 16 ное 2008 21:40


vaskoto1 написа:имах подобен случай.
прави ли го ако е поседяла 10-15 мин?
веднага ли пали студена? или върти повече...?
загряла на бензин има ли проблем?

Като позагрее малко и се оправя горе долу.Тогава на бензин оборотите играят в много малък диапазон и много бързо!А инае си пали нормално-поне според мен!Но след като угасне и след това не дава да докоснеш ключа и пали веднага!


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Нед 16 ное 2008 22:05


Подобен проблем е описан много пъти. Най-често е при AHW и AKL....аз не съм решил проблема....2ра година... :idea:


Потребителски аватар
tonyM
Мнения: 282
Регистриран на: Нед 14 сеп 2008 9:21
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот tonyM » Нед 16 ное 2008 22:11


И аз имам същия проблем когато е студена- нестабилни обороти на празен ход и забиване при движение. И аз съм с ГИ.
Проблема е само когато е студена. Като е загряла няма проблем.
Пали веднага когато е студена.
Като е загряла на бензин няма проблем.
Писах в ето тази тема по проблема: http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114692&highlight=
Засега не съм разрешил проблема. А трябва!


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2715
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Мнениеот k_garchev » Нед 16 ное 2008 22:11


chefito написа:Подобен проблем е описан много пъти. Най-често е при AHW и AKL....аз не съм решил проблема....2ра година... :idea:

А какво си сменил за отстраняването на проблема!Поне да знам какво да сменявам или да правя!!!


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk4 gti 1999
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Пон 17 ное 2008 13:11


той колегата е драснал, че Не е решил проблема


Потребителски аватар
chefito
Мнения: 9527
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 12:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот chefito » Пон 17 ное 2008 13:29


k_garchev написа:
chefito написа:Подобен проблем е описан много пъти. Най-често е при AHW и AKL....аз не съм решил проблема....2ра година... :idea:

А какво си сменил за отстраняването на проблема!Поне да знам какво да сменявам или да правя!!!


НИЩО! Просто чакам нещо да се счупи нацяло. Не вярвам на майстори, които ще ме накарат да сменя половината кола...


Потребителски аватар
krauser
Мнения: 138
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 17:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот krauser » Вто 18 ное 2008 8:50


Същия проблем го имах и аз но заредих един резервоар 98Н и засега не го прави вече 2месеца имам още 1/2 но ще видим после като сипа 95Н дали ще се появи . Не че карам малко но съм на газ.


Потребителски аватар
k_garchev
Мнения: 2715
Регистриран на: Съб 08 мар 2008 13:12
Автомобил: VW Golf 4 2.3V5 4motion
Двигател: AGZ
Местоположение: Пирдоп
Контакти:

Мнениеот k_garchev » Вто 18 ное 2008 13:25


krauser написа:Същия проблем го имах и аз но заредих един резервоар 98Н и засега не го прави вече 2месеца имам още 1/2 но ще видим после като сипа 95Н дали ще се появи . Не че карам малко но съм на газ.

Аз в момента карам със 99+!И май сега е още по зле!Или поне аз така си мисля!


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Вто 18 ное 2008 13:57


Виж в другата тема, там съм описъл моето решение.

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114692


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 18 ное 2008 14:15


kickd0wn написа:Виж в другата тема, там съм описъл моето решение.

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114692


Аз съм имал същия проблем едно време само че с друг автомобил.
Най-лесно се разбира като вземеш един флакон старт газ и при работещ автомобил пръскаш около колекторите.Така ще локализираш къде ти смуче въздух.
Успех!


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот kickd0wn » Вто 18 ное 2008 14:46


Andonov написа:
kickd0wn написа:Виж в другата тема, там съм описъл моето решение.

http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t=114692


Аз съм имал същия проблем едно време само че с друг автомобил.
Най-лесно се разбира като вземеш един флакон старт газ и при работещ автомобил пръскаш около колекторите.Така ще локализираш къде ти смуче въздух.
Успех!


Мда, това и аз го пробвах преди да разглобя и чистя, но колеторите се съединияват с блока на отвратително и недостъпно място, така че направо действах.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Мнениеот Andonov » Вто 18 ное 2008 15:33


Tова не е проблем. Важното е само да пръснеш в тази посока а то ще си иде в цилиндъра. След това смело разглобяваш.


Потребителски аватар
golf777
Мнения: 1439
Регистриран на: Пон 27 дек 2004 18:10
Автомобил: mk4 gti 1999
Двигател: 1.8T AGU
Местоположение: Харманли
Контакти:

Мнениеот golf777 » Вто 18 ное 2008 16:54


Andonov написа:Tова не е проблем. Важното е само да пръснеш в тази посока а то ще си иде в цилиндъра. След това смело разглобяваш.

това хубаво ама никой не писа че като пръсне трябва да се качат оборотите ако дърпа въздух



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: avachev, Google [Bot] и 57 госта