1.8T Big Turbo Проект ( UPDATE )
-
- Фотограф на VWClubFest
- Мнения: 2271
- Регистриран на: Нед 23 яну 2005 16:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
- niikoo_1
- Мнения: 3308
- Регистриран на: Вто 22 ное 2005 0:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Еми зависи на какъв бууст кара колегата.
Попринцип сток турбото на тази кола мисля, че духа на 0.6 бара и прави 150коня, така че ако кара на 1.6 бара би трябвало да направи към 300коня на колелата, а при желание колата може и повече.
Въпроса е не само в коне, а да имаш възможност да ги сложиш на пътя, особено в дисциплината 1/4миля.
Само че виждаш, че човека има проблем със съединителя така че май кара и на по-ниско налягане да речем 1.0 бар и там колата трябва да прави около 200кончета.
Разхода при леко каране няма да е висок не се притеснявай. Това голямо турбо му трябват обороти да се развърти.
Но да не гадаем собственика на колата ще каже най-точно.
Незнам, ама ако няма шпер (а май колата серийно е без) си представям с тези коне как ще се тръгва.
Попринцип сток турбото на тази кола мисля, че духа на 0.6 бара и прави 150коня, така че ако кара на 1.6 бара би трябвало да направи към 300коня на колелата, а при желание колата може и повече.
Въпроса е не само в коне, а да имаш възможност да ги сложиш на пътя, особено в дисциплината 1/4миля.
Само че виждаш, че човека има проблем със съединителя така че май кара и на по-ниско налягане да речем 1.0 бар и там колата трябва да прави около 200кончета.
Разхода при леко каране няма да е висок не се притеснявай. Това голямо турбо му трябват обороти да се развърти.
Но да не гадаем собственика на колата ще каже най-точно.
Незнам, ама ако няма шпер (а май колата серийно е без) си представям с тези коне как ще се тръгва.
niikoo_1 написа:Еми зависи на какъв бууст кара колегата.
Попринцип сток турбото на тази кола мисля, че духа на 0.6 бара и прави 150коня, така че ако кара на 1.6 бара би трябвало да направи към 300коня на колелата, а при желание колата може и повече.
Въпроса е не само в коне, а да имаш възможност да ги сложиш на пътя, особено в дисциплината 1/4миля.
Само че виждаш, че човека има проблем със съединителя така че май кара и на по-ниско налягане да речем 1.0 бар и там колата трябва да прави около 200кончета.
Разхода при леко каране няма да е висок не се притеснявай. Това голямо турбо му трябват обороти да се развърти.
Но да не гадаем собственика на колата ще каже най-точно.
Незнам, ама ако няма шпер (а май колата серийно е без) си представям с тези коне как ще се тръгва.
До някъде си прав , обаче забравяш че коне не се правят само от налягане а и от дебит , значи две турбини при едно и също налягане мога т да правят крайно различни мощности.Мойта турбина е около за максимум 450 к.с. Значи относно надува на 3000 об/мин имам 1 бар налягане ,което си мисля че е доста прилично.На 3800об/мин вече имам 1.5-1.6 бара.
Сетъпа е предвиден за около 350к.с. на колелата , което ще рече 370-380 к.с. на вала.Повече не мога да извадя без да минавам в опасните за мотора натоварвания ,където колко ще издържи е въпрос на късмет.
Като сложа ковани бутала и биели тогава ще му мислим
В момента колата движи на 0.6 бара просто защото останах без съединител.
brabus написа:Здравей и от мен. Проекта си го бива и то много.
Съединителят от Октавия RS не е ли по-голям от твоя и не ти ли върши работа нейния маховик?
Значи да ти кажа незнам какъв е нейния съединител и маховик , за съжаление по каталозите за съединители които имам модела го няма , предполагам че ще бъде 228мм но пак с дуал масс маховик.
Аз искам от Г60/ВР6 защото е сингле масс такъв.
Ако имаш някво инфо за РС ще бъда благодарен
- maistora_1
- Мнения: 1325
- Регистриран на: Пон 01 авг 2005 2:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- brabus
- R-циклопедист на VW
- Мнения: 11160
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 8:17
- Автомобил: Golf II GTI PB A4 Avant 1.8 TQ
- Двигател: 1991 2003
- Местоположение: София
- Контакти:
Така това е VR6 с - clutch pressure plate / 228MM / ABV
това са Шкодите (еднакви са) -
clutch plate / 225MM / AUM,AUQ,ARX / AGU
EDIT: http://www.etka.auto2.ru/ инфото тук
това са Шкодите (еднакви са) -
clutch plate / 225MM / AUM,AUQ,ARX / AGU
EDIT: http://www.etka.auto2.ru/ инфото тук
rusty написа:Една идея от мене: Пробвай със съединител от ТДИ, модерните са с доста висок въртящ момент, а това е което кара съединителя да приплъзгва. Дали става Plug n Play не знам но според мене е добра алтернатива.
Мда , последно се оказа че вероятноста моята кола също да е с 228мм е много голяма , затова сега ще видя какво да взема.
Значи колега дизелите които са с голям въртящ момент като 1.9ТДИ 150 кония , са с 240мм съединители , тоесто скоростните кутии са малко по различни , такъв упгрейд не става.
От дизелите най мощния на 228мм е 110 к.с. но си мислч че от ВР6 ще е по добър.
Сега има и трети вариант за SPEC STAGE 2 520 nM , но цената е около 900лв за комплект , затова още се чудя.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта